Marketing in Practice: Επαγγελματικά συνέδρια ως εργαλεία marketing, ενημέρωσης και δικτύωσης
Δείτε το νέο επεισόδιο της τηλεοπτικής εκπομπής «Marketing in Practice»
Ο Σύμβουλος Μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας και διοργανωτής συνεδρίων Κώστας Νόστη συζητούν για ρόλο των Συνεδρίων στο μάρκετινγκ μιας επιχείρησης
Στην εποχή της τεχνολογίας και των social media, πολλοί ίσως αναρωτιούνται: γιατί να επενδύσουμε σε ένα συνέδριο; Πώς μπορεί αυτό να ενισχύσει το προσωπικό μας ή το επαγγελματικό μας προφίλ;
Στο επεισόδιο αυτό, θα εξετάσουμε πώς ένα συνέδριο μπορεί να γίνει ένα ισχυρό εργαλείο μάρκετινγκ για κάθε επαγγελματία. Θα ανακαλύψουμε τους τρόπους με τους οποίους μπορείτε να αξιοποιήσετε τη δύναμη των συνεδρίων για να χτίσετε δίκτυα, να ενισχύσετε τη φήμη σας και να προωθήσετε το επαγγελματικό σας μήνυμα. Είτε είστε ομιλητής, χορηγός ή απλώς συμμετέχοντας, τα συνέδρια έχουν κάτι να σας προσφέρουν.
Στο νέο επεισόδιο της τηλεοπτικής εκπομπής «Marketing in Practice» που μεταδίδεται από το ONE Channel, ο σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας με καλεσμένο του στο studio διοργανωτή συνεδρίων και εκδότη Κώστα Νόστη, συζητούν για τον ρόλο των Συνεδρίων στο μάρκετινγκ μιας επιχείρησης και ενός επαγγελματία.
Κατά τη διάρκεια της συζήτησης, είδαμε πως τα B2B συνέδρια λειτουργούν ως πλατφόρμες για την προβολή προϊόντων ή υπηρεσιών, την επίδειξη εμπειρογνωμοσύνης και τη δημιουργία στενότερων επαγγελματικών δεσμών. Καθοριστική σημασία έχουν η διάχυση γνώσης και η δικτύωση. Τα καλύτερα συνέδρια προσφέρουν ισορροπημένες ευκαιρίες για μάθηση και networking. Παράλληλα οι χορηγοί αποκτούν πρόσβαση σε στοχευμένο κοινό, δυνατότητα προβολής του brand τους και ενίσχυση της εταιρικής τους φήμης. Ωστόσο είναι ουσιαστικό για τους επιχειρηματίες να εξετάσουν το target group του συνεδρίου, το κόστος συμμετοχής, την οργάνωση και το προβλεπόμενο ROI.
Για τον διοργανωτή η προετοιμασία, η επιλογή ομιλητών, η διαχείριση της συμμετοχής και η υλοποίηση είναι κρίσιμα στάδια. Η ποιότητα του συνεδρίου εξασφαλίζεται με συνεχή επικοινωνία και feedback. Ακόμα, η υιοθέτηση της ψηφιακής τεχνολογίας, η προσαρμοστικότητα σε αλλαγές και η επικέντρωση σε ποιοτικό περιεχόμενο είναι τάσεις που οδηγούν στην επιτυχία. Τέλος, ο σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας παρουσίασε 6 τρόπους ωφέλειας από την χορηγία ενός συνεδρίου.
Η εκπομπή «Marketing in Practice and more», παραγωγή του ONEChannelπου μετρά πάνω από 190 επεισόδια και μεταδίδεται από 2014 (αρχικά στο SBCTV και στη συνέχεια στο AtticaTV), ασχολείται με την επιχειρηματικότητα και με τον κλάδο του μάρκετινγκ. Αντικείμενό της αποτελεί η παρουσίαση επιχειρηματικών εννοιών, παραδειγμάτων και προτάσεων ώστε να καταστήσει τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις ανταγωνιστικές στο ελληνικό αλλά και στο διεθνές γίγνεσθαι. Στο «Marketing in Practice and more» παρουσιάζονται οι βασικές επιχειρηματικές αρχές, τα εργαλεία και οι τεχνικέςμάρκετινγκ που θα βοηθήσουν τη μικρομεσαία επιχείρηση να αναπτυχθεί μέσα από τα μάτια των ίδιων των επιχειρηματιών και των ανθρώπων της αγοράς. Χρηστικές συμβουλές, προτάσεις και απόψεις στη μικρή οθόνη, με αισιόδοξη προσέγγιση, τάση ανάπτυξης και κόντρα στις καθημερινές αρνητικές ειδήσεις. Η εκπομπή επιμελείται και παρουσιάζεται τις 9 τελευταίες τηλεοπτικές σεζόν από τον πιστοποιημένο σύμβουλο μάρκετινγκ Θέμη Σαρανταένα, που εξειδικεύεται στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις (www.marketingconsultant.gr) με χορηγούς επικοινωνίας τα: AthensVoice, epixeiro.gr, startup.gr & franchise.gr.
Η εκπομπή μεταδίδεται στην τηλεόραση από το ΟΝΕ Channel μέσω Digea, LiveStreaming, CosmoteTV και ΕΟΝTVκάθε Σάββατο & Κυριακή στις 12.30. Αναμεταδίδεται από τους περιφερειακούς τηλεοπτικούς σταθμούς: Αλήθεια TV (Λέσβος, Λήμνος, Χίος και Ψαρά) Παρασκευή στις 19.30, στις 23.30 & το Σάββατο στις 15.30, DION TV (Ημαθία, Θεσσαλονίκη, Κιλκίς, Πέλλα, Πιερία και Χαλκιδική) κάθε Κυριακή στις 19:00, SYROS TV (Νησιά Κεντρικού Αιγαίου) κάθε Σάββατο στις 21.30, Αιγαίo TV (Δωδεκάνησα & Σάμος) κάθε Σάββατο στις 18.00, Ionian TV (Αργολίδα, Αρκαδία, Κορινθία, Λακωνία, Μεσσηνία, Αχαΐα, Ηλεία, νότια παράλια Στερεάς Ελλάδας και Ζάκυνθος) κάθε Παρασκευή στις 17.00 & κάθε Δευτέρα στις 13.30, Αχελώος TV (Αιτωλοακαρνανία, Άρτα, Θεσπρωτία, Ιωάννινα, Πρέβεζα και νησιά του Ιονίου) κάθε Δευτέρα στις 23.00 και κάθε Τετάρτη στις 19.20, WestChannel (Γρεβενά, Καστοριά, Κοζάνη και Φλώρινα) κάθε Παρασκευή στις 21:00 και κάθε στις Κυριακή 14:00, New Greek TV (Αμερική & Καναδάς) κάθε Σάββατο 17.30 (τοπική ώρα).
Το συγκεκριμένο επεισόδιο Νο194 «Επαγγελματικά συνέδρια: Εργαλεία marketing, ενημέρωσης & δικτύωσης» μπορείτε να το δείτε εδώ.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
«Γίνεσαι διάσημος από τους κανόνες που παραβιάζεις»
Ποιο μοντέλο έμεινε εκτός ημιτελικού
«Η ιστορική αλήθεια μερικές φορές θέλει σκληρές αποφάσεις»
Κάνει λόγο για «προδήλως παράνομη απόφαση» και καλεί εγρήγορση
Ο ρόλος της δημοσιογραφίας και το ντοκιμαντέρ για τη 17 Νοέμβρη
Η εξομολόγηση της συζύγου του εκλιπόντος ηθοποιού για τις τελευταίες στιγμές του στο νοσοκομείο
«Θα είμαι αυστηρή στον ρόλο μου» δηλώνει
Άγνωστος απείλησε τον δημοσιογράφο ότι «θα έχει την τύχη του Γιώργου Καραϊβάζ»
Ο ηθοποιός μίλησε για τις κακοποιητικές συμπεριφορές στην τηλεόραση και τον ευρύτερο χώρο του θεάματος
O δημιουργός αξέχαστων εκπομπών που έχουν γράψει ιστορία, παραχώρησε το πολύτιμο αρχείο του
Τι αποκάλυψε για τα γυρίσματα του «Παρά Πέντε» και τον ρόλο της «Ντάλιας»
Τα ηχηρότερα deals των τελευταίων δεκαετιών σε τηλεπικοινωνίες, ενέργεια, φαρμακευτική, βιοτεχνολογία
Ανανεώθηκε το συμβόλαιο του διάσημου παρουσιαστή
Ποιος θα επικρατήσει στη σύγκρουση των κολοσσών του streaming για τον έλεγχο του ιστορικού στούντιο;
«Η γραμμή του ΣΥΡΙΖΑ εκφράζεται πλήρως» σημείωσε ο πρώην διευθυντής της εφημερίδας
Η πλατφόρμα απαντά στις κατηγορίες για «κλεμμένο υλικό» και «συκοφάντηση»
Η αγαπημένη σειρά ξανά στις οθόνες 20 χρόνια μετά το πρώτο επεισόδιο
Ποιο μοντέλο είχε τη χειρότερη φωτογραφία
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.