Ελλαδα

Πώς έγινε η τραγωδία στην Πάτμο με το ρυμουλκό - Νεκρός ο 48χρονος καπετάνιος

Το σκάφος συνέδραμε στον απόπλου κρουαζιερόπλοιου που είχε προσεγγίσει το νησί

1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Σκάφος του Λιμενικού Σώματος σε έρευνα για αγνοούμενο άνδρα
Σκάφος του Λιμενικού Σώματος σε έρευνα για αγνοούμενο άνδρα © EUROKINISSI/ΣΤΕΛΙΟΣ ΜΙΣΙΝΑΣ

Ρυμουλκό στην Πάτμο βυθίστηκε στο λιμάνι - Νεκρός ο 48χρονος κυβερνήτης

Στην Πάτμο αναπάντητα παραμένουν μέχρι στιγμής τα ερωτήματα στην υπόθεση με το ρυμουλκό «Ποθητός» που βυθίστηκε στο λιμάνι του νησιού κατά τη διαδικασία χειρισμών για την απόδεση του κρουαζιερόπλοιου «AZAMARA JOURNEY» σημαίας Μάλτας. 

Στο ρυμουλκό επέβαιναν δύο άτομα, ο 45χρονος καπετάνιος και ένας 26χρονος τρίτος μηχανικός.

Από τη Λιμενική Αρχή Πάτμου αμέσως μετά τη βύθιση του ρυμουλκού εφαρμόστηκε το τοπικό σχέδιο έκτακτης ανάγκης, ενώ ξεκίνησαν οι έρευνες από περιπολικό σκάφος του Λιμενικού, ιδιωτικά σκάφη και ιδιώτες δύτες.

Πρώτα εντοπίστηκε το δεύτερο μέλος του πληρώματος ο 26χρονος μηχανικός, ο οποίος περισυνελέγη καλά στην υγεία του από τη σωστική λέμβο του κρουαζιερόπλοιου, ενώ στη συνέχεια εντοπίστηκε χωρίς τις αισθήσεις του ο 45χρονος κυβερνήτης, εντός του βυθισμένου ρυμουλκού πλοίου, από ιδιώτη δύτη και μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο όχημα του ΕΚΑΒ στο Κέντρο Υγείας Πάτμου, όπου διαπιστώθηκε ο θάνατος του.

Την προανάκριση της υπόθεσης για τα αίτια της βύθισης του ρυμουλκού έχει αναλάβει το Λιμεναρχείο Πάτμου, που αναμένεται να λάβει και τις σχετικές καταθέσεις. Σύμφωνα με τα στελέχη του λιμενικού σώματος η βύθιση του ρυμουλκού στο σημείο του συμβάντος δεν εμποδίζει την ασφάλεια της ναυσιπλοϊας.

«Γερασμένος» ο στόλος των ρυμουλκών στην Ελλάδα

Ο πρόεδρος της Ελληνικής Ένωσης Πλοιοκτητών Ρυμουλκών, Ναυαγοσωστικών, Αντιρρυπαντικών & Πλοίων Υποστήριξης Υπεράκτιων Εγκαταστάσεων, Παύλος Ξηραδάκης, μιλώντας πρόσφατα στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, είχε αναφέρει ότι ο υπάρχων στόλος των ρυμουλκών στην Ελλάδα χαρακτηρίζεται από τη μεγαλύτερη ηλικία και την μικρότερη ελκτική δύναμη σε σχέση με τον ευρωπαϊκό, ενώ οι εξελίξεις στα μεγέθη κρουαζιερόπλοιων και των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων καθιστούν απαραίτητη την αλλαγή του.

Μάλιστα, είχε επισημάνει την ανάγκη να αντικατασταθεί ο στόλος με ένταξη στο χρηματοδοτικό πρόγραμμα του Ταμείου Ανάκαμψης, προκειμένου να ναυπηγηθούν σε ελληνικά ναυπηγεία νέα αποδοτικότερα πλοία με μεγαλύτερες ελκτικές δυνάμεις και με τη χρήση πιο φιλικών καυσίμων προς το περιβάλλον.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ