Πολιτικη & Οικονομια

Free Mini Webinars: Στρατηγικές Αποτελεσματικής Τιμολόγησης Υπηρεσιών

Γνωρίστε τα μυστικά τιμολόγησης, μετατρέψτε τις υπηρεσίες σας σε σημείο αναφοράς και κερδίστε πελάτες

62222-137653.jpg
A.V. Team
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Free Mini Webinars: Στρατηγικές Αποτελεσματικής Τιμολόγησης Υπηρεσιών

Free Mini Webinars: Ο πιστοποιημένος σύμβουλος Marketing Θέμης Σαρανταένας παρουσιάζει σύγχρονες γνώσεις γύρω από το μάρκετινγκ και την επιχειρηματικότητα

Σε αυτό το δωρεάν webinar, θα κατανοήσετε την τέχνη και την επιστήμη πίσω από την τιμολόγηση υπηρεσιών. Από το πώς να καθορίσετε τη σωστή τιμή μέχρι το πώς να παρουσιάσετε την τιμή στον πελάτη, θα αποκαλύψουμε τα μυστικά που κάνουν τις επιτυχημένες επιχειρήσεις να ξεχωρίζουν.

Ο σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας, πιστοποιημένος σύμβουλος, συγγραφέας 7 βιβλίων για το μάρκετινγκ και παρουσιαστής της τηλεοπτικής εκπομπής «Marketing in Practice» συγκεντρώνει και παρουσιάζει σύγχρονες και βασικές γνώσεις γύρω από το μάρκετινγκ και την επιχειρηματικότητα με τη σειρά των Free Mini Webinars.

Στόχος αυτού του miniwebinar είναι να σας βοηθήσει να ενδυναμώσετε τις γνώσεις και τις δεξιότητες που χρειάζεστε για να δημιουργήσετε και να υλοποιήσετε αποτελεσματικές στρατηγικές τιμολόγησης.

Στοwebinar αυτό θα δούμε (θεματολογία):

- Ποια είναι η διαφορά μεταξύ της τακτικής τιμολόγησης και της στρατηγικής τιμολόγησης ;

-Τι είναι η ελαστικότητα τιμής ;

- Τι είναι η τμηματοποίηση και πώς μπορείτε να τη χρησιμοποιήσετε για την τιμολόγηση και την αύξηση των κερδών;

- Πώς εντάσσεται η στρατηγική τιμολόγηση στον στρατηγικό σχεδιασμό;

- Ποιες είναι μερικές από τις πιο συχνά χρησιμοποιούμενες στρατηγικές τιμολόγησης;

- Ποια είναι τα πλεονεκτήματα κάθε στρατηγικής και πότε πρέπει να τα χρησιμοποιήσετε;

- Πως αλλάζουμε τιμές;

- Ποιες στρατηγικές είναι αποτελεσματικές όταν κάνουμε προσφορές;

- Θα ακολουθήσει συζήτηση με τους συμμετέχοντες για συμβουλευτική σε ερωτήσεις και απορίες σχετικά με το μάρκετινγκ των δικών τους επιχειρήσεων.

 

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Δεσμεύστε τη δωρεάν θέση σας άμεσα εδώ.

 

  • Η εκπαίδευση διάρκειας 1 ωρας θα πραγματοποιηθεί την Δευτέρα 27/11/23 19.00-20.00 μέσω ΖΟΟΜ.
  • H συμμετοχήείναι ΔΩΡΕΑΝ.
  • Αποτελεί μέρος της σειράς "FreeMiniWebinars" του συμβούλου μάρκετινγκ Θέμη Σαρανταένα.
  • Απαιτείται προεγγραφή λόγω περιορισμένων θέσεων.

 Μπορείτε να την παρακολουθήσετε από το σπίτι, το γραφείο ή το κινητό σας όποτε επιθυμείτε. Απαιτείται μόνο σύνδεση στο internet.

Γνωρίστε τον εισηγητή Θέμη Σαρανταένα

Ο Θέμης Σαρανταένας είναι Πιστοποιημένος Σύμβουλος Μάρκετινγκ και Ανάπτυξης Επιχειρήσεων & Επιχειρηματιών (ως SeniorMarketingConsultant από τον Σύνδεσμο Εταιρειών Συμβούλων Μάνατζμεντ Ελλάδος) και ασχολείται ενεργά στο χώρο 22 χρόνια. 

Έχει εργαστεί για πάνω από 10 χρόνια στην L’ Oreal Hellas σε διάφορες θέσεις και στα Brands με τις περισσότερες πωλήσεις. Σήμερα ειδικεύεται στην ανάπτυξη των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων με πλούσιο πελατολόγιο από πολλούς και διαφορετικούς κλάδους. Ακόμα, εκπαιδεύει στελέχη και ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων με Σεμινάρια Μάρκετινγκ και Επιχειρηματικών Δεξιοτήτων (SoftSkills). 

Παράλληλα, είναι εκπαιδευμένος Business&PersonalCoach, ενώ έχει γράψει έξι βιβλία για το μάρκετινγκ και την εφαρμογή του στις επιχειρήσεις, με το πιο πρόσφατο να έχε κυκλοφορήσει στα βιβλιοπωλεία το 2023. Το 2019 και το 2021 βραβεύτηκε ως «BestMarketingConsultant» στα βραβεία Franchise για την προσφορά του στον κλάδο ενώ το 2022 βραβεύτηκε ως «BestMarketingConsultant» στα AesthsticAwards. 

Ακόμα: επιμελείται και παρουσιάζει την ραδιοφωνική εκπομπή «Επιχειρηματικότητα στα FM” που μεταδίδεται εβδομαδιαία ζωντανά στο Κανάλι 1 90,4 FM αλλά και την τηλεοπτική θεματική εκπομπή «MarketinginPractice» που προβάλλεται από το 2014 στην Ελληνική τηλεόραση από την συχνότητα του ΟΝΕ CHANNEL και έντεκα ακόμα περιφερειακούς σταθμούς στην Ελλάδα αλλά και στην Αμερική και στον Καναδά στο ελληνόφωνο τοπικό τηλεοπτικό δίκτυο. 

Τέλος, τα marketingpodcasts του φιλοξενούνται στην portal της AthensVoice και εβδομαδιαία έρχονται στις πρώτες θέσεις των charts πανελλαδικά στην κατηγορία του marketing.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ