Πολιτικη & Οικονομια

Marketing in Practice: To περιβάλλον των ελληνικών Startups

Το νέο επεισόδιο της τηλεοπτικής εκπομπής Marketing in Practice and more παρέχει tips προς τους επιχειρηματίες του τουρισμού σχετικά με την εφαρμογή σύγχρονων τεχνικών μάρκετινγκ

62222-137653.jpg
A.V. Team
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Marketing in Practice: To περιβάλλον των ελληνικών Startups

Startups στην Ελλάδα σήμερα: Θέμης Σαρανταένας και Δημήτρης Καλαβρός-Γουσίος συζητούν στην τηλεοπτική εκπομπή Marketing in Practice and more.

Κάθε εβδομάδα ο σύμβουλος μάρκετινγκ και ανάπτυξης επιχειρήσεων Θέμης Σαρανταένας μέσα από τo podcast «Marketing & Business Tips» της ATHENS VOICE, με απλά λόγια, χωρίς ορισμούς, με άξονα την ελληνική πραγματικότητα και πάντα με ρεαλιστική προσέγγιση αναλύει σύντομα και ένα διαφορετικό επιχειρηματικό θέμα.

Στη μοναδική τηλεοπτική εκπομπή για το μάρκετινγκ και την επιχειρηματικότητα «Marketing in Practice», τα επεισόδια της οποίας μπορείτε να παρακολουθείτε και κάθε Παρασκευή στο athensvoice.gr, παρουσιάζει επιχειρηματικές έννοιες, παραδείγματα και προτάσεις ώστε να καταστήσει τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις ανταγωνιστικές στο ελληνικό αλλά και στο διεθνές γίγνεσθαι. Στο «Marketing in Practice and more» παρουσιάζονται οι βασικές επιχειρηματικές αρχές, τα εργαλεία και οι τεχνικές μάρκετινγκ που θα βοηθήσουν τη μικρομεσαία επιχείρηση να αναπτυχθεί μέσα από τα μάτια των ίδιων των επιχειρηματιών και των ανθρώπων της αγοράς. Χρηστικές συμβουλές, προτάσεις και απόψεις στη μικρή οθόνη, με αισιόδοξη προσέγγιση, τάση ανάπτυξης και κόντρα στις καθημερινές αρνητικές ειδήσεις.

Τα Startups ή αλλιώς νεοφυείς επιχειρήσεις προσελκύουν όλο και περισσότερους φιλόδοξους ανθρώπους να ασχοληθούν μαζί τους. Τα Startups που δραστηριοποιούνται κυρίως στον τομέα της τεχνολογίας, άρχισαν να λαμβάνουν μεγάλη αποδοχή από τις αρχές της προηγούμενης δεκαετίας. Σε πρόσφατη έρευνα στο ελληνικό οικοσύστημα των Startups από την “διαΝΕΟσις” προκύπτει πως οι ιδρυτές των startups είναι σχετικά νέοι: 9 στους 10 είναι νεότεροι από 44 ετών, ενώ περισσότεροι από το 50% είναι νεότεροι από 34 ετών. Το 24% διαθέτει μικρή (έως 3 χρόνια) ή καθόλου εργασιακή/επιχειρηματική προϋπηρεσία, ενώ οι Έλληνες Startuppers είναι συνήθως αρκετά μορφωμένοι με το 48,7% να διαθέτει μεταπτυχιακό και το 17,2% διδακτορικό.

Στο νέο επεισόδιο της τηλεοπτικής εκπομπής Marketing in Practice o σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας με καλεσμένο στο studio του Attica TV/SBC TV Channel  τον Επιχειρηματία & Επενδυτή Τεχνολογικών Startups Δημήτρη Καλαβρό-Γουσίου, συζητούν για τα Startups στην Ελλάδα σήμερα.

Απαντήθηκαν ερωτήματα όπως:

  • Ποιο είναι το προφίλ ενός σύγχρονου Startupper;
  • Αρκετοί έχουν επιχειρηματικές ιδέες, πως μπορούμε να αναγνωρίσουμε ότι μια ιδέα είναι μια καλή ιδέα;
  • Ποια είναι τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσει κάποιος όταν βρει μια ιδέα;
  • Ποιος ο ρόλος του Business Plan στα πρώτα του βήματα;
  • Πώς ένας μέντορας ή ένα δομημένο σύστημα υποστήριξης θα βοηθήσει τον Startupper στον σχεδιασμό της ιδέας του;
  • Ποια η διασύνδεση ακαδημαϊκής και επιχειρηματικής κοινότητας για τα Startups;
  • Ποιοι τομείς σήμερα εξασφαλίζουν ευκολότερα χρηματοδότηση;
  • Πόσο εύκολο ή δύσκολο είναι να βρει κάποιος χρηματοδότηση σήμερα;
  • Ποια είναι τα στοιχεία που αναζητούν οι επενδυτές σε μια ιδέα;
  • Υπάρχουν χρήματα για επενδύσεις στο ελληνικό οικοσύστημα των Startups;
  • Πώς αυτό εξελίσσεται τα τελευταία χρόνια; 

Παράλληλα η Founder του startup.gr Βίκυ Ντάλλας μας μιλάει για τα οικοσύστημα των Startups. Τέλος, o σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας παρουσιάζει το checklist 8 σημείων για κάθε νέα επιχειρηματική ιδέα.

Marketing in Practice SBC TV S07 Ε161 To περιβάλλον των ελληνικών startups

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ