- CITY GUIDE
- PODCAST
-
15°
Χρήστος Σπίρτζης: Το 2019 ο σιδηρόδρομος ήταν ασφαλής
Τι είπε ο πρώην υπουργός για τη Σύμβαση 717
Χρήστος Σπίρτζης: Ο πρώην υπουργός Μεταφορών και Υποδομών για τα Τέμπη, τη Σύμβαση 717 και την ασφάλεια στον σιδηρόδρομο το 2019
Ο πρώην υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης, μίλησε σήμερα (9.3) στο Mega για τις εξελίξεις γύρω από την υπόθεση του πολύνεκρου σιδηροδρομικού δυστυχήματος στα Τέμπη.
«Υπάρχει από την πρώτη στιγμή της τραγωδίας έγκλημα με τα στοιχεία που έχουν αποκαλυφθεί, μια προσπάθεια της κυβέρνησης, που είχε και επικοινωνιακή υπεροχή, να πει ότι φταίνε όλοι, φταίνε οι διαχρονικές παθογένειες, φταίνε τα πάντα. (…) Οι γονείς μπορούν να πουν ό,τι θέλουν με αυτό που συνέβη. Όταν έχουν φτάσει στο σημείο να παίζουν τον ελεγκτικό ρόλο του κράτους γιατί δεν λειτουργεί το κράτος, είναι λογικό να δημιουργείται και μια αίσθηση και μια εικόνα, και καλά κάνουν, να διερευνηθούν οι πάντες και τα πάντα και όσο παλιά και αν είναι», δήλωσε ο Χρήστος Σπίρτζης και πρόσθεσε σε άλλο σημείο της συνέντευξης:
«Αυτό που κάνω είναι όχι να στέκομαι δίπλα στους γονείς αλλά να δίνω την ίδια μάχη και τον ίδιο αγώνα για να διερευνηθούν όλοι και όλα με πρώτο εμένα για να σταματήσουν διάφοροι να χρησιμοποιούν το όνομά μου. Εδώ έχουν αποκαλυφθεί εγκλήματα και προκειμένου να μην είναι μόνη της η ΝΔ και οι υπουργοί της που έχουν ευθύνες, να λένε και μερικούς από τις προηγούμενες κυβερνήσεις. Δεν είναι καθόλου έτσι. Καλό είναι πλέον όποιος μιλάει, να μιλάει με συγκεκριμένα στοιχεία για να μην αφήνουμε λογικές που είναι της ακροδεξιάς περισσότερο, να λένε ότι όλοι ίδιοι είναι».
«Είναι νόμος και διαδικασίες της Πολιτικής Προστασίας και της Αστυνομίας, όποτε γίνεται ένα δυστύχημα δεν πειράζεις, μετά τη διάσωση, τίποτα. (…) Ποιος άλλος μπορεί να συντονίσει τέσσερα υπουργεία και 5 – 6 βαριές δομές κρατικών υπηρεσιών, από την Πολεμική Αεροπορία, την Αστυνομία, την Πυροσβεστική, την Περιφέρεια, εκτός από το Μαξίμου; Ποιος άλλος μπορεί; Δεν μπορεί άλλος. Ούτε ένας υπουργός μπορεί», είπε ο πρώην υπουργός σχετικά με τα περί συγκάλυψης. «Η Πυροσβεστική, η Αστυνομία δεν είναι Σώματα τα οποία δεν ξέρουν τι γίνεται σε ένα δυστύχημα και από ποιον παίρνουν εντολές».
Τι είπε ο Χρήστος Σπίρτζης για τη Σύμβαση 717
«Εμείς παραλάβαμε μία σύμβαση τέλος του ’14 που δεν είχε γίνει τίποτα και ξεκινήσαμε να την εκτελούμε. Αν τελείωνε η 717 θα είχαμε τηλεδιοίκηση; Η απάντηση είναι δεν θα είχαμε τηλεδιοίκηση. Δεν θα είχαμε τηλεδιοίκηση διότι η σύμβαση αυτή ήταν μια σύμβαση με πολύ μεγάλα κενά, με υλικά τα οποία δεν παράγονταν πια», είπε ο κ. Σπίρτζης για τη σύμβαση 717.
«Ήταν το ’19 ασφαλής ο σιδηρόδρομος; Ήτανε είναι η απάντηση. Μέχρι το ’19 υπήρχε το παλιό σύστημα τηλεδιοίκησης στη Λάρισα, υπήρχε δηλαδή παράλληλα με τη λειτουργία του σταθμού και των σταθμαρχών που ήταν και στον σταθμό της Λάρισας και στους άλλος σταθμούς, άλλη δομή που ήλεγχε τι έκαναν οι σταθμοί. Αυτό μετά την πυρκαγιά που έγινε το ’19 δεν φτιάχτηκε ποτέ», είπε ο πρώην υπουργός.
«Το δεύτερο ήταν ότι δεν είχαμε κατάρρευση οργανική του Οργανισμού Σιδηροδρόμων Ελλάδας. Και το λέω αυτό όταν εμείς δεν είχαμε το περιθώριο να κάνουμε προσλήψεις. Εγώ έχω τη συνείδησή μου ήσυχη σε σχέση με αυτό που κάναμε όσο ήμασταν κυβέρνηση», κατέληξε ο κ. Σπίρτζης.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
«Είμαι διαθέσιμος για διάλογο», δηλώνει ο Υπουργός
Τα καλά νέα αφορούν κυρίως τη νότια Ευρώπη
O βουλευτής Κιλκίς του ΠΑΣΟΚ μιλάει για όλα στο νέο podcast της ATHENS VOICE
Το βιβλίο αναφέρεται στην επιτυχία έξι μικρών κρατών
Ο ναός βρίσκεται εντός της ζώνης προστασίας του αρχαιολογικού χώρου της Ακρόπολης
«Η υγεία του πρωτογενούς τομέα είναι κάτι το οποίο πρέπει να μας απασχολεί όλους» σημείωσε ο πρωθυπουργός
Αναλυτικά το ωράριο μέχρι το τέλος του έτους
Πώς υπολογίζεται το ποσό
Ποιοι είναι οι πέντε τρόποι πληρωμής
Τι δήλωσε σε συνέντευξή του
Πάνω από 1.500 Έλληνες από ΗΠΑ και Καναδά βολιδοσκόπησαν τη δυνατότητα επιστροφής τους
Δυστυχώς, η χώρα οδεύει σε ένα ακόμα εφιαλτικό αδιέξοδο. Το πολιτικό προσωπικό έχει διαγράψει από τη μνήμη του τα χρόνια και τις σκληρές συνέπειες της κρίσης.
Οι δύο μονομάχοι είναι ο Δημήτρης Αναστασόπουλος και ο Ανδρέας Κουτσόλαμπρος
Η ακτινογραφία της ελληνικής αγοράς
Ο ΣΥΡΙΖΑ αποστασιοποιείται από το δημοσίευμα - «Δεν αντιπροσωπεύει τις θέσεις μας»
Πληρωμές 1,2 δισ. ευρώ έως τέλος Δεκεμβρίου - Κάλεσμα για υπεύθυνες κινητοποιήσεις
Από 5,5 ευρώ σε 2,5 ευρώ ανά χιλιόμετρο με τα νέα ηλεκτρικά λεωφορεία
Η νέα πρέσβης των ΗΠΑ αναδεικνύει τον ρόλο της Ελλάδας ως ενεργειακό και τεχνολογικό κόμβο στη στρατηγική Τραμπ
Η Ελλάδα εξοφλεί πρόωρα δάνεια ύψους 5,29 δισ. ευρώ - Τα οφέλη στην οικονομία
Στο βίντεο παρελαύνουν φράσεις με παιχνιδιάρικη διάθεση
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.