Life in Athens

Στους δρόμους της Αθήνας το πρώτο αστικό λεωφορείο υδρογόνου

Τα χαρακτηριστικά του Urbino 12 Hydrogen

62224-137655.jpg
Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Tο πρώτο αστικό λεωφορείο υδρογόνου
© ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΛΕΣΙΔΗΣ

Urbino 12 Hydrogen: Παρουσιάστηκε το πρώτο αστικό λεωφορείο υδρογόνου - Κινήθηκε στους δρόμους της Αθήνας - Εκτέλεσε τη διαδρομή Άνω Πατήσια – Ζάππειο

Το πρώτο αστικό λεωφορείο υδρογόνου, που δοκιμάστηκε σε κανονικά δρομολόγια της Ο.ΣΥ. Α.Ε., παρουσίασε η διοίκηση της εταιρείας.

Πρόκειται για το Urbino 12 Hydrogen, το οποίο παραχώρησε στην Ο.ΣΥ. Α.Ε. η SOLARIS Hellas A.Ε. ανταποκρινόμενη στην ανοιχτή πρόσκληση του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.

Τα χαρακτηριστικά του Urbino 12 Hydrogen

Το Urbino 12 Hydrogen ανήκει στην τυπική κατηγορία 12μετρων αστικών χαμηλοδάπεδων οχημάτων και μπορεί να μεταφέρει έως 37 καθήμενους επιβάτες.

Διαθέτει τρεις δίφυλλες θύρες εισόδου και ηλεκτρική ράμπα στη μεσαία θύρα για τη διευκόλυνση επιβίβασης-αποβίβασης ΑΜΕΑ, καμπίνα με σύστημα βεβιασμένου αερισμού, αντλία θερμότητας και θερμαντικά σώματα, ανατομικά καθίσματα, εσωτερικό φωτισμό με σώματα LED ρυθμιζόμενης έντασης και σύστημα επιγονάτισης για τη διευκόλυνση της εισόδου-εξόδου των επιβατών.

Το σύστημα πρόωσης του λεωφορείου είναι τεχνολογίας κυψέλης καυσίμου (hydrogen fuel cell) και το σύστημα μετάδοσης της κίνησης αποτελείται από δύο ηλεκτροκινητήρες ενσωματωμένους επί τροχών στον οπίσθιο άξονα του οχήματος.

Η καμπίνα του οδηγού διαθέτει διατάξεις αυτόματου ελέγχου τελευταίας γενιάς όπως το σύστημα ECAS για τη ρύθμιση των αναρτήσεων και το σύστημα EBS για το φρενάρισμα και την ευστάθεια.

Να σημειώσουμε πως το λεωφορείο κινήθηκε τον τελευταίο μήνα στο κέντρο της Αθήνας εκτελώντας τη κυκλική διαδρομή Άνω Πατήσια – Ζάππειο, μεταφέροντας καθημερινά εκατοντάδες επιβάτες δωρεάν.

Tο πρώτο αστικό λεωφορείο υδρογόνου
© ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΛΕΣΙΔΗΣ

«Το μέλλον στις μεταφορές είναι το υδρογόνο»

«Αρχίσαμε τη δοκιμή υδρογονοκίνητων λεωφορείων προκειμένου να διαπιστώσουμε τη συμπεριφορά τους στις συνθήκες της ελληνικής πραγματικότητας, αλλά και για να εξετάσουμε τον τρόπο προετοιμασίας των εγκαταστάσεών μας για να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις της υδρογονοκίνησης» δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Ο.ΣΥ. Α.Ε., Στέφανος Αγιάσογλου.

«Το μέλλον στις μεταφορές είναι το υδρογόνο και πάνω στο όχημα που δοκιμάσαμε ενδεχομένως να στηριχθεί το μέλλον των οδικών συγκοινωνιών» σημείωσε ο κ. Αγιάσογλου, υπογραμμίζοντας ότι «η πιλοτική λειτουργία λεωφορείων υδρογόνου είναι σημαντική γιατί –όπως έχει αποδειχθεί και από τις αντίστοιχες δοκιμές ηλεκτροκίνητων οχημάτων– οδηγεί και στην αναδιοργάνωση των αμαξοστασίων μας καθιστώντας την ΟΣΥ ΑΕ μια σύγχρονη εταιρεία, αντίστοιχη με αυτές προηγμένων χωρών».

Η Ο.ΣΥ. Α.Ε, στο πλαίσιο της συμμετοχής της στα πρώτα πιλοτικά ευρωπαϊκά προγράμματα για τη χρήση υδρογόνου στις μεταφορές, θα έχει σύντομα στον στόλο της 3 τέτοια οχήματα, τα οποία θα χρηματοδοτηθούν από την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Η τεχνολογία της υδρογονοκίνησης, η οποία «εφαρμόζεται στην Solaris από το 2015», όπως δήλωσε ο γενικός διευθυντής της εταιρείας Θεόδωρος Χατζηπαναγιώτου, έχει μηδέν αποτύπωμα στο περιβάλλον.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Little Athens
Little Athens: Πώς θα είναι η νέα γειτονιά που χτίζεται στο Ελληνικό

Οι αρχιτέκτονες πίσω από την πρώτη οικιστική γειτονιά που θα παραδοθεί στο Ελληνικό, περιγράφουν τις προτάσεις τους για τα πρωτοποριακά συγκροτήματα κατοικιών που σχεδιάζονται

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.