Marketing in Practice: Digital Marketing - Γνωριμία με το SEO
Το νέο επεισόδιο της τηλεοπτικής εκπομπής Marketing in Practice and more για το SEO ως Digital Marketing τεχνική
Digital Marketing - Γνωριμία με το SEO: Θέμης Σαρανταένας και Δημήτρης Κονταράκης συζητούν στην τηλεοπτική εκπομπή Marketing in Practice and more.
Κάθε εβδομάδα ο σύμβουλος μάρκετινγκ και ανάπτυξης επιχειρήσεων Θέμης Σαρανταένας μέσα από τo podcast «Marketing & Business Tips» της ATHENS VOICE, με απλά λόγια, χωρίς ορισμούς, με άξονα την ελληνική πραγματικότητα και πάντα με ρεαλιστική προσέγγιση αναλύει σύντομα και ένα διαφορετικό επιχειρηματικό θέμα.
Στη μοναδική τηλεοπτική εκπομπή για το μάρκετινγκ και την επιχειρηματικότητα «Marketing in Practice», τα επεισόδια της οποίας μπορείτε να παρακολουθείτε και στο athensvoice.gr, παρουσιάζει επιχειρηματικές έννοιες, παραδείγματα και προτάσεις ώστε να καταστήσει τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις ανταγωνιστικές στο ελληνικό αλλά και στο διεθνές γίγνεσθαι. Στο «Marketing in Practice and more» παρουσιάζονται οι βασικές επιχειρηματικές αρχές, τα εργαλεία και οι τεχνικές μάρκετινγκ που θα βοηθήσουν τη μικρομεσαία επιχείρηση να αναπτυχθεί μέσα από τα μάτια των ίδιων των επιχειρηματιών και των ανθρώπων της αγοράς. Χρηστικές συμβουλές, προτάσεις και απόψεις στη μικρή οθόνη, με αισιόδοξη προσέγγιση, τάση ανάπτυξης και κόντρα στις καθημερινές αρνητικές ειδήσεις.
Αρκετοί επιχειρηματίες επιθυμούν η ιστοσελίδα της επιχείρησής τους να βρίσκεται στην 1η θέση των αναζητήσεων στην Google. Θεωρούν πως είναι το μυστικό της επιτυχίας και της αύξησης των πωλήσεων τους. Ισχύει; Έχει εφαρμογή αυτό σε όλους του κλάδους; Το SEO ή αλλιώς Search Engine Optimization, είναι η βελτιστοποίηση ιστοσελίδων, σύμφωνα με τις οδηγίες των μηχανών αναζήτησης. Στο νέο επεισόδιο της τηλεοπτικής εκπομπής Marketing in Practice o σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας με καλεσμένο στο studio του Attica TV/SBC TV Channel τον Digital Strategist Δημήτρη Κονταράκη, συζητούν το SEO ως Digital Marketing τεχνική.
Απαντήθηκαν ερωτήματα όπως:
- Πώς το SEO δένει με τις υπόλοιπες δράσεις μάρκετινγκ μιας επιχείρησης;
- Πότε επιλέγουμε Google ads και πότε SEO;
- Ισχύει ότι οι χρήστες του ίντερνετ αποφεύγουν να κάνουν click σε χορηγούμενες διαφημίσεις;
- Πότε επιλέγουμε social media advertising;
- Τι είναι το SEO;
- Ποια ανάγκη καλύπτει;
- Γιατί το SEO είναι σημαντικό;
- Ποιες είναι οι πιο γνωστές τεχνικές SEO;
- Ποιοι παράγοντες παίζουν ρόλο στο SEO;
- Πόσο αποτελεσματικό είναι το SEO;
- Πόσο χρόνο απαιτεί το SEO; Πόση υπομονή πρέπει να δείξει ο επιχειρηματίας;
- Ποια είναι τα θετικά/αρνητικά του SEO;
- Ποιος πρέπει να εφαρμόζει/υλοποιεί το SEO;
- Γιατί όλοι οι επιχειρηματίες ζητούν SEO;
- Πόσο συχνά πρέπει να ελέγχουμε την στρατηγική SEO;
Παράλληλα ο επιχειρηματίας Πάνος Πατεράκης εξηγεί πως το SEO αύξησε τις πωλήσεις του. Τέλος, o σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας παρουσιάζει το checklist για την βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
«Τεράστια ανοησία ότι το Εθνικό Σύστημα Υγείας καταρρέει», τόνισε ο υπουργός Υγείας
Ο Άδωνις Γεωργιάδης προσπάθησε να ηρεμήσει τα πνεύματα, ενώ το ΚΚΕ καταδίκασε τη στάση της κ. Κωνσταντοπούλου
Απευθυνόμενη στην αντιπολίτευση, η πρώην υπουργός είπε ότι πρέπει να αλλάξουν το αφήγημά τους
Για το 2025 ο προϋπολογισμός του υπουργείου ανέρχεται σε 575 εκατομμύρια ευρώ
Τι ανακοίνωσε ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Θεόδωρος Σκυλακάκης
Όσα δήλωσε ο πρόεδρος του κόμματος, Σωκράτης Φάμελλος
Νέα δεδομένα αναμένεται να ισχύσουν για τους μοτοσικλετιστές
Νέα στρατηγική και φιλοσοφία στις Ένοπλες Δυνάμεις
Νέα οχήματα για το Πυροσβεστικό Σώμα και άλλους φορείς της Πολιτικής Προστασίας
Ποιες οι προθεσμίες καταχώρισης παραστατικών
Διαδέχεται τον Απόστολο Τζιτζικώστα
Τι λέει ο υπουργός Εξωτερικών για το Κυπριακό και τη Συρία
«Εμείς δεν θα κάνουμε πολιτική για τις καρέκλες» σημείωσε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ
Δείτε αναλυτικά ποιοι φορείς προχωρούν σε πληρωμές μέχρι τις 23 Δεκεμβρίου
Αύριο η αντιπαράθεση πρωθυπουργού και πολιτικών αρχηγών
Tι είπε για την Ζώη Κωνσταντοπούλου
Tι αναφέρει το ρεπορτάζ του πρακτορείου
Ένας πολύπλοκος γραφειοκρατικός μηχανισμός που κοστίζει ακριβά στους φορολογούμενους χωρίς ορατά αποτελέσματα μετά από δέκα χρόνια
Tι είπε για τις διεθνείς εξελίξεις
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.