666: Το best seller παραμύθι της ανθρωπότητας
Μια ιστορία με Θηρία, κρυμμένα μηνύματα, σκοτεινές συνωμοσίες και πολλούς κακούς… Δηλαδή, μια σίγουρη επιτυχία!
Το καλό με τις προφητείες είναι ότι δεν χρειάζεται να αποδειχθούν για να τις πιστέψεις. Γιατί οι σωστές προφητείες, οι επαγγελματικές, οι μερακλήδικες, φροντίζουν να μην αναφέρονται ποτέ σε συγκεκριμένη ημερομηνία. Το αντίθετο. Σκοπός της προφητείας είναι να επικρέμεται πάνω από τα κεφάλια των πιστών της εις τον αιώνα τον άπαντα. Σαν αόριστη πρόβλεψη του ακραίου καιρικού φαινομένου «Νεφέλη». Ή σαν σεισμός που «κάποτε» θα συμβεί...
Όμως, αν χειριστείς σωστά μια ωραία ιστορία, μπορείς να τρέφεσαι από αυτήν για πάντα. Και η ιστορία του «αντίχριστου» που θα έρθει με τη μορφή ενός αριθμού (σ.σ. χαραγμένο επάνω του; Θα είναι ο ίδιος ένας αριθμός; Θα τον φοράει τον αριθμό σε t-shirt;) μπορεί να σε «τρέφει για αιώνες. Είπαμε: το καλό με τις προφητείες είναι ότι δεν χρειάζεται να αποδειχθούν για να τις πιστέψεις. Αυτό ακριβώς είναι και το κακό.
Βέβαια είναι κάποιοι ερασιτέχνες ευαγγελιστές που προβλέπουν το τέλος του κόσμου π.χ. την επόμενη Πέμπτη στις 6 παρά τέταρτο ακριβώς... Προφανώς επειδή βιάζονται να εξαργυρώσουν. Ε, κάτι τέτοιους τους βλέπει ο Ευαγγελιστής Ιωάννης και ο Άγιος Παΐσιος και γελάνε. Γιατί αυτοί οι δύο είναι για τη θεωρία του «666» ό,τι ο Μαρξ και ο Λένιν αντίστοιχα για τον κομμουνισμό. Ο πρώτος τον συνέλαβε και ο δεύτερος τον έκανε household brand.
Γιατί, χωρίς αυτούς τους δύο, δεν θα υπήρχε η «Ελεύθερη Ώρα». Ούτε ο Δημοσθένης Λιακόπουλος. Ούτε όλα αυτά τα «Μετανοείτε» γραμμένα στους τοίχους. Ούτε η Ελένη Λουκά. Και κυρίως δεν θα υπήρχε ένα από τα πιο ευφάνταστα παραμύθια της ανθρωπότητας. Σύμφωνα με το οποίο ο αντίχριστος είναι ένα είδος graffiti artist που του αρέσει να ταγκάρει αντικείμενα καθημερινής χρήσης. Θεωρώντας ότι έτσι πείθει τους ανθρώπους να τον ακολουθήσουν.
Κι επειδή κάθε παραμύθι θα μπορούσε να το δει κανείς και σαν εκδοχή των fake news, ισχύουν και σε αυτό οι ίδιοι κανόνες. Δηλαδή, χρειάζεσαι ισχυρές δόσεις προκατάληψης, έναν σκοτεινό και αόρατο εχθρό που απεργάζεται το κακό σου με αποτέλεσμα να σε κάνει καχύποπτο απέναντι σε οτιδήποτε και κάποιες αληθοφανείς αποδείξεις. Στον τρίτο τομέα τα πράγματα είναι απλά. Το «χάραγμα του Θηρίου» εντοπίζεται στο barcode που βρίσκεται επάνω σε κάθε προϊόν παγκοσμίως και βοηθάει τις ταμειακές μηχανές να αναγνωρίζουν αμέσως την τιμή.
Και τώρα ετοιμαστείτε: Αν προσέξει κανείς το barcode έχει πάντα τρία ζεύγη λεπτών γραμμών, στην αρχή, στη μέση και στο τέλος, που δεν βρίσκονται σε «περασιά» με τις υπόλοιπες. Σύμφωνα λοιπόν με την αμερικανίδα προτεστάντισα Mary Stewart Relfe, που έγραψε το 1981 το best seller «When your money fails», το κάθε ζεύγος τέτοιων γραμμών αντιστοιχεί στον αριθμό 6. Γιατί; Γιατί έτσι! Άρα όταν αυτές οι γραμμές επαναλαμβάνονται τρεις φορές, τι έχουμε; Το βρήκατε! Το 666. Δηλαδή το χάραγμα του Θηρίου! Δηλαδή τη Νέα Τάξη πραγμάτων που με πρόφαση τη μείωση των ουρών στα Super Market (σ.σ. έτσι κι αλλιώς το εμπόριο έχει πάντα να κάνει με τον Σατανά) θέλει να μας βάλει να αγοράζουμε τα πάντα με το branding του Αντίχριστου! Ελάτε, παραδεχτείτε ότι μόλις διαβάσατε αυτό, ψάξατε να βρείτε κάτι με barcode για να το διαπιστώσετε… Και μόλις το διαπιστώσατε, αναρωτηθήκατε για μερικά δευτερόλεπτα: «ρε, λες να…;». Ναι, είναι τόσο καλό το story.
Από εκεί και πέρα, όπως είναι αναμενόμενο, οι καμουφλαρισμένες εμφανίσεις του 666 σε χαρτονομίσματα, σύμβολα και οπουδήποτε αλλού εξαρτώνται αποκλειστικά από τη φαντασία των συνωμοσιολόγων. Οι οποίοι μπορεί να πιστεύουν μεν μια προφητεία –που σημαίνει ότι θεωρούν πως όλα είναι γραμμένα, άρα δεν τίθεται θέμα ανθρώπινου παράγοντα– αλλά από την άλλη κάνουν τα πάντα για να αποτρέψουν την επικράτηση του Αντίχριστου, δηλαδή αναλαμβάνουν πρωτοβουλίες ως ανθρώπινος παράγοντας ενάντια στην προφητεία. Δηλαδή, στο γραμμένο! Και προβαίνουν σε διαρκείς αποκαλύψεις. Θεωρώντας ότι κάποιος, όταν βλέπει ένα barcode ή το σήμα του Chrome της Google, ας πούμε (που υποτίθεται ότι αναπαριστά τρία εξάρια σε ελικοειδή διάταξη), αυτομάτως μπαίνει μέσα σου ο Σατανάς! Εξάλλου το έχει πει ο Ιωάννης: «Κανείς δεν θα μπορεί να αγοράσει ή να πουλήσει, αν δεν έχει επάνω του τον αριθμό του θηρίου…». Με άλλα λόγια, όλα μπερδεύονται γλυκά.
Η αλήθεια είναι πως όταν επισκεφτεί κανείς το σπήλαιο της Αποκάλυψης στην Πάτμο, δεν θα βρει αρχαίες πεταμένες τζιβάνες γύρω από τον χώρο που έγραφε ο Ιωάννης –καθ’ υπαγόρευσιν υποτίθεται του Μεγάλου Αφεντικού– τη φράση που συμπλήρωνε αυτήν με τις αγοραπωλησίες: «… όποιος έχει μυαλό ας λογαριάσει τον αριθμό του θηρίου, που είναι αριθμός ανθρώπου. Ο αριθμός του είναι χξς (666)». Οι ξεναγοί θα φροντίσουν να σου δείξουν πού ακριβώς ακουμπούσε το κεφάλι του, όταν έγραφε, και πού ακουμπούσε το χέρι του. Και αν δοκιμάσεις να αναπαραστήσεις την εικόνα σού έρχεται αμέσως στο μυαλό περισσότερο η αγκύλωση παρά τα ψυχοτρόπα. Ίσως γι’ αυτό και στο πρωτότυπο (σ.σ. στο κεφάλαιο 66 – τυχαίο;) της αποκάλυψης ο αριθμός αναγράφεται ως XIC. Ναι, κάποιος καχύποπτος θα μπορούσε να πει ότι η μεγαλύτερη θεωρία συνωμοσίας της ανθρωπότητας βασίστηκε πάνω στο επιφώνημα «χικ» του μεθυσμένου. Κακίες…
Εξάλλου, αυτές οι εγκεφαλικές παρατηρήσεις δεν αφορούν όσους διαδηλώνουν κατά καιρούς ενάντια στην κάρτα του πολίτη ή ενάντια στο χάραγμα του αντίχριστου ή ακόμα και ενάντια στη Νέα Τάξη Πραγμάτων γενικότερα, αφού ειδικά αυτή η τελευταία είναι κάτι σαν την πάταξη της φοροδιαφυγής σε προεκλογικό πρόγραμμα κόμματος. Ταιριάζει πάντα και με όλα.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τα τεχνικά προβλήματα όσον αφορά τη σύνδεση και παραμονή στα εν λόγω μέσα κοινωνικής δικτύωσης, παρατηρούνται μάλιστα και στην Ελλάδα.
Ο δημοφιλής ζαχαροπλάστης και η γνωστή δημοσιογράφος βάζουν στο «μίξερ» όλα όσα αφορούν τη γλυκιά και την αλμυρή κουζίνα
Μόλις άνοιξε και είναι απίστευτα νόστιμο
Μια καλή χρονιά και για τη μικρή οθόνη
Η νέα ιδέα της l’artigiano αλλάζει τα δεδομένα στην πίτσα
Η Ελευθερία Ντεκώ φωτίζει τον διάσημο πεζόδρομο
Γυναίκες και άνδρες ηλικίας 56 έως 70 ετών αναζητούν τον έρωτα και την αγάπη βγαίνοντας ραντεβού στα τυφλά
Μία πρωτοβουλία της Bristol Myers Squibb για την αντιμετώπιση των προκλήσεων
Μια εμπειρία γαστρονομική και συγκινητική
Όψεις της πόλης, αναμνήσεις, πράγματα που συνέβησαν παλιά, και πράγματα που συμβαίνουν σήμερα γύρω μας
Tι έδειξε μια τελευταία έρευνα
Με αφορμή ένα γλυκύτατο ταξιδιωτικό άρθρο στην Athens Voice
Όλα τα κρυμμένα μυστικά για να νοιώσεις λοκάλι στη γαλλική πρωτεύουσα
Το design και οι επιδόσεις του μέλλοντος στο σήμερα
Αντί να εκβιάσει το συναίσθημα, παρουσιάζει την πραγματικότητα με σεβασμό και ευαισθησία
Πρεμιέρα στις 14 Φεβρουαρίου με διπλό επεισόδιο
Δείτε αναλυτικά το πρόγραμμα
«Προσφέρει τη χαρά της εξερεύνησης και της αληθινής απόδρασης»
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από τη θεραπεία αυτοάνοσων νοσημάτων με Τ-κύτταρα μέχρι δείγματα χώματος από τη Σελήνη
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.