Πολιτικη & Οικονομια

«Πρόεδρε, θέλω selfie», το ρουσφέτι που ζήτησε νεαρός με πλακάτ στον Κυριάκο Μητσοτάκη

Πώς αντέδρασε ο Κυριάκος Μητσοτάκης στην Κω

Newsroom
3’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης στην Κω: Το πλακάτ με το οποίο περίμενε νεαρός τον πρωθυπουργό για μία selfie.

Με ένα πλακάτ που έγραφε «Πρόεδρε θέλω selfie» υποδέχθηκε ένας νεαρός άνδρας τον Κυριάκο Μητσοτάκη στην Κω και ο πρωθυπουργός δεν του χάλασε χατίρι, δημοσιεύοντας, μάλιστα, τη φωτογραφία με τον Αντώνη από την Κω και στο δικό του προφίλ στο Instagram.

O Κυριάκος Μητσοτάκης έφτασε σήμερα στην Κω και στο πλαίσιο της επίσκεψής του στο νησί έπεσε πάνω στον Αντώνη, που βρήκε έναν ξεχωριστό τρόπο για να τραβήξει την προσοχή του πρωθυπουργού και να ... κερδίσει μία selfie. «Πρόεδρε θέλω Selfie. Αντώνης» έγραφε σε ένα χαρτόνι ο νεαρός άνδρας και η επιθυμία του έγινε πράξη. 

 

 

 

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης βγάζει selfie με πολίτη στην Κω © EUROKINISSI / ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΙΤΣΑΡΑΣ/ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης ποζάρει μαζί με τον Αντώνη © EUROKINISSI

 

 

Κυριάκος Μητσοτάκης από Κω: Προανήγγειλε την κατασκευή νέου νοσοκομείου

Την κατασκευή νέου νοσοκομείου στην «πατρίδα του Ιπποκράτη», την Κω ανακοίνωσε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης κατά την επίσκεψή του στο νησί. «Θέλω να σας ανακοινώσω και επίσημα ότι η πατρίδα του Ιπποκράτη θα αποκτήσει επιτέλους το υπερσύγχρονο νοσοκομείο που της αξίζει. Το υφιστάμενο νοσοκομείο κάλυψε για πολλές δεκαετίες τις ανάγκες του νησιού, αλλά έχει φτάσει πια στα όριά του. Αν θέλετε να έχετε μία εικόνα περίπου πώς θα μοιάζει το νοσοκομείο αυτό, δείτε το νοσοκομείο της Λευκάδας, το οποίο αποτελεί ένα μοντέλο, πρότυπο σύγχρονου νοσοκομείου για να φανταστείτε περίπου πώς θα είναι το νοσοκομείο το οποίο θα έχει σε λίγα χρόνια από τώρα η Κως», είπε ο Κυριάκος Μητσοτάκης και πρόσθεσε:

«Βλέποντας τη μεγάλη προοπτική ανάπτυξης του νησιού, το γεγονός ότι θα υποδεχτεί φέτος, παραπάνω από 1 εκατομμύριο επισκέπτες, αλλά και τις ανάγκες των κατοίκων της Κω, είμαστε πεπεισμένοι ότι η ανάγκη ανέγερσης νέου νοσοκομείου -στον χώρο που μας έχει υποδείξει ο δήμος και για τον οποίο υπάρχει απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου- είναι μονόδρομος», τόνισε ο Κυριάκος Μητσοτάκης, ενώ αναφερόμενος στο υπάρχον νοσοκομείο σημείωσε ότι οι ελλείψεις προσωπικού θα καλυφθούν το συντομότερο δυνατόν.

«Αυτό το οποίο βλέπουμε να γίνεται και φέτος έχει να κάνει με το γεγονός ότι, ναι, παρά τις κραυγές, παντελώς ανυπόστατες της αντιπολίτευσης, η χώρα μας χειρίστηκε την πανδημία του κορονοϊού πολύ καλύτερα από πολλές άλλες ευρωπαϊκές χώρες, με υπευθυνότητα, επαγγελματισμό, με νέα ψηφιακά εργαλεία και αυτό μας βοήθησε ουσιαστικά να αλλάξουμε συνολικά την εικόνα της χώρας, έτσι ώστε σήμερα η Ελλάδα να μπορεί να είναι προτιμητέος προορισμός για επισκέπτες από όλο τον κόσμο», τόνισε ο πρωθυπουργός.

Κυριάκος Μητσοτάκης από την Κω: Ο Τουρισμός σε αριθμούς

Η Κως υποδέχτηκε σχεδόν 113.000 επισκέπτες τους πρώτους τέσσερις μήνες του έτους, καλύπτοντας σε ποσοστό 92,4% την επίδοση του 2019, η οποία αποτελεί ιστορικό ρεκόρ για τον ελληνικό τουρισμό.

Σημαντική είναι η ανάκαμψη των αφίξεων από το εξωτερικό, καθώς το διάστημα Ιανουαρίου - Απριλίου καταγράφηκε στην Κω αύξηση της τάξης του 6,1% σε σύγκριση με το 2019. Κινητήρια δύναμη είναι η μεγάλη ζήτηση σε κομβικές ευρωπαϊκές αγορές. Ενδεικτικά, το πρώτο τετράμηνο του 2022 οι ροές από τη Γερμανία ήταν αυξημένες κατά 13,4% έναντι του 2019, ενώ από το Ηνωμένο Βασίλειο κατά 174%. Η τόνωση της τουριστικής κίνησης υποστηρίζεται από τις πυκνότερες αεροπορικές συνδέσεις με το νησί, καθώς το τελευταίο διάστημα έχουν προστεθεί 11 νέοι προορισμοί από οκτώ χώρες. Σημαντική για την ενίσχυση του τουρισμού του νησιού είναι και η ολοκλήρωση των έργων για την αποκατάσταση του λιμανιού ύστερα από τις ζημιές που προκάλεσε στις υποδομές του ο σεισμός της 21ης Ιουλίου 2017. Ηδη έχει ολοκληρωθεί το κρισιμότερο τμήμα των έργων, ενώ οι υπολειπόμενες εργασίες -που βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη χωρίς να παρεμποδίζεται η λειτουργία του λιμανιού- αναμένεται να ολοκληρωθούν μέχρι το τέλος Ιουλίου 2022.

Η ταχεία και ισχυρή «επανεκκίνηση» του τουρισμού αντικατοπτρίζει την επένδυση που έγινε κατά τη διάρκεια της πανδημίας στο brand name της Ελλάδας, με στόχο την ανάδειξη της χώρας σε έναν ασφαλή, ποιοτικό προορισμό, ο οποίος προσφέρει ποικίλες δραστηριότητες -όπως μέσω της ανάπτυξης ποδηλατικών διαδρομών στην Κω- σε μία επιμηκυμένη τουριστική περίοδο.

 

Ακολουθήστε την Athens Voice στο Google News κι ενημερωθείτε πρώτοι για όλες τις ειδήσεις

ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ: Live updates - Τι πρέπει να ξέρουμε για τον κορωνοϊό- Συνεχής ενημέρωση εδώ