TV & Media

«All star» διαφημιστικές συγκινήσεις στο φετινό Super Bowl

Οι διαφημιστές έφτασαν να πληρώσουν μέχρι και 7 εκατομμύρια δολάρια για ένα σποτ 30 δευτερολέπτων στο κανάλι CBS

Αλκιβιάδης Σιαράβας
Αλκιβιάδης Σιαράβας
8’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
«All star» διαφημιστικές συγκινήσεις στον φετινό Super Bowl
© Kansas City Star / Getty Images

Super Bowl LVIII: Όλες οι διαφημίσεις που ξεχώρισαν στον μεγάλο τελικό του NFL 

Στον Super Bowl του 2024, η νίκη των Kansas City Chiefs επί των San Francisco 49ers σε αγώνα που κρίθηκε στην παράταση, αλλά και η εμφάνιση διάσημων μουσικών όπως Taylor Swift, Beyoncé και Usher στο ημίχρονο, έκλεψαν τα φώτα της δημοσιότητας.

Φυσικά, το Super Bowl ήταν και φέτος μία σπουδαία ευκαιρία για τους διαφημιστές, αφού έφτασαν να πληρώσουν μέχρι και 7 εκατομμύρια δολάρια για ένα σποτ 30 δευτερολέπτων στο κανάλι CBS. Ο «αγώνας διασημοτήτων» συνεχίστηκε και φέτος, με πολλά brands να επιλέγουν διαφημίσεις με μεγάλα ονόματα.

Οι διαφημίσεις που κατέκτησαν την κορυφή σύμφωνα με το Kellogg School of Management του Northwestern University, το οποίο αξιολογεί τις διαφημίσεις κάθε χρόνο στην κριτική διαφήμισης του Super Bowl, περιλάμβαναν διαφημίσεις από την Google, την Dove και την CeraVe. Τα αγαπημένα του κοινού, με βάση το Ad Meter της USA Today, ήταν η διαφήμιση της State Farm με τον Arnold Schwarzenegger και τον Danny DeVito, καθώς και η διαφήμιση της Dunkin' με τους Ben Affleck, Jennifer Lopez, Matt Damon και Tom Brady.

Ωστόσο, ένας απρόσμενος διεκδικητής εμφανίστηκε: η αμφιλεγόμενη διαφήμιση της Εκκλησίας της Σαηεντολογίας, «Decide for Yourself.» Παρά το γεγονός ότι προβλήθηκε μόνο σε ορισμένες περιοχές, πυροδότησε μεγάλο ενδιαφέρον online.

Decide for Yourself | Church of Scientology Super Bowl 2024 Commercial (60-sec ad)


Δείτε τα κορυφαία διαφημιστικά που ξεχώρισαν στο Super Bowl του 2024:

Google Pixel: Ένα συγκινητικό σποτ που δείχνει πώς το Google Pixel χρησιμοποιεί τεχνολογία για να βοηθήσει άτομα με προβλήματα όρασης να απαθανατίσουν σημαντικές στιγμές της ζωής τους. Η συγκεκριμένη ταινία φιγουράρει ως η καλύτερη διαφήμιση στον φετινό αγώνα.

Javier in Frame | Google Pixel SB Commercial 2024

State Farm: Ο Arnold Schwarzenegger δυσκολεύεται να προφέρει τη λέξη «γειτόνας» στη διαφήμιση της State Farm, αλλά ευτυχώς ο φίλος του Danny DeVito από την ταινία «Twins» είναι εκεί για να τον βοηθήσει.

Like A Good Neighbaaa - To Be Continued | feat. Arnold Schwarzenegger | State Farm®

Uber Eats: Μια διαφήμιση που παίζει με τη «λήθη», με πρωταγωνιστές αγαπημένους ηθοποιούς όπως οι Jennifer Aniston και David Schwimmer (Friends) και το διάσημο ζευγάρι David και Victoria Beckham, οι οποίοι αυτοσαρκάζονται για την viral στιγμή τους στο ντοκιμαντέρ «Beckham» του Netflix.

DON'T FORGET UBER EATS
DAVID AND VICTORIA BECKHAM FORGET  | UBER EATS

Dunkin': Ο Ben Affleck εκφράζει τον έρωτά του για τον καφέ Dunkin' σε ένα μιούζικαλ με διασημότητες, όπου μαζί με τη σύζυγό του Jennifer Lopez δημιουργούν το απόλυτο συγκρότημα αγοριών, τους DunKings.

Dunkin’ ‘The DunKings’ ft Ben Affleck, Matt Damon, Tom Brady, Jack Harlow, Jennifer Lopez, & Fat Joe

T-Mobile: Οι Zach Braff και Donald Faison καλωσορίζουν τον Jason Momoa στη γειτονιά με τραγούδι και χορό, διαφημίζοντας το internet της T-Mobile.

That T-Mobile Home Internet Feeling | 2024 Big Game Day Commercial | T-Mobile Home Internet

e.l.f. Cosmetics: Η Judge Judy μοιράζει δικαιοσύνη και συμβουλές ομορφιάς σε αυτή τη διαφήμιση της e.l.f. Cosmetics, με τη συμμετοχή πρώην συμπρωταγωνιστών από το «Suits», της Meghan Trainor (ακόμα και ενός μέλους του περιοδικού PEOPLE!).

In e.l.f we Trust | e.l.f Cosmetics Game Day Commercial 2024

Verizon: Η Beyoncé προσπαθεί, χωρίς επιτυχία, να «σπάσει» το δίκτυο της Verizon σε αυτή τη διαφήμιση. Χαρακτηριστικό είναι ότι κατάφερε να σπάσει το ίντερνετ με το tease για νέο τραγούδι στο τέλος του διαφημιστικού.

Can’t B Broken (Extended)

Hellman’s: Η Kate McKinnon υποδύεται ιδιοκτήτρια γάτας που γίνεται viral επειδή η γάτα της λέει τη λέξη "μαγιονέζα" ("may-ow") , με αποτέλεσμα να ζήσει απίστευτες εμπειρίες.

Mayo Cat – Hellmann’s Big Game :60

Popeye’s: Ο Ken Jeong, μετά από κρυοσυντήρηση από το 1972, ανακαλύπτει όλες τις νέες χαρές της ζωής, συμπεριλαμβανομένων των φτερουγών κοτόπουλου Popeye’s, σε αυτή τη διασκεδαστική διαφήμιση.

"The Wait Is Over" :60

Starry: Η Ice Spice λέει αντίο στον πρώην της (τουλάχιστον, στο πρώην αναψυκτικό της με γεύση λεμόνι-λάιμ) σε αυτό το γεμάτο ενέργεια διαφημιστικό της Starry.

Starry | Super Bowl 2024 | It’s Time To See Other Sodas

Booking.com: Tina Fey books whoever she wants to be! Η πολυτάλαντη ελληνο-αμερικάνα κωμική ηθοποιός Tina Fey πρωταγωνιστεί σε αυτή τη διαφήμιση της Booking.com, υποδυόμενη διάφορες εκδοχές του εαυτού της για να δείξει τη μεγάλη ποικιλία καταλυμάτων που προσφέρει η πλατφόρμα. Με χιούμορ και αυτοσαρκασμό, η Fey μας υπενθυμίζει ότι μπορούμε να ζήσουμε μοναδικές εμπειρίες ταξιδιού με το σωστό κατάλυμα.

Tina Fey books whoever she wants to be | Booking.com 2024 Big Game ad

Snapchat: Στο Snapchat, θα βρεις λιγότερα απ' όλα αυτά που δεν σε ευχαριστούν στα άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και περισσότερα απ' όλα εκείνα που αγαπάς για να μοιράζεσαι τρελά, χιουμοριστικά, ακατάστατα, συναρπαστικά, καθημερινά, όμορφα, συγκινητικά και πραγματικά κομμάτια της ζωής σου με τους ανθρώπους που έχουν πραγματικά σημασία για σένα.

Snapchat | Less social media. More Snapchat.

Skechers: Η Skechers, διάσημη για τα άνετα και μοντέρνα παπούτσια της, συνεργάζεται με τον Mr. T, τον θρυλικό ήρωα του A-Team, για να προωθήσει τα Skechers Hands Free Slip-ins®! Σε ένα απολαυστικό διαφημιστικό σποτ, o Mr. T αποδεικνύει πόσο εύκολο είναι να φορέσεις αυτά τα παπούτσια χωρίς κορδόνια, κάνοντας έτσι το στυλ σου ακόμα πιο αβίαστο. Στο πλευρό του βρίσκεται ο Tony Romo, που με χιουμοριστικό τρόπο υπενθυμίζει τη σωστή ορθογραφία της λέξης. Αν ακόμα και ο Mr. T μπορεί να φορέσει τα Skechers Hands Free Slip-ins, αυτά τα παπούτσια ταιριάζουν και σε σένα!

Skechers '24 Big Game Spot: Mr. T in Skechers

Συνολικά, το Super Bowl του 2024 αποδείχθηκε ένα συναρπαστικό γεγονός, συνδυάζοντας αθλητική ικανότητα, μουσική διασκέδαση και έξυπνη διαφήμιση. Η ποικιλία των αστέρων και ο διαρκώς εξελισσόμενος κόσμος της online αλληλεπίδρασης διασφάλισαν ότι ο αγώνας δεν έμεινε μόνο στη μνήμη κατά τη διάρκεια της μετάδοσης του, αλλά και στον ψηφιακό κόσμο πολύ καιρό μετά το τελευταίο σφύριγμα. Θα είναι άραγε η τεχνητή νοημοσύνη που σε μια επόμενη φάση θα αλλάξει την εμπειρία θέασης…αλλά και διαφήμισης;

 

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ