Black Friday: Γιατί οι μειωμένες τιμές δεν αρκούν για την προσέλκυση πελατείας
Η ανάλυση της Generation Y
Generation Y: Ευρύτερη στρατηγική που θα ξεπερνά τις μειωμένες τιμές χρειάζονται οι επιχειρήσεις ενόψει της Black Friday για προσέλκυση πελατείας
Τη σημασία δημιουργίας από μέρους των επιχειρήσεων στρατηγικής και περιεχομένου που θα πηγαίνει πέραν των εκπτώσεων και των μειωμένων τιμών που αποτελεί το επίκεντρο του θεσμού της Black Friday επισημαίνει η Generation Y. Όπως επισημαίνεται από το Τμήμα Ερευνών της ελληνικής πολυεθνικής που δραστηριοποιείται στον τομέα του ψηφιακού μετασχηματισμού, με δραστηριότητα σε 24 χώρες και περισσότερα από 2.500 ενεργά πρότζεκτ σε όλο τον κόσμο, με αφορμή τις προσφορές που ξεκινούν ενόψει της Black Friday, η στρατηγική των επιχειρήσεων θα πρέπει να είναι συμπαγής, σταθερή και σε συνέπεια με τις αξίες τους. Με τον τρόπο αυτό θα ενισχυθούν ουσιαστικά και παράπλευρες λειτουργίες των επιχειρήσεων, όπως το Performance Marketing, οι οποίες με τη σειρά τους συμβάλλουν καθοριστικά στη μετατροπή του ενδιαφέροντος των καταναλωτών σε αγορές και σε έσοδα, ιδιαίτερα για επωνυμίες (Brands) οι οποίες δεν έχουν ταυτότητα (Brand Identity), αξίες, ιδέα (Concept) και - τελικά - σύνδεση με τον καταναλωτή του.
H φετινή περίοδος της Black Friday, σύμφωνα με το Tμήμα Eρευνών και Aναλύσεων της GY που συγκέντρωσε στοιχεία από πολλές και διαφορετικές πηγές, θα έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον, καθώς συνοδεύεται από μια σειρά νέων προκλήσεων που επηρεάζει το καταναλωτικό κοινό και συνδέεται μεταξύ άλλων και με τον υψηλό πληθωρισμό που έχει οδηγήσει τις τιμές σε υψηλά επίπεδα.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα πρόσφατης έρευνας της Focus Bari, όπου παρουσιάζεται η ψυχολογία και η καταναλωτική συμπεριφορά των Ελλήνων, την τρέχουσα περίοδο το 97% των Ελλήνων δηλώνουν ότι έχουν κάνει τουλάχιστον μία περικοπή εξόδων από τις 18 κατηγορίες προϊόντων που εξετάστηκαν. Την ίδια στιγμή το 60% των Ελλήνων δηλώνουν ότι έχουν προχωρήσει σε περικοπές, διότι το εισόδημά τους δεν επαρκεί. Ταυτόχρονα, παρουσιάζεται αύξηση στη συμπεριφορά «Αναζητώ πολύ περισσότερο εκπτώσεις / προσφορές» (74% τον Οκτώβριο 2022 σε σχέση με 61% τον Απρίλιο 2022), γεγονός που όπως εκτιμά το Τμήμα Αναλύσεων της Generation Υ ενδέχεται να συμβάλλει θετικά στις πωλήσεις της Black Friday.
Την ίδια, πάντως, στιγμή - σύμφωνα με στοιχεία του Google Trends - παρατηρείται φθίνουσα πορεία της ανεύρεσης του όρου «Black Friday» στη μηχανή αναζήτησης της Google. Το εύρημα αυτό ισχύει εξίσου για την Ελλάδα, όσο και για τις Google-αναζητήσεις παγκοσμίως. Eπίσης, το μερίδιο του Online Search Interest για την Black Friday για την Ελλάδα - συγκριτικά με άλλες χώρες παγκοσμίως ανέρχεται μόλις στο 0,8%.
Ευκαιρία για επιχειρήσεις και καταναλωτές - Ο ρόλος της τιμής την περίοδο Black Friday
Σε κάθε περίπτωση, σύμφωνα και με τα στοιχεία της GY, από την περυσινή περίοδο της Black Friday, η τρέχουσα περίοδος αποτελεί μια ευκαιρία για τις επιχειρήσεις να αυξήσουν τις πωλήσεις με ότι θετικό συνεπάγεται για τα οικονομικά τους αποτελέσματα. Ενώ για τους καταναλωτές αποτελεί ευκαιρία σε μια περίοδο μεγάλων προκλήσεων, μετά από προσεκτική αναζήτηση να προχωρήσουν στις αγορές εκείνων των προϊόντων που επιθυμούν σε μειωμένες τιμές. Το μεγάλο ζητούμενο όμως, όπως προαναφέρθηκε, είναι η συνολική χάραξη μιας στρατηγικής από μέρους των επιχειρήσεων, που θα οδηγήσει στην αναβάθμιση των παρεχόμενων προϊόντων και υπηρεσιών και του service που θα τις κάνει ακόμη πιο ανταγωνιστικές. Η τιμή δεν θα πρέπει να αποτελεί το βασικό και μοναδικό εργαλείο για την προσέλκυση του καταναλωτή, ούτε στην περίοδο της Black Friday.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Αναλυτική πρόγνωση από Meteo και EMY
Θα πραγματοποιηθεί προσωρινή και τμηματική διακοπή της κυκλοφορίας των οχημάτων στη δεξιά λωρίδα
Συνοδεύτηκε από καπνούς
Τη Δευτέρα η ιατροδικαστική έρευνα
Στο παρελθόν είχε απασχολήσει ξανά τις αρχές
Πλέον, οι πολίτες έχουν με τρεις τρόπους πρόσβαση στις εφημερίες των φαρμακείων
Υπό κράτηση οι γονείς - Τι αναφέρουν οι πρώτες πληροφορίες
Οδηγούσε χωρίς πινακίδες κυκλοφορίας
Νωρίτερα είχε σημειωθεί και άλλος σεισμός 3,9 Ρίχτερ με το ίδιο επίκεντρο
Εκτός από το savoir vivre των γιορτών, με το οποίο κάποιοι αρέσκονται να σαχλαμαρίζουν, υπάρχει και το savoir vivre των δρόμων, το οποίο έχουμε προ πολλού εγκαταλείψει.
Οπτικό υλικό έχει συλλέξει η Αστυνομία - Τα στοιχεία δείχνουν συμβόλαιο θανάτου
Έως τις 8 το βράδυ οι φίλαθλοι θα έχουν την ευκαιρία να το δουν από κοντά στην πλατεία Κοτζιά
Νωρίς το μεσημέρι της Παρασκευής
Ποιες κατηγορίες αντιμετωπίζουν τα 4 μέλη του πληρώματος
«Πρέπει να αναλογιστεί κανείς από ποια χώρα ξεκινήσαμε και το κάναμε αυτό» ανέφερε μεταξύ άλλων
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.