«Η Ελλάδα έχει και χειμώνα»: Υποψήφιο για διεθνές βραβείο το σποτ του ΕΟΤ για τον τουρισμό
Τη μοναδική ομορφιά των ηπειρωτικών προορισμών προβάλλει η δυναμική καμπάνια
Το βίντεο της καμπάνιας του ΕΟΤ για τον χειμερινό τουρισμό «Greece DOES have a Winter», είναι υποψήφιο διεθνούς διάκρισης.
Υποψήφιο για το βραβείο World's Best Tourism Film στα CIFFT People's Choice Award 2022 είναι το βίντεο της καμπάνιας του ΕΟΤ Visit Greece για τον χειμερινό τουρισμό, με τίτλο «Greece DOES have a Winter».
Σε ανάρτηση του στα κοινωνικά δίκτυα, ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης αναφέρει τα εξής:
«Είμαι πολύ περήφανος γι’ αυτή την καμπάνια! Είναι η πρώτη φορά που έγινε μια τέτοια προσπάθεια προώθησης επικεντρωμένη στον χειμερινό τουρισμό. Βασικός μας στόχος ήταν να ξεκινήσει να μπαίνει η Ελλάδα στο φάσμα των χειμερινών προορισμών της Ευρώπης. Θέλαμε να δείξουμε ότι η Ελλάδα μας έχει ΚΑΙ χειμώνα και αξίζει να ταξιδέψει κανείς εδώ για να ζήσει την εμπειρία».
«Η Ελλάδα έχει και χειμώνα»: Υποψήφιο για διεθνές βραβείο το σποτ του ΕΟΤ για τον τουρισμό – To μήνυμα πίσω από την καμπάνια
Με κεντρικό μήνυμα, «Greece does have a winter» και υπογραφή το μότο της επιτυχημένης κεντρικής καμπάνιας, «All you want is Greece», η δυναμική καμπάνια του υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ προβάλλει τη μοναδική ομορφιά των ελληνικών ηπειρωτικών προορισμών και τις πλούσιες εμπειρίες που μπορούν να απολαύσουν οι επισκέπτες μας στην ενδοχώρα.
Το δημιουργικό και η παραγωγή της καμπάνιας αποτελεί ευγενική χορηγία του Ιδρύματος Ωνάση στο υπουργείο Τουρισμού, όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση.
Πρόκειται για καμπάνια εστιασμένη στην προβολή του χειμερινού τουρισμού, με παράλληλη ανάδειξη του φυσικού κάλλους της χώρας μας και των δραστηριοτήτων που συνθέτουν το τουριστικό προϊόν, το οποίο η Ελλάδα διαθέτει και κατά τη διάρκεια του χειμώνα. Με όχημα τις αξίες της αυθεντικότητας, της ξεχωριστής ταυτότητας, της ελληνικής παράδοσης αλλά και της ασφάλειας, προβάλλονται η ελληνική ύπαιθρος, η γαστρονομία αλλά και οι δραστηριότητες στη φύση, με στόχο να γνωρίσει το ευρύ κοινό μια Ελλάδα πέρα από τα νησιά της, την Ελλάδα των ηπειρωτικών περιοχών.
«Greece has a winter too», ανακοινώνει η νεαρή πρωταγωνίστρια του σποτ, η οποία ξεναγεί τους ταξιδιώτες στον ελληνικό χειμώνα. Βόλτες με ποδήλατα στις χιονισμένες πλαγιές, πτήσεις με αλεξίπτωτο πλαγιάς (paragliding), rafting, αλλά και γευστικά παραδοσιακά πιάτα στη θαλπωρή ενός ξενώνα, είναι μόνο μερικές από τις απολαύσεις που μπορεί να προσφέρει η ελληνική φύση κατά τους χειμερινούς μήνες.
Η καμπάνια είναι ειδικά προσαρμοσμένη σε αγορές - στόχους (Βρετανία, Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία, Ισπανία, Δανία, Σουηδία, Πολωνία, Ισραήλ), ενώ έχει εμπλουτιστεί με ειδικά δημιουργικά και για την προβολή των μεγάλων αστικών προορισμών, δηλαδή την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Είναι η ημέρα που ξεκινά και επίσημα ο χειμώνας
Δείτε εικόνες από το Μέγαρο Μουσικής
Γιατί τραβούν χειρόφρενο οι εργαζόμενοι
Τι αλλάζει και γιατί πρόκειται για ένα τεχνικά σύνθετο θέμα
Θα καθοριστεί η επόμενη φάση των κινητοποιήσεων
Ηλιοφάνεια στις περισσότερες περιοχές - Αναλυτική πρόγνωση από το meteo και την ΕΜΥ
Τι δήλωσε μέσω Instagram
Μικρή πτώση της θερμοκρασίας - Δείτε την αναλυτική πρόγνωση
Η επιχειρηματίας και δημιουργός του Noel έστειλε ένα πολύ δυνατό μήνυμα μέσα από το 2o Forum της ATHENS VOICE
Ενώ συνεχίζεται από την Αστυνομία η έρευνα για την πλήρη διαλεύκανση της υπόθεσης
O 37χρονος συνεργός της έχει απασχολήσει στο παρελθόν τις Αρχές για κλοπές
Εικόνες από τις συζητήσεις, τα πάνελ και τους ανθρώπους
Ολόκληρη η συζήτηση στο δεύτερο πάνελ του 2ου Forum της Athens Voice
Τη διενέργεια κατεπείγουσας προκαταρκτικής έρευνας διέταξε η Εισαγγελία Πρωτοδικών
Aντιδρά στον προϋπολογισμό - Δηλώνει στήριξη στις αγροτικές κινητοποιήσεις
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.