- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
Τι υποστήριξε στην απολογία του ο μόνιμος σταθμάρχης για την τραγωδία στα Τέμπη
Τι είπε για τη διόρθωση με μπλάνκο
Τέμπη: Η απολογία του μόνιμου σταθμάρχη Λάρισας - Η ώρα αποχώρησης από τον σταθμό και η χρήση του μπλάνκο στο έγγραφο βαρδιών
Στο φως έρχονται σημεία από την απολογία του μόνιμου σταθμάρχη της Λάρισας. Ο 50χρονος κλήθηκε την Τρίτη (28.3) να δώσει απαντήσεις στον Εφέτη Ανακριτή για την ώρα που αποχώρησε από τον σταθμό τη νύχτα του πολύνεκρου σιδηροδρομικού δυστυχήματος στα Τέμπη, αλλά και τον λόγο που χρησιμοποιήθηκε μπλάνκο σε έγγραφο για τις βάρδιες.
Ο μόνιμος σταθμάρχης φαίνεται να ήταν υποχρεωμένος να παραμείνει έως τις 23:00 το μοιραίο βράδυ, όπως προβλεπόταν από τον προγραμματισμό των βαρδιών, αλλά αποχώρησε νωρίτερα, γιατί όπως είπε τα είχε τακτοποιήσει όλα. Όσο για το διορθωμένο έγγραφο με τις βάρδιες που σβήστηκαν με μπλάνκο ο σταθμάρχης ισχυρίστηκε πως υπήρχε μια μουτζούρα και χρειάστηκε να τη διορθώσει εκείνη την ώρα.
Σύμφωνα με πληροφορίες της ΕΡΤ, κατά τη δίωρη απολογία του στον εφέτη ανακριτή, ο σταθμάρχης επικαλέστηκε τον κανονισμό κίνησης του ΟΣΕ, που αναφέρει σε παραγράφους του ότι από τη στιγμή που αναλαμβάνει ο επόμενος, την ευθύνη την έχει αυτός και όχι ο προηγούμενος σταθμάρχης. Όπως υποστηρίζει, εφόσον ο επόμενος σταθμάρχης βάρδιας έφτασε στις 22:00, ο ίδιος μπορούσε να φύγει γιατί δικαιολογείται από τον κανονισμό.
Τι υποστήριξε στο απολογητικό του υπόμνημα ο μόνιμος σταθμάρχης της Λάρισας
«Αρνούμαι ως αβάσιμο και νομικά αστήρικτο τον ισχυρισμό περί της δήθεν υποχρέωσής μου ως σταθμάρχη να παραμείνω στον Σιδηροδρομικό Σταθμό Λάρισας την 28η Φεβρουαρίου 2023 μέχρι τις 11 μ.μ. που αναγράφεται στο φύλλο παρουσίας σταθμαρχών του μηνός αυτού, καθότι η αναγραφή αυτή δεν έχει την έννοια της συνυπηρέτησης για τις ώρες 10 έως 11 των σταθμαρχών της 2ης και 3ης βάρδιας, αλλά τον χρόνο εντός του οποίου θα πρέπει να συντελεστεί ομαλώς και με ασφάλεια η μεταβίβαση της υπηρεσίας από τον έναν στον άλλον», αναφέρει ο μόνιμος σταθμάρχης Λάρισας στο απολογητικό του υπόμνημα, σύμφωνα με την «Καθημερινή».
«Καμία απολύτως άλλη εργασία δεν είχε να κάνει ο κ. Σαμαράς από την ώρα που αποχώρησα, δηλαδή από τις 10.30 μ.μ. μέχρι τις 11 μ.μ., και εν γένει κανένας απολύτως λόγος δεν συνέτρεχε να χρειαστεί να μείνω περισσότερο δίπλα του ως εμπειρότερος σταθμάρχης. Στην ουσία δηλαδή από τις 10.11 μ.μ. που ήρθε στο Σ.Σ. Λάρισας η Intercity 63 την οποία διευθέτησα εγώ, μέχρι τις 10.45 μ.μ. που θα ερχόταν ο προαστιακός 2597, κανένα άλλο τρένο δεν είχε κινηθεί εντός χωρικών ορίων του Σ.Σ. Λάρισας», σημειώνεται σε άλλο σημείο της απολογίας.
Συγκεκριμένα, για το μπλάνκο στο βιβλίο ο σταθμάρχης ισχυρίστηκε ότι συμπλήρωσε λάθος την ώρα παράδοσης και έκανε μία μουντζούρα την οποία διόρθωσε με μπλάνκο. «Τούτο (σ.σ. η χρήση μπλάνκο) δεν άλλαξε κάτι στο πραγματικό γεγονός, ότι η ώρα παράδοσης – παραλαβής της υπηρεσίας μου ως σταθμάρχη είναι η 10.30 μ.μ.». Επιπλέον, όσο για την επιστροφή στον σταθμό μετά το σιδηροδρομικό δυστύχημα, ο μόνιμος σταθμάρχης της Λάρισας υποστήριξε ότι «βρήκαμε τον Σαμαρά να κάθεται έξω από τον σταθμό και προσπαθήσαμε με ήρεμο τρόπο να τον ρωτήσουμε τι συνέβη, αλλά δεν μας έδινε να καταλάβουμε».
Ελεύθερος με περιοριστικούς όρους ο μόνιμος σταθμάρχης της Λάρισας
Ο μόνιμος σταθμάρχης της Λάρισας αφέθηκε ελεύθερος με περιοριστικούς όρους μετά την απολογία του. Οι περιοριστικοί όροι είναι να εμφανίζεται κάθε 15 ημέρες στο αστυνομικό τμήμα της κατοικίας του, να μην εγκαταλείψει τη χώρα και να καταβάλλει ως εγγύηση 15.000 ευρώ.
Διαβάστε περισσότερα για τη σιδηροδρομική τραγωδία στα Τέμπη
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Σε ποιους δρόμους εντοπίζονται δυσκολίες
Ένα έργο 2.000 ετών που μετέφερε νερό στην Αθήνα ξαναζωντανεύει λόγω της λειψυδρίας
Ισχυρή καταιγίδα πλήττει αυτή την ώρα την πόλη
«Ακολουθήθηκαν οι προβλεπόμενες από τα πρωτόκολλα διαδικασίες»
Πτώση της θερμοκρασίας από το απόγευμα του Σαββάτου
«Δεν υπάρχουν χυδαίες λέξεις» σχολίασε ο καθηγητής
Αύριο θα φωτίσει τον ουρανό
Μετά από σφοδρή σύγκρουση δύο οχημάτων
Ανοιχτά τα εμπορικά αύριο Κυριακή
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.