Πολιτικη & Οικονομια

Μετά την καμπάνια κατά της άμβλωσης, άλλες 4 καμπάνιες ξεκινούν στο μετρό (εικόνες)

Η καμπάνια κατά της άμβλωσης στο μετρό δίνει ιδέες για τέσσερις ακόμα αφίσες

Μάνος Βουλαρίνος
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Ο Μάνος Βουλαρίνος «ανακαλύπτει» τέσσερις ακόμα αφίσες στο μετρό μετά την καμπάνια κατά της άμβλωσης.

Μπορεί στο μετρό η επιτυχία των ταξιδιών στον χώρο να φθίνει, αυτό όμως δεν ισχύει για τα ταξίδια στο χρόνο στα οποία η ΣΤΑΣΥ φαίνεται να θέλει να μπει δυναμικά.

Πρώτη της ενέργεια (η οποία δυστυχώς διεκόπη άδοξα από την κυβέρνηση) η άδεια να χρησιμοποιηθούν οι προθήκες των σταθμών για μια καμπάνια εναντίον των αμβλώσεων και του δικαιώματος των γυναικών να αποφασίσουν τι θα κάνουν με το σώμα τους και υπέρ της δυστυχίας μιας ανεπιθύμητης εγκυμοσύνης. Με τον τρόπο αυτό πρόσφεραν στους επιβάτες τους ένα ενδιαφέρον ταξίδι στα μέσα του 20ού αιώνα, ένα ταξίδι που θα είναι μόνο η αρχή.

Για τη συνέχεια (και κόντρα στις αναμενόμενες κυβερνητικές αντιδράσεις) η ΣΤΑΣΥ έχει εγκρίνει σειρά διαφημιστικών πόστερ που θα μας ταξιδέψουν σε εποχές ακόμα πιο μακρινές. Και μπράβο τους.