Πολιτικη & Οικονομια

Ο Κώστας Καραμανλής προαναγγέλλει κυρώσεις για την απεργία των ΜΜΜ

Στο τέλος του 2023 η λειτουργία του μετρό Θεσσαλονίκης

Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Κώστας Καραμανλής: Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών για την απεργία των ΜΜΜ και τον σταθμό του μετρό στα Εξάρχεια. 

Στην απεργία των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς αναφέρθηκε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, τονίζοντας ότι «ο νόμος έχει πολλές κυρώσεις και θα μας αναγκάσουν να τις βάλουμε μπρος».

Σε συνέντευξη στον ΑΝΤ1, ο Κώστας Καραμανλής είπε πως δεν είχαν έρεισμα οι εργαζόμενοι, καθώς «ψηφίστηκε ένας νόμος που δεν έχει καμία σχέση με τους λόγους για τους οποίους έγινε η απεργία. Πριν από δύο εβδομάδες υπογράψαμε συλλογική σύμβαση εργασίας με όλους τους φορείς, μετά από πολλά χρόνια. Η προηγούμενη Κυβέρνηση δεν είχε υπογράψει. Ο νόμος είναι σαφής και λέει ότι πρέπει να προκηρυχθεί 4 ημέρες πριν η απεργία. Τι έκαναν οι συνδικαλιστές; Δεν είπαν κάνουμε απεργία. Περίμεναν μέχρι την Τρίτη το απόγευμα και είπαν συμμετέχουμε στην απεργία του Εργατικού Κέντρου Αθηνών. Σε εταιρείες κοινής ωφέλειας δεν μπορούν να απεργούν όποτε θέλουν και να το ανακοινώνουν 6 ώρες πριν. Οι ΔΕΚΟ δεν ανήκουν στους εργαζόμενους, ανήκουν στους πολίτες που ταλαιπωρήθηκαν χθες από την απεργία», είπε ο κ. Καραμανλής, προσθέτοντας πως «κανένα αίτημα δεν μπορεί να είναι λογικό, όταν υπάρχουν συλλογικές συμβάσεις που δεν υπέγραψε ο ΣΥΡΙΖΑ, όταν από 850 λεωφορεία, σήμερα έχουμε 1400 και έχουν γίνει 1.400 προσλήψεις».

Καραμανλής: Ο σταθμός του μετρό στα Εξάρχεια και το μετρό Θεσσαλονίκης

Ο υπουργός αναφέρθηκε και στα έργα του Μετρό στον σταθμό στην Πλατεία Εξαρχείων και είπε ότι «είναι λογικό όταν υπάρχουν τόσο μεγάλες παρεμβάσεις και τόσο μεγάλα έργα να υπάρχουν αντιδράσεις. Η Γραμμή 4 του Μετρό γίνεται με μια καινούρια μέθοδο και θα γίνει με τη λιγότερη δυνατή όχληση. Έχουμε «ντύσει» με την Σχολή Καλών Τεχνών τα εργοτάξια για να μην έχουμε αυτήν την ακαλαισθησία, δείχνει μια αλλαγή».

Σε άλλο σημείο των δηλώσεών του, ο Κώστας Καραμανλής επανέλαβε πως «στο τέλος του 2023 θα ξεκινήσει η λειτουργία του Μετρό στη Θεσσαλονίκη. Αυτό που ήδη βλέπουν οι Θεσσαλονικείς είναι να ξηλώνονται οι λαμαρίνες και τα εργοτάξια από