«Η Ελλάδα έχει και χειμώνα»: Υποψήφιο για διεθνές βραβείο το σποτ του ΕΟΤ για τον τουρισμό
Τη μοναδική ομορφιά των ηπειρωτικών προορισμών προβάλλει η δυναμική καμπάνια


Το βίντεο της καμπάνιας του ΕΟΤ για τον χειμερινό τουρισμό «Greece DOES have a Winter», είναι υποψήφιο διεθνούς διάκρισης.
Υποψήφιο για το βραβείο World's Best Tourism Film στα CIFFT People's Choice Award 2022 είναι το βίντεο της καμπάνιας του ΕΟΤ Visit Greece για τον χειμερινό τουρισμό, με τίτλο «Greece DOES have a Winter».
Σε ανάρτηση του στα κοινωνικά δίκτυα, ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης αναφέρει τα εξής:
«Είμαι πολύ περήφανος γι’ αυτή την καμπάνια! Είναι η πρώτη φορά που έγινε μια τέτοια προσπάθεια προώθησης επικεντρωμένη στον χειμερινό τουρισμό. Βασικός μας στόχος ήταν να ξεκινήσει να μπαίνει η Ελλάδα στο φάσμα των χειμερινών προορισμών της Ευρώπης. Θέλαμε να δείξουμε ότι η Ελλάδα μας έχει ΚΑΙ χειμώνα και αξίζει να ταξιδέψει κανείς εδώ για να ζήσει την εμπειρία».
«Η Ελλάδα έχει και χειμώνα»: Υποψήφιο για διεθνές βραβείο το σποτ του ΕΟΤ για τον τουρισμό – To μήνυμα πίσω από την καμπάνια
Με κεντρικό μήνυμα, «Greece does have a winter» και υπογραφή το μότο της επιτυχημένης κεντρικής καμπάνιας, «All you want is Greece», η δυναμική καμπάνια του υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ προβάλλει τη μοναδική ομορφιά των ελληνικών ηπειρωτικών προορισμών και τις πλούσιες εμπειρίες που μπορούν να απολαύσουν οι επισκέπτες μας στην ενδοχώρα.
Το δημιουργικό και η παραγωγή της καμπάνιας αποτελεί ευγενική χορηγία του Ιδρύματος Ωνάση στο υπουργείο Τουρισμού, όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση.

Πρόκειται για καμπάνια εστιασμένη στην προβολή του χειμερινού τουρισμού, με παράλληλη ανάδειξη του φυσικού κάλλους της χώρας μας και των δραστηριοτήτων που συνθέτουν το τουριστικό προϊόν, το οποίο η Ελλάδα διαθέτει και κατά τη διάρκεια του χειμώνα. Με όχημα τις αξίες της αυθεντικότητας, της ξεχωριστής ταυτότητας, της ελληνικής παράδοσης αλλά και της ασφάλειας, προβάλλονται η ελληνική ύπαιθρος, η γαστρονομία αλλά και οι δραστηριότητες στη φύση, με στόχο να γνωρίσει το ευρύ κοινό μια Ελλάδα πέρα από τα νησιά της, την Ελλάδα των ηπειρωτικών περιοχών.
«Greece has a winter too», ανακοινώνει η νεαρή πρωταγωνίστρια του σποτ, η οποία ξεναγεί τους ταξιδιώτες στον ελληνικό χειμώνα. Βόλτες με ποδήλατα στις χιονισμένες πλαγιές, πτήσεις με αλεξίπτωτο πλαγιάς (paragliding), rafting, αλλά και γευστικά παραδοσιακά πιάτα στη θαλπωρή ενός ξενώνα, είναι μόνο μερικές από τις απολαύσεις που μπορεί να προσφέρει η ελληνική φύση κατά τους χειμερινούς μήνες.
Η καμπάνια είναι ειδικά προσαρμοσμένη σε αγορές - στόχους (Βρετανία, Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία, Ισπανία, Δανία, Σουηδία, Πολωνία, Ισραήλ), ενώ έχει εμπλουτιστεί με ειδικά δημιουργικά και για την προβολή των μεγάλων αστικών προορισμών, δηλαδή την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Η 13χρονη Δήμητρα πέθανε από σηψαιμία
Κλειστά σχολεία σε Σύρο, Τήνο, Άνδρο και Μύκονο - Επί ποδός ο κρατικός μηχανισμός
Επί ποδός ο κρατικός μηχανισμός
Διασώστες, κοινωνικοί λειτουργοί και ψυχολόγοι - Θα αποβιβαστούν την Παρασκευή στο νησί
Αποτυπώνεται η σεισμική αναταραχή στην περιοχή
Τόνισε επίσης ότι «σε άλλες εποχές θα έβαζαν κάποιοι ακόμα και εισαγγελείς να μας κυνηγούν»
Συνεχίζεται η σεισμική ακολουθία
Καπνίσαμε τα ελληνικά πούρα και τα βρήκαμε θαυμάσια!
Δείτε τον χάρτη με τους σεισμούς στην περιοχή έως τις 4 Φεβρουαρίου
Δέσμευση για την καταπολέμηση κάθε μορφής βίας σε βάρος των γυναικών
Σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης κηρύχθηκε ο Δήμος Θήρας - Μεταβαίνουν στη Σαντορίνη Μητσοτάκης και Κικίλιας
Το πρώτο δεκαπενθήμερο του Φεβρουαρίου...θέλει ντύσιμο καλό
Αυστηροποιούνται οι ιατρικοί έλεγχοι – Σκέψεις για πρακτική εξέταση
Μετά το μπαράζ σεισμικών δονήσεων στο νησί
Τουριστικές ροές χωρίς να υποβαθμίζεται η ποιότητα ζωής - Προτάσεις βελτίωσης
Περιέργως κανείς από τους λάτρεις του φυσικού κάλλους δεν πήρε χαμπάρι εργασίες που απαιτούν βαριά μηχανήματα και εργάτες
Δυνάμεις της πυροσβεστικής στην περιοχή
Σε κινητοποίηση όλος ο κρατικός μηχανισμός
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.