Επιχειρησεις

Podcast Business and Marketing Tips | Μαθήματα Branding από έναν ζωντανό θρύλο

Οι κίνδυνοι που εγκυμονεί το personal branding για μια επιχείρηση, με αφορμή το ντοκιμαντέρ του Netflix για τη ζωή της Μάρθα Στιούαρτ

themis_sarantaenas_marketing_consultant_2_2.jpg
Θέμης Σαρανταένας
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Τα podcasts «Marketing & Business Tips» με τον σύμβουλο μάρκετινγκ Θέμη Σαρανταένα είναι η στήλη που φιλοδοξεί να εμπνεύσει επιχειρηματικά, να σας δώσει ιδέες, συμβουλές αλλά και ερεθίσματα για να γίνετε καλύτεροι επαγγελματίες.

Με απλά λόγια, χωρίς ορισμούς, με άξονα την ελληνική πραγματικότητα και πάντα με ρεαλιστική προσέγγιση ο σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας κάθε εβδομάδα θα αναλύει σύντομα και ένα διαφορετικό επιχειρηματικό θέμα.

Ο σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας έχει 20 χρόνια εμπειρίας στο μάρκετινγκ και στη συμβουλευτική μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων & επαγγελματιών, είναι πιστοποιημένος για τα τυπικά προσόντα και τις δεξιότητες συμβουλευτικής από τον Σύνδεσμο Εταιρειών Συμβούλων Μάνατζμεντ Ελλάδος, έχει βραβευτεί ως Best Marketing Consultant στα βραβεία Franchise το 2019 & το 2021 και επιμελείται και παρουσιάζει εδώ και 7 χρόνια την τηλεοπτική εκπομπή Marketing in Practice που μεταδίδεται από 11 περιφερειακούς σταθμούς.

Στο 150ό podcast της στήλης Business & MarketingTips της Athens Voice με τίτλο «Μαθήματα Branding από ένα Ζωντανό Θρύλο» θα δούμε τους κινδύνους που εγκυμονεί το personal branding για μια επιχείρηση, με αφορμή το ντοκιμαντέρ του Netflix για τη ζωή της Μάρθα Στιούαρτ.

Η Μάρθα Στιούαρτ (γεννημένη το 1941) είναι Αμερικανίδα επιχειρηματίας, συγγραφέας και τηλεοπτική προσωπικότητα, και ένα από τα πιο χαρακτηριστικά παραδείγματα του American Dream εν δράσει. Ξεκίνησε ως μοντέλο και χρηματίστρια, και μέσω της αγάπης της για τη μαγειρική και τη διακόσμηση, κατάφερε να δημιουργήσει μία αυτοκρατορία lifestyle.

Το 1990 κυκλοφόρησε το περιοδικό Martha Stewart Living, ενώ παρουσίαζε τηλεοπτικές εκπομπές στην προ Internet εποχή, με οδηγίες για μαγειρική, κηπουρική και DIY που καθήλωναν εκατομμύρια τηλεθεατές στις οθόνες τους. Η προσωπική της επωνυμία εκτόξευσε την επιχείρησή της σε αρχική δημόσια προσφορά 1,9 δισεκατομμυρίων δολαρίων, όταν εισήχθη στο χρηματιστήριο το 1999.

Τι έγινε όμως το 2004; Και αυτό, πώς επηρέασε την αξία της επιχείρησής της;

Θέμης Σαρανταένας.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ