ΕΟΦ για απολυμαντικά: Τι πρέπει να γράφουν πλέον για κορωνοϊό
Ποια διευκρίνιση μπαίνει στην ετικέτα
Ανακοίνωση από τον ΕΟΦ για τα απολυμαντικά και τον κορωνοϊό, προκειμένου να μπει στην ετικέτα διευκρινιστική αναφορά.
Στα απολυμαντικά προϊόντα και στον κορωνοϊό αναφέρεται ο Εθνικός Οργανισμός Φαρμάκων (ΕΟΦ) σε ανακοίνωσή του.
Ειδικότερα, καλεί τις εταιρείες να εντάξουν συγκεκριμένη διευκρίνιση στις ετικέτες που έχουν τα απολυμαντικά προϊόντα και τα οποία πωλούνται στην αγορά.
Όπως τονίζει, δεδομένης της κρισιμότητας της κατάστασης για τη Δημόσια Υγεία εξαιτίας της πανδημίας και προκειμένου να αποφευχθεί πιθανή παραπλάνηση του καταναλωτικού κοινού, ο Εθνικός Οργανισμός Φαρμάκων (ΕΟΦ) καλεί όλες τις εταιρείες που διαθέτουν αδειοδοτημένα απολυμαντικά προϊόντα, με εγκεκριμένο ισχυρισμό έναντι των κορωνοϊών, να προχωρήσουν σε διορθωτική διευκρινιστική σημείωση.
Συγκεκριμένα, θα πρέπει να αναγράφεται στην ετικέτα: «Η αποτελεσματικότητα του προϊόντος έναντι του SARS-CoV-2 δεν έχει τεκμηριωθεί».
ΕΟΦ για απολυμαντικά: Γιατί αλλάζει την ετικέτα - Τι ισχύει με τον κορωνοϊό
Η σημείωση αυτή, σύμφωνα με τον ΕΟΦ, πρέπει να είναι σε εμφανές σημείο της ετικέτας στα απολυμαντικά προϊόντα και να είναι ευανάγνωστη και ευδιάκριτη από το καταναλωτικό κοινό.
Ισχυρισμό έναντι του νέου κορωνοϊού SARS-CoV-2 μπορούν να φέρουν μόνο προϊόντα που διαθέτουν μελέτη έναντι του συγκεκριμένου στελέχους, η οποία έχει αξιολογηθεί από τον ΕΟΦ σύμφωνα με τις ισχύουσες διαδικασίες.
Επισημαίνεται, επίσης, ότι οι ετικέτες των προϊόντων δεν πρέπει να φέρουν ούτε έμμεσους ισχυρισμούς, όπως π.χ. εικόνες ή γραφικά, που να υπαινίσσονται δράση έναντι του κορωνοϊού.
Ακολουθήστε την Athens Voice στο Google News κι ενημερωθείτε πρώτοι για όλες τις ειδήσεις
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Μια κατάσταση που αφορά όλους και όχι μόνο τους μαθητές
Υπό το νέο εμπορικό σήμα Johnson & Johnson, με την αλλαγή στην εταιρική της ταυτότητα να αντιπροσωπεύει τη μακροχρόνια δέσμευση της εταιρείας στην καινοτομία και την προαγωγή της υγείας παγκοσμίως.
Ο ρόλος του εκπαιδευτικού επιπέδου, του εισοδήματος, του φύλου
Γιατί λοιπόν τα air fryers είναι τόσο δημοφιλή που τρεντάρουν σε ολόκληρο τον κόσμο
Στόχος του ΟΦΕΤ να δημιουργηθούν στη χώρα μας επιστημονικές «κυψέλες» έρευνας
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Γυναικολογικού Καρκίνου ο ΚΕΦΙ «αγκαλιάζει» τις καρκινοπαθείς γυναίκες με μία δωρεάν εκδήλωση στο Πάρκο Ελευθερίας
Η 20ή Σεπτεμβρίου, Παγκόσμια Ημέρα Γυναικολογικής Ογκολογίας και μία πρωτοβουλία για τερματισμό τους στίγματος στις ογκολογικές ασθενείς
Το σύνθημα του φετινού Festival Alzheimer, μια προσπάθεια εξωστρέφειας και διεκδίκησης μιας καλύτερης ποιότητας ζωής
Στα 81,6 έτη επανήλθε το προσδόκιμο επιβίωσης στη χώρα μας
Την καμπάνια σχεδίασε η Gilead Sciences
Πότε θα πρέπει να επιστρέφουν τα παιδιά στο σχολείο αν έχουν αρρωστήσει
Η κύρια αιτία θανάτου παγκοσμίως τα καρδιαγγειακά νοσήματα
Η πιο συχνή κακοήθης νόσος των ανδρών
Ο καρκίνος που εμφανίζεται σε περίπου 330.000 ανθρώπους ετησίως
Η μεγαλύτερη γιορτή fitness & well-being έρχεται να μας δείξει τους δρόμους για μια καλύτερη ζωή
Βασικές αρχές για την ισορροπημένη και υγιεινή διατροφή των παιδιών μας
Κάθε αθλητής, επαγγελματίας ή ερασιτέχνης, απαιτεί το δικό του σύνολο θεραπειών
Σχεδόν ένας στους οκτώ ανήλικους θα την παρουσιάσει κάθε χρόνο
Προσκεκλημένος του Θανάση Δρίτσα ο καθηγητής Πολιτικής Υγείας Κυριάκος Σουλιώτης
Μια συζήτηση με τον Άγγελο Λεβέντη, κλινικό κοινωνικό λειτουργό και ψυχοθεραπευτή με ειδίκευση στο ψυχικό τραύμα
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.