Ελλαδα

Το βίντεο με τους τρεις νέους σταθμούς του Μετρό προς Πειραιά λίγο πριν παραδοθούν

«Μανιάτικα», «Πειραιάς» και «Δημοτικό Θέατρο»

Newsroom
2’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Στην τελική ευθεία για την παράδοσή τους οι τρεις νέοι σταθμοί της Γραμμής 3 του Μετρό προς Πειραιά.

Λίγες ημέρες απομένουν πλέον μέχρι να παραδοθούν στο κοινό οι τρεις νέοι σταθμοί της Γραμμής 3 του Μετρό προς Πειραιά.

Σύμφωνα με τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Κώστα Καραμανλή, η επέκταση της Γραμμής 3 προς Πειραιά βρίσκεται πλέον στην τελική ευθεία για την παράδοσή της στο επιβατικό κοινό και ήδη έχουν δει το φως της δημοσιότητας κάποιες φωτογραφίες που δείχνουν τη μορφή που έχουν λάβει οι τρεις σταθμοί, Μανιάτικα, Πειραιάς, Δημοτικό Θέατρο.

Διαφορετικός χρωματισμός στους σταθμούς και τις αποβάθρες:

Σταθμός Πειραιά

Ειδικότερα, στον σταθμό Μανιάτικα κυριαρχεί το κίτρινο χρώμα, στον σταθμό Πειραιά το γκρι συνυπάρχει με το κόκκινο και στο Δημοτικό Θέατρο το γκρι «παντρεύεται» με το μπλε.

Σταθμός Μανιάτικα
Σταθμός Δημοτικό Θέατρο © ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΙΤΣΑΡΑΣ

Έξι σύγχρονοι σταθμοί στην καρδιά του Πειραιά

Πλέον, στην επέκταση της Γραμμής 3 του Μετρό «Αγία Μαρίνα-Πειραιάς»περιλαμβάνει σήραγγα μήκους 7,6 χλμ. και 6 νέους σύγχρονους σταθμούς (Αγία Βαρβάρα, Κορυδαλλός, Νίκαια, Μανιάτικα, Πειραιάς και Δημοτικό Θέατρο) καθώς και επτά ενδιάμεσα φρέατα εξαερισμού.

Οι τρεις πρώτοι έχουν παραδοθεί εδώ και αρκετό διάστημα ενώ τις επόμενες ημέρες θα δοθεί πρόσβαση στα Μανιάτικα, τον Πειραιά και το Δημοτικό Θέατρο.

Ο σταθμός «Μανιάτικα» βρίσκεται σε απόσταση βολής από το Κερατσίνι, ο σταθμός «Πειραιάς» βρίσκεται σχεδόν κάτω από τον σημερινό σταθμό της Γραμμής 1 και ο σταθμός «Δημοτικό Θέατρο», ο οποίος θα είναι και ο τερματικός, βρίσκεται απέναντι από το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά και το δημαρχείο.

Αξίζει, δε, να σημειωθεί πως μετά την ολοκλήρωση του έργου και τη θέση σε λειτουργία και των σταθμών Μανιάτικα, Πειραιάς και Δημοτικό Θέατρο προβλέπεται αύξηση της συνολικής επιβατικής κίνησης στο δίκτυο του Μετρό σε 132.000 πολίτες ημερησίως, μειώνοντας τόσο την κυκλοφορία των Ι.Χ. οχημάτων κατά 23.000 ημερησίως όσο και τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα κατά 120 τόνους ημερησίως. Σημειώνεται δε ότι ο συνολικός χρόνος από το Λιμάνι έως το Αεροδρόμιο θα διανύεται με το Μετρό σε 50 λεπτά.

Ο Σταθμός του Πειραιά θα αποτελεί στο εξής μείζονος σημασίας συγκοινωνιακό κέντρο καθώς θα ενώνονται λειτουργικά δυο γραμμές Μετρό (Γραμμές 1 και 3), το Λιμάνι, τον Προαστιακό Σιδηρόδρομο και η Επέκταση του Τραμ προς Πειραιά (5,4 χλμ. μονής γραμμής και 12 σταθμοί), διευκολύνοντας έτσι τις μετεπιβιβάσεις μεταξύ όλων των μέσων μεταφοράς.