Πολιτικη & Οικονομια

Marketing in Practice: Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων (CRM), ένα εργαλείο για την αύξηση τζίρου

Η αποτελεσματική διαχείριση των πελατειακών σχέσεων στο νέο επεισόδιο της τηλεοπτικής εκπομπής «Marketing in Practice and more»

62222-137653.jpg
A.V. Team
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
marketing-in-practice-1280x700_1.jpg

CRM ή Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων: Θέμης Σαρανταένας και Μανώλης Λαμπόβας συζητούν στην τηλεοπτική εκπομπή Marketing in Practice and more.

Κάθε εβδομάδα ο σύμβουλος μάρκετινγκ και ανάπτυξης επιχειρήσεων Θέμης Σαρανταένας μέσα από τo podcast «Marketing & Business Tips» της ATHENS VOICE, με απλά λόγια, χωρίς ορισμούς, με άξονα την ελληνική πραγματικότητα και πάντα με ρεαλιστική προσέγγιση αναλύει σύντομα και ένα διαφορετικό επιχειρηματικό θέμα.

Στη μοναδική τηλεοπτική εκπομπή για το μάρκετινγκ και την επιχειρηματικότητα «Marketing in Practice», τα επεισόδια της οποίας μπορείτε να παρακολουθείτε και κάθε Παρασκευή στο athensvoice.gr, παρουσιάζει επιχειρηματικές έννοιες, παραδείγματα και προτάσεις ώστε να καταστήσει τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις ανταγωνιστικές στο ελληνικό αλλά και στο διεθνές γίγνεσθαι. Στο «Marketing in Practice and more» παρουσιάζονται οι βασικές επιχειρηματικές αρχές, τα εργαλεία και οι τεχνικές μάρκετινγκ που θα βοηθήσουν τη μικρομεσαία επιχείρηση να αναπτυχθεί μέσα από τα μάτια των ίδιων των επιχειρηματιών και των ανθρώπων της αγοράς. Χρηστικές συμβουλές, προτάσεις και απόψεις στη μικρή οθόνη, με αισιόδοξη προσέγγιση, τάση ανάπτυξης και κόντρα στις καθημερινές αρνητικές ειδήσεις. 

To CRM ή αλλιώς το σύστημα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων είναι το κλειδί για την ανάπτυξη μιας επιχείρησης. Αν χρησιμοποιηθεί σωστά βελτιώνει και αναπτύσσει τις σχέσεις με τους πελάτες μας δημιουργώντας αυτό που όλοι οι επιχειρηματίες επιθυμούν: μια άριστη πελατειακή εμπειρία. Ένα σύστημα CRM τοποθετεί τον πελάτη στο προσκήνιο με απώτερο στόχο την αύξηση του τζίρου και εν συνεχεία την αύξηση της κερδοφορίας.

Στο νέο επεισόδιο της τηλεοπτικής εκπομπής Marketing in Practice o σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας με καλεσμένo στο studio του Attica TV/SBC TV Channel τoν CRM Expert Μανώλη Λαμπόβα, συζήτησαν για την αποτελεσματική διαχείριση των πελατειακών σχέσεων.

Απαντήθηκαν ερωτήματα όπως:

  • Τι είναι το CRM, το σύστημα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων;
  • Πώς λειτουργεί; 
  • Τι γνώσεις απαιτεί από τον επιχειρηματία;
  • Ποια τα συνηθισμένα εμπόδια στην χρήση του;
  • Σε ποιες λειτουργίες της επιχείρησης έχει εφαρμογή;
  • Τι μπορεί να κερδίσει ένας επιχειρηματίας από ένα σύστημα CRM;
  • Τι είναι το marketing automation και πώς συνδέεται με αυτό το CRM;
  • Πώς η πανδημία έχει ενισχύσει την ανάγκη για CRM;
  • Ποιο το κόστος του CRM;
  • Για ποιο λόγο οι ΜΜ επιχειρηματίες δεν επενδύουν σε ένα τέτοιο σύστημα;
  • Ποια τα σημάδια που μας δείχνουν ότι είμαστε έτοιμοι για ένα πρόγραμμα/σύστημα CRM;

Παράλληλα ο Επιχειρηματίας – Ιδιοκτήτης Κέντρων Αισθητικής Αποστόλης Βιτουλαδίτης, παρουσίασε το CRM στην πράξη. Τέλος, o σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας παρουσίασε τα 5 βήματα πριν το CRM.

Marketing in Practice SBC TV S07 Ε159 Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων CRM, εργαλείο πωλήσεων

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η Κατερίνα Σακελλαροπούλου επισκέφτηκε δομές της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών
Η Κατερίνα Σακελλαροπούλου επισκέφτηκε δομές της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών

«Βλέποντας τη σπουδαία δουλειά που γίνεται σε αυτές δομές, θα έλεγα ότι αυτή η επίσκεψη ήταν για μένα ένα δώρο Χριστουγέννων» τόνισε η Πρόεδρος της Δημοκρατίας

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.