Πολιτικη & Οικονομια

Κ. Μητσοτάκης: Οι ιστορίες του Στάθη, της Αλεξάνδρας και του Δημήτρη με γέμισαν αισιοδοξία

Τα συγχαρητήρια του Προέδρου της ΝΔ στους επιτυχόντες των Πανελλαδικών

62224-137655.jpg
Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
mitso.jpg
EUROKINISSI

Με αφορμή τα αποτελέσματα των πανελλαδικών εξετάσεων, ο Κυριάκος Μητσοτάκης παραθέτει τρεις ιστορίες- παραδείγματα προς μίμηση επιτυχόντων, με την βεβαιότητα ότι «αξίζουμε καλύτερα», όπως έγραψε χαρακτηριστικά σε ανάρτησή του στο Facebook.

Χαρακτηριστικά αναφέρει:

«Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος τα αποτελέσματα των πανελλαδικών εξετάσεων φωτίζουν κάποιες πολύ προσωπικές ιστορίες, που προσφέρουν μαθήματα ζωής σε όλους μας.

Ο 17χρονος Στάθης Ηλιάκης από τον Αλμυρό Βόλου, ορφανός από πατέρα, πέρασε πρώτος στη σχολή Χημικών Μηχανικών του ΕΜΠ και δούλευε όλο το καλοκαίρι σε εργοστάσιο για να συγκεντρώσει χρήματα για τις σπουδές του.

Η Αλεξάνδρα Τζάτσου, μια 38χρονη σκληρά εργαζόμενη γυναίκα από την Κοζάνη, διεκδίκησε μια εντελώς διαφορετική πορεία στη ζωή της και πέτυχε να μπει στην Ιατρική Θεσσαλονίκης.

Κι ο Δημήτρης Μουδατσάκης από το Ηράκλειο Κρήτης έκανε πραγματικότητα το παιδικό του όνειρο να σπουδάσει στα 84 του χρόνια.

Διάβασα τις ιστορίες τους χθες, ενώ όλοι ασχολούνταν με αυτόν τον ασυνάρτητο -κατά κυριολεξία- ανασχηματισμό. Και με γέμισαν αισιοδοξία.

Διότι ο Στάθης, η Αλεξάνδρα και ο κ. Μουδατσάκης επιβεβαίωσαν, με το παράδειγμά τους, αυτό που λέω συχνά: ότι μπορούμε να τα καταφέρουμε, φτάνει να πιστέψουμε στις δυνάμεις μας. Ότι αξίζουμε καλύτερα.

Οι ιστορίες τους όμως πρέπει να γίνουν και αφορμή προβληματισμού για όλους μας.

Η εισαγωγή σε εκπαιδευτικά ιδρύματα με πολύ χαμηλή βαθμολογία υπονομεύει την έννοια της ανώτατης εκπαίδευσης.

Από το 2005, ως νέος Βουλευτής, είχα υποστηρίξει την καθιέρωση ενός κατώτατου ορίου εισαγωγής στα Πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ.

Η ρύθμιση αυτή πρέπει να επανέλθει. Και θα επανέλθει από την επόμενη κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας.

Τα εκπαιδευτικά μας ιδρύματα δεν κινδυνεύουν από την αξιολόγηση, από την θέσπιση κανόνων και κριτηρίων. Απειλούνται όμως από μια ισοπεδωτική λογική που εν τέλει τα απαξιώνει.

Σε όσους ξεκινούν σήμερα ένα νέο κεφάλαιο στη ζωή τους, εύχομαι να χαρούν τα φοιτητικά τους χρόνια και να αποκτήσουν γνώσεις και παραστάσεις που θα τους δώσουν ουσιαστικά εφόδια για τη ζωή τους.

Θέλω όμως να απευθυνθώ και σε όσα παιδιά “απέτυχαν” στις εξετάσεις. Δεν βάζω τυχαία το ρήμα απέτυχαν εντός εισαγωγικών. Η ζωή, όσο μεγαλώνεις, σε κάνει να συνειδητοποιείς ότι είναι γεμάτη από “εξετάσεις”.

Δηλαδή ευκαιρίες που σου προσφέρονται να τις αξιοποιήσεις. Αυτό είναι και το πιο σημαντικό μου στοίχημα για την επόμενη μέρα της πατρίδας μας αν οι πολίτες εμπιστευθούν τη διακυβέρνηση της στη Νέας Δημοκρατίας.

Να δουλέψω με όλες μου τις δυνάμεις για μια Ελλάδα που θα δίνει πολλές ευκαιρίες σε όλους. Μια Ελλάδα που θα επιβραβεύει την εργατικότητα και τη δημιουργικότητα.

Μια χώρα όπου όλοι θα μπορούμε όχι μόνον να ελπίζουμε στο καλύτερο αλλά και να ξέρουμε ότι τίποτα δεν θα μας εμποδίσει να το πετύχουμε».

 

 

ΠΡΟΣΦΑΤΑ