- CITY GUIDE
- PODCAST
-
10°
Τίποτα δεν απάντησε ο Σπίρτζης στην επιτροπή ΔΕΚΟ της Βουλής
Γιατί άλλαξε διοίκηση το ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ, γιατί αυξήθηκαν τα εισιτήρια, γιατί καθυστερούν τα ηλεκτρονικά εισιτήρια
Αναπάντητα άφησε τα ερωτήματα ο Υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, στις ερωτήσεις που του υπέβαλε ο κ. Μανιάτης εκ μέρους της Δημοκρατικής Συμπαράταξης (ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ), στην Επιτροπή ΔΕΚΟ της Βουλής, όπου ο Υπουργός παρουσίασε τη νέα προτεινόμενη Διοίκηση για την ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ.
Ο Γ. Μανιάτης έθεσε τα ερωτήματα:
1.Το Μετρό της Αθήνας αξιολογήθηκε ως ένα από τα δέκα καλύτερα Μετρό του κόσμου. Για ποιο λόγο αντικαθιστάτε με κολλητούς σας τη σημερινή Διοίκηση; Τι θα απαντήσετε στους Γιούνκερ, Μοσκοβισί, και Χόγερ (ΕΤΕπ) που έχουν εκφράσει την ικανοποίησή τους για το έργο του Μετρό κι έχουν απονείμει εύσημα στην εταιρεία; Πώς συμβιβάζεται πριν 1 μήνα να συγχαίρετε τη Διοίκηση της ΑΤΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ που ξεμπλοκάρισε το έργο του Μετρό Θεσσαλονίκης και σήμερα να την αντικαθιστάτε; Γιατί δεν έχετε κάνει απολύτως τίποτα για τη Γραμμή 4 «Γαλάτσι – Γουδί» που σας παραδόθηκε έτοιμη για δημοπράτηση τον Ιανουάριοτου 2015; Από τους 450 εργαζόμενους, πάνω από τους μισούς έχουν Μεταπτυχιακό και 41 από τους Μηχανικούς της εταιρείας παρέχουν υπηρεσίες συμβούλων σε Μετρό του εξωτερικού. Γιατί διακόπτετε μια τόσο πετυχημένη πορεία της εταιρείας;
2.Αποτελεί προσβολή και ύβρη προς τις θυσίες του ελληνικού λαού που του περικόπτετε συντάξεις και μισθούς, να διπλασιάζετε το κόστος Διοίκησης τοποθετώντας ΚΑΙ Πρόεδρο ΚΑΙ Διευθύνοντα Σύμβουλο σε αντικατάσταση ενός (1) μόνο προσώπου. Το κάνετε παντού: στον Ο.Α.Σ.Α., στην Ο.ΣΥ., στον Ο.Σ.Ε., στην ΕΡΓΟΣΕ, ΠΑΝΤΟΥ! Διπλασιάζετε τα έξοδα διοίκησης, διπλασιάζετε τους συμβούλους για να βολέψετε κολλητούς και κομματικούς σας. Όσο για τον κ. Ι. Μυλόπουλο, δεν ασχολούμαι, γιατί σέβομαι τη δική μου ακαδημαϊκή δεοντολογία, όχι τη δική του.
3.Αυξήσατε το Φ.Π.Α. στα εισιτήρια από 13% σε 23%. Σπουδαία «ηρωική» διαπραγμάτευση!!! Πότε έλεγε ψέματα ο κ. Τσίπρας, όταν ως Αντιπολίτευση κατηγορούσε την τότε κυβέρνηση ότι το εισιτήριο 1,40 ευρώ αφαιρεί 1 ολόκληρο μηνιάτικο από τους εργαζόμενους των 700 ευρώ, ή τώρα που μέσω του αρμόδιου Υπουργού του μας λέει ότι δεν τρέχει τίποτα;
4.Αποκαλύπτεται ότι οι απώλειες εσόδων στις Αστικές Συγκοινωνίες από εισιτηριοδιαφυγή φτάνουν τα 40 εκατ. ευρώ το χρόνο. Τις απώλειες αυτές τις πληρώνει από την τσέπη του ο ελληνικός λαός μέσω του κρατικού προϋπολογισμού. Δεν κάνετε τίποτα γι’ αυτό, ενώ αντίθετα διώξατε τη Διοίκηση των Αστικών Συγκοινωνιών που προετοίμασε και σας παρέδωσε τον Ιανουάριο του 2015 υπογεγραμμένη τη σύμβαση για το ηλεκτρονικό εισιτήριο που περηφανεύεστε ότι θα λύσει το πρόβλημα.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Η πρόταση της παράταξης «Αθήνα Ψηλά»
Χαρακτήρισε τον συνδυασμό «ανησυχητικό κοκτέιλ»
Με ανατροπή του αποτελέσματος του πρώτου γύρου
Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά
Έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στους στενούς δεσμούς Ελλάδας και ΗΠΑ που ενισχύονται ολοένα και περισσότερο
Πολύ σημαντικό έργο χαρακτήρισε την επέκταση του Μετρό προς την Γλυφάδα
«Είμαι διαθέσιμος για διάλογο», δηλώνει ο Υπουργός
Τα καλά νέα αφορούν κυρίως τη νότια Ευρώπη
O βουλευτής Κιλκίς του ΠΑΣΟΚ μιλάει για όλα στο νέο podcast της ATHENS VOICE
Το βιβλίο αναφέρεται στην επιτυχία έξι μικρών κρατών
Ο ναός βρίσκεται εντός της ζώνης προστασίας του αρχαιολογικού χώρου της Ακρόπολης
«Η υγεία του πρωτογενούς τομέα είναι κάτι το οποίο πρέπει να μας απασχολεί όλους» σημείωσε ο πρωθυπουργός
Αναλυτικά το ωράριο μέχρι το τέλος του έτους
Πώς υπολογίζεται το ποσό
Ποιοι είναι οι πέντε τρόποι πληρωμής
Τι δήλωσε σε συνέντευξή του
Πάνω από 1.500 Έλληνες από ΗΠΑ και Καναδά βολιδοσκόπησαν τη δυνατότητα επιστροφής τους
Δυστυχώς, η χώρα οδεύει σε ένα ακόμα εφιαλτικό αδιέξοδο. Το πολιτικό προσωπικό έχει διαγράψει από τη μνήμη του τα χρόνια και τις σκληρές συνέπειες της κρίσης.
Οι δύο μονομάχοι είναι ο Δημήτρης Αναστασόπουλος και ο Ανδρέας Κουτσόλαμπρος
Η ακτινογραφία της ελληνικής αγοράς
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.