Πολιτικη & Οικονομια

Καλή επιτυχία στο «Ποτάμι»

46179-115066.jpg
Διονύσης Γουσέτης
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
62416-125483.jpg

Στις 21 του περασμένου Οκτώβρη δημοσίευσα ένα σημείωμά μου στη φιλόξενη Athens Voice με τίτλο «Γιατί υπέγραψα την έκκληση των 58». Εκεί επαναλάμβανα μια ρήση του Αριστοτέλη Αϊβαλιώτη: «Η αξία της [έκκλησης] βρίσκεται στο ότι προτείνει μία σύνθεση επιλεγμένων δυνάμεων, σε μία εποχή που χαρακτηρίζεται από προϊούσα αποσύνθεση». Η έκκληση των 58 απευθυνόταν στους πολίτες, στα κόμματα, στις συλλογικότητες, στα πολιτικά πρόσωπα, στις συνδικαλιστικές, τις αυτοδιοικητικές και τις πνευματικές δυνάμεις που κινούνται στον χώρο της σοσιαλδημοκρατίας, της δημοκρατικής αριστεράς, του φιλελεύθερου κέντρου, της πολιτικής οικολογίας, του προοδευτικού ευρωπαϊσμού. Τους καλούσε να συνεργαστούν για την ανασυγκρότηση του χώρου. Η έκκληση βρήκε δυσκολίες και βέβαια η ευθύνη γι αυτό δεν μπορεί να χρεωθεί (ή τουλάχιστον να χρεωθεί εξ ολοκλήρου) σε αυτούς.

Η ίδια ρήση όμως έχει αξία και στην πολιτική προσπάθεια του Σταύρου Θεοδωράκη, που την ονόμασε «ΠΟΤΑΜΙ». Βρισκόμαστε ακόμη σε εποχή αποσύνθεσης και κάθε πολιτική προσπάθεια που έχει στόχο τον ορθολογισμό, την καινοτομία, την αξιοκρατία και την προσκόλληση στην Ευρώπη και τις αξίες της είναι θετική.

Αυτά αναφέρονται ρητά στην ιδρυτική διακήρυξη του «ποταμιού» και τη σοβαρότητά τους εγγυάται η συμμετοχή φίλων με τους οποίους έχω συναντηθεί παλιότερα σε πολιτικούς φορείς -όπως ο Νίκος Δήμου και η Βάσω Κιντή- καθώς και προσώπων γνωστών για τη γνώση, ποιότητα, ηπιότητα, χιούμορ, όπως οι Ανδρέας Πετρουλάκης, Τάσος Τέλογλου, Σταύρος Τσακυράκης, Λίνα Παπαδάκη και άλλοι. Είναι σίγουρο πως, όταν η εποχή της αποσύνθεσης δώσει τη θέση της στην εποχή της σύνθεσης, θα (ξανα)συναντηθούμε. Όπως και με τους πιο πολλούς από τους 58. Όπως και με άλλους πολλούς. Γιατί η ανάγκη της παραπάνω ευρείας πολιτικής παράταξης είναι αδήριτη.

Οι ευχές μου στο «Ποτάμι» για καλή επιτυχία είναι λοιπόν αυτονόητες.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η ακρίβεια θέλει σοβαρούς καταναλωτές κι όχι πρόθυμους πελάτες
Η ακρίβεια θέλει σοβαρούς καταναλωτές κι όχι πρόθυμους πελάτες

Η άγνοια των τιμών δείχνει αδιαφορία και ειδικά στις περιπτώσεις που οι καταναλωτές έχουν την εντύπωση ότι τα προϊόντα είναι πιο ακριβά από ό,τι στην πραγματικότητα οι αυξήσεις είναι «περίπατος»

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.