TV & Media

Marketing in Practice: Οι δημόσιες σχέσεις ως εργαλείο επικοινωνίας

Δείτε το νέο επεισόδιο της τηλεοπτικής εκπομπής Marketing in Practice

62222-137653.jpg
A.V. Team
3’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Ο σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας και η PR Consultant Τατιάνα Μελαχροινού συζητούν για τον ρόλο των δημοσίων σχέσεων σε μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις.

Ο σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας και η PR Consultant Τατιάνα Μελαχροινού συζητούν για τον ρόλο των δημοσίων σχέσεων σε μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις.

Στον σύγχρονο κόσμο των επιχειρήσεων, η δημόσια εικόνα και η φήμη μιας μικρής επιχείρησης είναι συχνά εξίσου σημαντική με την ποιότητα των προϊόντων ή των υπηρεσιών που προσφέρει. Οι δημόσιες σχέσεις παίζουν κρίσιμο ρόλο στη δημιουργία και διατήρηση αυτής της εικόνας, επιτρέποντας στη μικρή επιχείρηση να καλλιεργήσει θετικές σχέσεις με το κοινό της, να διαχειριστεί την επικοινωνία σε κρίσεις και να ενισχύσει την παρουσία της στην αγορά. Η επιρροή τους δεν είναι περιορισμένη μόνο στις μεγάλες εταιρείες με βαθιές τσέπες αλλά είναι προσβάσιμη και κρίσιμη για τις μικρότερες επιχειρήσεις, που αναζητούν να κερδίσουν έδαφος σε μια συνεχώς αλλάζοντα αγορά.

Στο νέο επεισόδιο της τηλεοπτικής εκπομπής Marketing in Practice που μεταδίδεται από το ONE Channel, ο σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας με καλεσμένη του στο studio την PR Consultant Τατιάνα Μελαχροινού, συζητούν για τον ρόλο των δημοσίων σχέσεων σε μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις.

Κατά τη διάρκεια της συζήτησης, είδαμε πως οι δημόσιες σχέσεις σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις ορίζονται ως η διαχείριση της επικοινωνίας μεταξύ της εταιρείας και του κοινού της για την δημιουργία και διατήρηση ενός θετικού εταιρικού προφίλ. Αντίθετα με το marketing, το οποίο εστιάζει στην προώθηση και πώληση προϊόντων ή υπηρεσιών, οι δημόσιες σχέσεις επικεντρώνονται στην καλλιέργεια σχέσεων και στη δημιουργία καλής θέλησης. Η διαφορά στις τακτικές δημοσίων σχέσεων μεταξύ μικρομεσαίων και μεγάλων επιχειρήσεων βρίσκεται συχνά στους πόρους και την έκταση εφαρμογής, με τις μικρότερες επιχειρήσεις να χρησιμοποιούν πιο άμεσες και στοχευμένες προσεγγίσεις. Αναλύσαμε πως η σημασία της στρατηγικής επικοινωνίας για μια μικρομεσαία επιχείρηση βρίσκεται στην ικανότητά της να δημιουργεί εμπιστοσύνη και να προσφέρει μια συνεπή εικόνα στο κοινό. Ακόμα είδαμε πως η διαμόρφωση του μηνύματος της επιχείρησης για την αγορά στόχο επιτυγχάνεται μέσω της κατανόησης των αναγκών και των προτιμήσεων της αγοράς και της προσαρμογής του περιεχομένου ανάλογα. Τονίστηκε πως οι κύριες στρατηγικές για την οικοδόμηση ενός ισχυρού brand περιλαμβάνουν την δημιουργία μίας ξεκάθαρης και διακριτης προσωπικότητας, την συνεπή επικοινωνία των αξιών της επιχείρησης και την ανάδειξη των μοναδικών της πλεονεκτημάτων. Τέλος, ο σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας παρουσίασε τα 5 βήματα σχεδιασμού της στρατηγικής δημοσίων σχέσεων.

S09 Ε195 | Οι Δημόσιες Σχέσεις ως εργαλείο επικοινωνίας | Marketing in Practice | ONE Channel

Η εκπομπή «Marketing in Practice and more», παραγωγή του ONEChannel που μετρά πάνω από 190 επεισόδια και μεταδίδεται από 2014 (αρχικά στο SBCTV και στη συνέχεια στο AtticaTV), ασχολείται με την επιχειρηματικότητα και με τον κλάδο του μάρκετινγκ. Αντικείμενό της αποτελεί η παρουσίαση επιχειρηματικών εννοιών, παραδειγμάτων και προτάσεων ώστε να καταστήσει τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις  ανταγωνιστικές στο ελληνικό αλλά και στο διεθνές γίγνεσθαι.  Στο «Marketing in Practice and more» παρουσιάζονται οι βασικές επιχειρηματικές αρχές, τα  εργαλεία και οι τεχνικέςμάρκετινγκ που θα βοηθήσουν τη μικρομεσαία επιχείρηση να αναπτυχθεί μέσα από τα μάτια των ίδιων των επιχειρηματιών και των ανθρώπων της αγοράς. Χρηστικές συμβουλές, προτάσεις και απόψεις στη μικρή οθόνη, με αισιόδοξη προσέγγιση, τάση ανάπτυξης και κόντρα στις καθημερινές αρνητικές ειδήσεις.  Η εκπομπή επιμελείται και παρουσιάζεται τις 9 τελευταίες τηλεοπτικές σεζόν από τον πιστοποιημένο σύμβουλο μάρκετινγκ Θέμη Σαρανταένα, που εξειδικεύεται στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις (www.marketingconsultant.gr) με χορηγούς επικοινωνίας τα: AthensVoice, epixeiro.gr, startup.gr  & franchise.gr.

Η εκπομπή μεταδίδεται στην τηλεόραση από το ΟΝΕ Channel μέσω Digea, LiveStreaming, CosmoteTV και ΕΟΝTVκάθε Σάββατο & Κυριακή στις 12.30. Αναμεταδίδεται από τους περιφερειακούς τηλεοπτικούς σταθμούς: Αλήθεια TV (Λέσβος, Λήμνος, Χίος και Ψαρά) Παρασκευή στις 19.30, στις 23.30 & το Σάββατο στις 15.30, DION TV (Ημαθία, Θεσσαλονίκη, Κιλκίς, Πέλλα, Πιερία και Χαλκιδική) κάθε Κυριακή στις 19:00, SYROS TV (Νησιά Κεντρικού Αιγαίου) κάθε Σάββατο στις 21.30, Αιγαίo TV (Δωδεκάνησα & Σάμος) κάθε Σάββατο στις 18.00, Ionian TV (Αργολίδα, Αρκαδία, Κορινθία, Λακωνία, Μεσσηνία, Αχαΐα, Ηλεία, νότια παράλια Στερεάς Ελλάδας και Ζάκυνθος) κάθε Παρασκευή στις 17.00 & κάθε Δευτέρα στις 13.30, Αχελώος TV (Αιτωλοακαρνανία, Άρτα, Θεσπρωτία, Ιωάννινα, Πρέβεζα και νησιά του Ιονίου) κάθε Δευτέρα στις 23.00 και κάθε Τετάρτη στις 19.20, WestChannel (Γρεβενά, Καστοριά, Κοζάνη και Φλώρινα) κάθε Παρασκευή στις 21:00 και κάθε στις Κυριακή 14:00, New Greek TV (Αμερική & Καναδάς) κάθε Σάββατο 17.30 (τοπική ώρα).

Marketing in Practice One Channel Trailer 2024

Κάθε εβδομάδα ο σύμβουλος μάρκετινγκ και ανάπτυξης επιχειρήσεων Θέμης Σαρανταένας μέσα από τo podcast «Marketing & Business Tips» της ATHENS VOICE, με απλά λόγια, χωρίς ορισμούς, με άξονα την ελληνική πραγματικότητα και πάντα με ρεαλιστική προσέγγιση αναλύει σύντομα και ένα διαφορετικό επιχειρηματικό θέμα. 

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ