- CITY GUIDE
- PODCAST
-
15°
Υπουργείο Εργασίας: Πάνω από 7 εκατ. κλήσεις έχει εξυπηρετήσει το 1555
Ποιες υπηρεσίες καταγράφουν το μεγαλύτερο αριθμό τηλεφωνημάτων
Ξεπέρασαν τα 7 εκατομμύρια οι απαντημένες κλήσεις πολιτών στο 1555
Πάνω από 7 εκατομμύρια κλήσεις έχει εξυπηρετήσει στους 27 μήνες λειτουργίας του το 1555, ο ενιαίος αριθμός εξυπηρέτησης πολιτών του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, aπό τον Ιούλιο του 2021 έως και τον Οκτώβριο του 2023, το 1555 είχε δεχθεί συνολικά 7.342.103 κλήσεις, από τις οποίες απαντήθηκαν οι 7.010.544, με τον μέσο χρόνο αναμονής να ανέρχεται στα 9 δευτερόλεπτα, με βάση τον τελευταίο μήνα.
Από αυτές τις κλήσεις (7.010.544), το 99,65% έχει απαντηθεί είτε αμέσως είτε εντός λίγων ημερών. Το υπόλοιπο 0,35% αφορά σε προσωποποιημένα αιτήματα, τα οποία χειρίζονται ειδικές ομάδες στελεχών του υπουργείου και των εποπτευόμενων φορέων.
- Ο e-ΕΦΚΑ καταγράφει τον μεγαλύτερο αριθμό τηλεφωνημάτων, καθώς μέχρι τώρα έχουν εξυπηρετηθεί 4.880.375 κλήσεις πολιτών για θέματα της αρμοδιότητάς του. Το ποσοστό των επιλυμένων αιτημάτων ανέρχεται σε 99,73%.
- Για τα θέματα αρμοδιότητας της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης (ΔΥΠΑ), έχουν εξυπηρετηθεί συνολικά 1.054.493 κλήσεις και το ποσοστό των επιλυμένων αιτημάτων φθάνει στο 99,88%.
- Για θέματα αρμοδιότητας του Οργανισμού Προνοιακών Επιδομάτων και Κοινωνικής Αλληλεγγύης (ΟΠΕΚΑ), έχουν απαντηθεί 785.046 κλήσεις, για θέματα εργασιακών σχέσεων 197.134 κλήσεις, για θέματα κοινωνικής αλληλεγγύης 28.214 κλήσεις και για θέματα ισότητας φύλων/δημογραφικής πολιτικής 12.761 κλήσεις.
- Το 1555 έχει προωθήσει απευθείας 7.364 κλήσεις στη Γραμμή SOS 15900 για άμεση συμβουλευτική και ψυχολογική στήριξη σε γυναίκες-θύματα βίας, καθώς και 12.338 κλήσεις που αφορούν sτον Προσωπικό Βοηθό για Άτομα με Αναπηρία. Επίσης, έχουν προωθηθεί 9.707 κλήσεις οι οποίες αφορούν καταγγελίες στην Ανεξάρτητη Αρχή Επιθεώρησης Εργασίας.
Παράλληλα, ιδιαίτερα εντυπωσιακή είναι η αύξηση που σημειώνεται στη χρήση της αναβαθμισμένης ιστοσελίδας 1555.gov.gr, μέσω της οποίας οι πολίτες έχουν τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν τις διαθέσιμες ψηφιακές υπηρεσίες όλων των φορέων που εποπτεύει το υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, καθώς και να υποβάλουν και να παρακολουθούν την πορεία προσωποποιημένων αιτημάτων, χωρίς να απαιτείται κλήση στο τηλεφωνικό κέντρο.
Μέχρι τις 31 Οκτωβρίου 2023, είχαν υποβληθεί 42.696 αιτήματα, μέσω της ιστοσελίδας 1555.gov.gr.
Αναφορικά με τη λειτουργία του ενιαίου αριθμού εξυπηρέτησης πολιτών 1555, ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, Άδωνις Γεωργιάδης, δήλωσε: «Είναι πλέον ολοφάνερο πως το 1555 έχει αναδειχθεί σε ένα εξαιρετικά πολύτιμο και επιτυχημένο "εργαλείο" εξυπηρέτησης των πολιτών. Τα τελευταία στοιχεία, που έχουμε στη διάθεσή μας, το αποδεικνύουν άλλωστε περίτρανα. Ήδη, ξεπεράσαμε τις 7 εκατομμύρια κλήσεις σε μόλις 27 μήνες λειτουργίας του. Αξιοσημείωτο είναι επίσης το γεγονός πως το 99,65% των κλήσεων αυτών διεκπεραιώθηκε, κάτι που υπογραμμίζει και την αποτελεσματικότητα των διαδικασιών που ακολουθούνται. Θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά το ανθρώπινο δυναμικό του τηλεφωνικού κέντρου του 1555 και βέβαια τους πολίτες που "αγκάλιασαν", αλλά και εμπιστεύτηκαν τόσο την πρωτοποριακή αυτή υπηρεσία».
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τι ώρα θα αναχωρήσουν οι τελευταίοι συρμοί
Πότε θα λυθεί το πρόβλημα έκδοσης καρτών - Η ενημέρωση από τον Χρήστο Σταϊκούρα
Τι διαπιστώθηκε στο πλαίσιο ελέγχου - Η ενημέρωση προς τους καταναλωτές
Τι γυρεύουν οι άνθρωποι των καναλιών από αυτό το πλάσμα; Γιατί το τι γυρεύει η ίδια εύκολα το εντοπίζει κανείς...
«Το ρήγμα έχει ενεργοποιηθεί εδώ και περίπου πέντε μήνες»
Εκτιμάται ότι αποκόμισε από παράνομες δραστηριότητες πάνω από 100 εκατ. ευρώ
Η θλιβερή βεβαιότητα σε όλους ότι για ακόμη μία φορά η αρχική απόφαση δεν θα ίσχυε
Το βίντεο που δείχνει τη στιγμή της σφοδρής σύγκρουσης
Σκαρφαλωμένη μέσα σε σπηλιά - Στο σημείο αποκαλούμενο ως «Το μάτι του Θεού»
Ο τρίτος μέσα σε λίγες ώρες - Έγινε ιδιαίτερα αισθητός στη Βόρεια Ελλάδα
Τα δυσάρεστα γεγονότα που συνδέθηκαν με την Παρασκευή και ο φόβος για τον αριθμό 13
Πού εντοπίζονται τα σημαντικότερα προβλήματα στο οδικό δίκτυο του λεκανοπεδίου
Στο πλαίσιο εορταστικών εκδηλώσεων που διοργανώνονται στον δήμο
Οι προγνώσεις των μετεωρολόγων για το νέο κύμα κακοκαιρίας
Ποιες κατηγορίες αντιμετωπίζουν
«Οι πραγματικοί ήρωες είναι τα παιδιά αυτά που μάχονται καθημερινά»
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.