Πολιτικη & Οικονομια

Μακρή: Πώς θα γίνει το άνοιγμα των σχολείων τη Δευτέρα 10 Μαΐου

Self test και για τους εκπαιδευτικούς των ιδιωτικών φροντιστηρίων

Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Ζέττα Μακρή: Οι δηλώσεις της υφ. Παιδείας για το άνοιγμα των σχολείων την Δευτέρα (10/5)-Τι προβλέπεται για εκπαιδευτικούς και μαθητές που δεν κάνουν self test.

Την Δευτέρα 10 Μαΐου 2021 επιστρέφουν στις τάξεις τους οι μαθητές των δημοτικών, των γυμνασίων και των λυκείων, ενώ ξεκινούν τη λειτουργία τους τα φροντιστήρια ενισχυτικής και τα κέντρα ξένων γλωσσών για τους μαθητές που πρόκειται να δώσουν εξετάσεις.

Η υφυπουργός Παιδείας, Ζέττα Μακρή, μίλησε στον ΣΚΑΪ για το επικείμενο άνοιγμα των σχολείων και ανέφερε ότι οι μαθητές θα επιστρέψουν στις τάξεις με δύο self test την εβδομάδα, όπως ακριβώς επέστρεψαν στα θρανία και οι μαθητές των Λυκείων. Μάλιστα, η κ. Μακρή τόνισε ότι το υπουργείο Παιδείας είναι σε συνεννόηση με το υπουργείο Εργασίας για να ανοίξουν τα ΑΜΚΑ και να προμηθευτούν self test και οι εκπαιδευτικοί των ιδιωτικών φροντιστηρίων. Μάλιστα, άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο να ανοίξουν και εντός της ημέρας οι Αριθμοί Μητρώου.

Σε ό,τι αφορά τους εμβολιασμούς των εκπαιδευτικών στα σχολεία ειδικής αγωγής, η υφυπουργός σημείωσε ότι τόσο οι εκπαιδευτικοί, όσο και οι μαθητές άνω των 16 ετών, αλλά και το βοηθητικό και διοικητικό προσωπικό, εμβολιάστηκαν κατά προτεραιότητα. 

Μεταξύ άλλων διευκρίνισε ότι αν κάποιος εκπαιδευτικός αρνηθεί να κάνει το διαγνωστικό τεστ, «υπάρχει ρητή πρόβλεψη να υπάρχουν πειθαρχικές ποινές (από έγγραφη επίπληξη μέχρι μείωση μισθού ή οριστική αποβολή). Μέχρι στιγμής δεν έχει καταγγελθεί κάτι τέτοιο. Η πρόβλεψη αυτή ισχύει για όλους στον δημόσιο και ιδιωτικό τομέα που υποχρεούνται να κάνουν το τεστ». Για τους μαθητές οι κυρώσεις είναι απουσίες ή αποβολές. 

Σχετικά με τον υποχρεωτικό εμβολιασμό, η υφυπουργός εκτίμησε ότι δεν θα χρειαστεί τέτοιο μέτρο.

Ακολουθήστε την Athens Voice στο Google News κι ενημερωθείτε πρώτοι για όλες τις ειδήσεις

ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ: Live updates - Τι πρέπει να ξέρουμε για τον κορωνοϊό- Συνεχής ενημέρωση εδώ