- CITY GUIDE
- PODCAST
-
11°
Σημαντικά πλεονεκτήματα στα φυσικά καταστήματα αναγνωρίζουν οι καταναλωτές παγκοσμίως, σύμφωνα με έρευνα της EY
Υψηλά στις προτιμήσεις των καταναλωτών παγκοσμίως, παραμένει το φυσικό κατάστημα παρά την αυξημένη διείσδυση των διαδικτυακών αγορών. Συγκεκριμένα, έρευνα της EY με τίτλο «Decoding the digital home», αποκαλύπτει ότι ποσοστό 39% θα προτιμούσαν να επισκεφτούν ένα κατάστημα λιανικής όταν αγοράζουν μια κινητή συσκευή ή ένα πακέτο ψηφιακών υπηρεσιών, ποσοστό που φτάνει το 41% για τις αγορές έξυπνων οικιακών συσκευών.
Η έρευνα - η οποία καταγράφει τις απόψεις περισσότερων από 18.000 νοικοκυριών στον Καναδά, τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ιταλία, το Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ - διαπιστώνει, επίσης, ότι το παραδοσιακό τηλεφωνικό κέντρο κυριαρχεί στις προτιμήσεις μεταξύ των εναλλακτικών καναλιών υποστήριξης πελατών, παρά τη συστηματική προβολή των πλεονεκτημάτων των ψηφιακών εργαλείων, όπως τα chatbots.
Η τηλεφωνική επικοινωνία με έναν εκπρόσωπο, παραμένει η προτιμώμενη επιλογή για ερωτήσεις πελατών σχετικά με ζητήματα που αφορούν ευρυζωνικές υπηρεσίες (54%) και κινητές συσκευές (52%). Το 42% των καταναλωτών προτιμούν τα τηλεφωνικά κέντρα, επειδή πιστεύουν ότι δεν μπορούν να περιγράψουν με σαφήνεια το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν χωρίς να επικοινωνήσουν τηλεφωνικά με έναν εκπρόσωπο, ενώ το 45% πιστεύουν ότι οι ψηφιακές πλατφόρμες ανταλλαγής άμεσων μηνυμάτων δεν ενδείκνυνται για τη διαχείριση πολύπλοκων ερωτημάτων.
Το επίπεδο ενημέρωσης των καταναλωτών σχετικά με τα τελευταία προϊόντα και υπηρεσίες είναι εντυπωσιακά χαμηλό, σύμφωνα με την έρευνα. Λιγότερα από τα μισά (42%) μέλη νοικοκυριών κατανοούν τα χαρακτηριστικά των προϊόντων έξυπνου σπιτιού, ενώ μόνο το 37% αντιλαμβάνονται τα οφέλη των κινητών συσκευών με δυνατότητες 5G. Σχεδόν το ένα τρίτο (32%) βρίσκουν, επίσης, πολύ δύσκολο να κατανοήσουν τις υπηρεσίες επικοινωνίας, ενώ το 36% δυσκολεύονται να αντιληφθούν τις διαφορές μεταξύ των υπηρεσιών που προσφέρουν διάφοροι πάροχοι ευρυζωνικών υπηρεσιών. Είναι χαρακτηριστικό ότι οι χρήστες ηλικίας 45-54 ετών αντιμετωπίζουν λιγότερα προβλήματα ως προς την κατανόηση των υπηρεσιών αυτών (29%), σε σύγκριση με το 36% των ατόμων ηλικίας 18-24 ετών.
Όπως αναφέρεται μεταξύ άλλων, το εύρος διαφορετικών συσκευών, υπηρεσιών και πλατφορμών δημιουργεί στους καταναλωτές σύγχυση σχετικά με τις επιλογές περιεχομένου - και πάλι, ιδιαίτερα μεταξύ των νεότερων ηλιακών ομάδων. Το 39% των ατόμων ηλικίας 18-24 ετών δυσκολεύονται να εντοπίσουν το αγαπημένο τους περιεχόμενο, όπως ταινίες και τηλεοπτικά προγράμματα. Παράλληλα, το 36% των ερωτηθέντων δηλώνουν ότι δεν αισθάνονται σιγουριά όταν θέτουν σε λειτουργία μια έξυπνη συσκευή, ενώ το 27% συμφωνούν ότι η λειτουργία και η διαχείριση τηλεοπτικών εφαρμογών είναι περίπλοκη.
Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πώς θα λειτουργήσουν τα καταστήματα Χριστούγεννα και Πρωτοχρονιά
Οι συμμετέχοντες στα επεισόδια ταυτοποιήθηκαν και κατηγορούνται για απόπειρες ανθρωποκτονίας κατά συρροή
Πάσχει από το σπάνιο γενετικό σύνδρομο Allagille
Οι περισσότερες πτήσεις καθυστέρησαν
Αναλυτικά οι ώρες λειτουργίας του «ΔΕΗ Xmas West Park»
Λίγα λεπτά μετά τις 6 το απόγευμα
Τι αναφέρουν οι πληροφορίες
Τι προβλέπει η νομοθεσία για την ανανέωση των αδειών οδήγησης και ποιους αφορά
Αγρότες έχουν εισβάλει στoν αεροδιάδρομο
Ο άνθρωπος που γλίτωσε από το ναυάγιο του «Ηράκλειον» και σκοτώθηκε κατά τη συντριβή του αεροσκάφους
Τι αναφέρουν οι πρώτες πληροφορίες
Τι αναφέρουν οι πρώτες πληροφορίες
Τι αναφέρουν οι πρώτες πληροφορίες
Ο καιρός των επόμενων ημερών
Ο χάρτης που δείχνει τους κεντρικούς οδικούς άξονες που αντιμετωπίζουν προβλήματα
Άρπαξαν ένα ζευγάρι παπούτσια
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.