- CITY GUIDE
- PODCAST
-
25°
Φορολογικές δηλώσεις 2023: Πότε εκπνέει η προθεσμία υποβολής
Σε ποιες περιπτώσεις υποβάλλονται χειρόγραφα
Φορολογικές δηλώσεις 2023: Μέχρι πότε πρέπει να υποβάλλετε την αίτηση
Σε 45 ημέρες ολοκληρώνεται η διαδικασία υποβολής αιτήσεων για τις φορολογικές δηλώσεις 2023 και περισσότεροι από 3,7 εκατομμύρια φορολογούμενοι δεν έχουν υποβάλλει ακόμη τη δήλωσή τους.
Η καταβολή της πρώτης δόσης του φόρου εισοδήματος θα πρέπει να γίνει έως τις 31 Ιουλίου, με την παράταση της υποβολής να μην επηρεάζει τη διαδικασία πληρωμής.
Οι περιπτώσεις που υποβάλλονται χειρόγραφα
Μόνο δύο είναι οι περιπτώσεις στις οποίες δίνεται η δυνατότητα από την Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων, για χειρόγραφη υποβολή των φορολογικών δηλώσεων.
Συγκεκριμένα, χειρόγραφα πρέπει να κατατεθούν οι δηλώσεις των αποβιωσάντων και των ανηλίκων τέκνων με υποχρέωση υποβολής Ε3, οι οποίες υποβάλλονται σε έντυπη μορφή στην αρμόδια ΔΟΥ.
Σημειώνεται από την υποχρεωτικά ηλεκτρονική υποβολή εξαιρούνται μόνο αυτές οι δύο συνθήκες και πως όσοι φορολογούμενοι δεν διαθέτουν κωδικούς πρόσβασης πρέπει να εγγραφούν ηλεκτρονικά στις υπηρεσίες πιστοποίησης του myAADE, εναλλακτικά η δήλωση μπορεί να υποβληθεί ηλεκτρονικά από εξουσιοδοτημένο λογιστή.
Τι θα γίνει με τους συμψηφισμούς
Το πλάνο της ΑΑΔΕ με τους συμψηφισμούς προβλέπει:
Επιστροφές φόρου εισοδήματος σε φορολογούμενους που δεν έχουν φορολογικές ή ασφαλιστικές οφειλές ή δέσμευση ενημερότητας, αποστέλλονται στην Τράπεζα της Ελλάδος για άμεση επιστροφή σε εβδομαδιαία βάση.
Επιστροφές φόρου εισοδήματος σε φορολογούμενους που δεν έχουν ασφαλιστικές οφειλές ή δέσμευση ενημερότητας και έχουν φορολογικές οφειλές, συμψηφίζονται κεντρικά το πρώτο και το τρίτο δεκαήμερο κάθε μήνα, αρχής γενομένης από το τέλος Απριλίου. Όσοι συμψηφισμοί δεν θα μπορούν να διενεργηθούν κεντρικά, θα διεκπεραιώνονται στο συντομότερο δυνατό χρόνο από τις ΔΟΥ. Μετά το Πάσχα, αναμένεται να τρέξει ο πρώτος τέτοιου είδους κεντρικός συμψηφισμός.
Επιστροφές φόρου εισοδήματος που θα προκύψουν από δηλώσεις που θα υποβληθούν μετά την εκκαθάριση του ΕΝΦΙΑ 2023 και μέχρι την εξόφλησή του, θα συμψηφίζονται κεντρικά και με τον φόρο αυτόν, όπως και με οποιαδήποτε άλλη φορολογική οφειλή.
Οφειλές από το φόρο εισοδήματος θα συμψηφίζονται κατά προτεραιότητα με δικαιώματα επιστροφής από άλλους φόρους, που υπάρχουν ή θα γεννηθούν μέχρι τις 31.7.2023, ώστε σε περίπτωση εξόφλησης του φόρου εισοδήματος μέσω του συμψηφισμού, να χορηγείται η έκπτωση 3%.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Όσα βλέπαμε στην οθόνη, τώρα σε απόσταση αναπνοής
Έχασε τον έλεγχο της μηχανής και βρέθηκε στο έδαφος
Η φωτιά πέρασε στο ελληνικό έδαφος από τη Βουλγαρία την Κυριακή
Έρευνα αποτυπώνει αισθητή υποχώρηση των οχημάτων και βελτίωση των χρόνων μετακίνησης
Το χρονικό της υπόθεσης
Πυροσβέστες τον απεγκλώβισαν τραυματισμένο
Τι αναφέρουν οι πρώτες πληροφορίες
H πρόγνωση για τις επόμενες ώρες
Καλά στην υγεία τους και τα 39 άτομα που επέβαιναν στο πλοίο
Αναζητούνται από την Αστυνομία
Πού εντοπίζονται καθυστερήσεις στους κεντρικούς οδικούς άξονες του λεκανοπεδίου
Δρακόντεια μέτρα ασφαλείας μέχρι την Πέμπτη
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.