Λιανεμπόριο: Εισήγηση για άνοιγμα την Δευτέρα 5 Απριλίου
Η εισήγηση για το άνοιγμα των σχολείων
Επιτροπή Εμπειρογνωμόνων: Εισήγηση για άνοιγμα του λιανεμπορίου την ερχόμενη Δευτέρα 5 Απριλίου - Ποια η εισήγηση για το άνοιγμα των σχολείων.
Εισήγηση για άνοιγμα του λιανεμπορίου την ερχόμενη Δευτέρα 5 Απριλίου έκανε η Επιτροπή Εμπειρογνωμόνων, που συνεδρίασε σήμερα το μεσημέρι. Όπως αναφέρουν πληροφορίες, το άνοιγμα θα γίνει με τη μέθοδο του «click away».
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, η επιτροπή εισηγήθηκε το άνοιγμα των σχολείων, Γυμνασίων και Λυκείων, στις 12 Απριλίου, εάν τα επιδημιολογικά δεδομένα το επιτρέψουν και υπό την προϋπόθεση της διενέργειας self test σε μαθητές και εκπαιδευτικούς.
Αναλυτικά οι ανακοινώσεις για το άνοιγμα του λιανεμπορίου και τις εισηγήσεις που έλαβε η επιτροπή θα γίνουν στις 19:00 από τον υφυπουργό Πολιτικής Προστασίας και Διαχείρισης Κρίσεων, Νίκο Χαρδαλιά και τον υπουργό Υγείας, Βασίλη Κικίλια.
Ακολουθήστε την Athens Voice στο Google News κι ενημερωθείτε πρώτοι για όλες τις ειδήσεις
ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ: Live updates - Τι πρέπει να ξέρουμε για τον κορωνοϊό- Συνεχής ενημέρωση εδώ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Δηλώνουν αποφασισμένοι να κλιμακώσουν τις κινητοποιήσεις τους
Χάρισαν μία ξεχωριστή χριστουγεννιάτικη στιγμή στους μικρούς ήρωες
Στο σημείο κλήθηκε η Πυροσβεστική για να απομακρύνει τον κορμό
Σχεδόν στο 100% η ακρίβεια δρομολογίων
Οι θερμοκρασίες για τις επόμενες ημέρες
Mία από τις πιο επιδραστικές προσωπικότητες στον τομέα της οικονομίας και του δημόσιου βίου της χώρας
Η επιχειρηματίας αποκάλυψε άγνωστες πτυχές των παιδικών της χρόνων
Ενισχύονται τα μπλόκα σε όλη τη χώρα
Τι αναφέρουν οι πρώτες πληροφορίες
Τι αναφέρουν οι πρώτες πληροφορίες
Πληροφορίες αναφέρουν πως τα ποτά τα κέρασε η μητέρα της φίλης της
Τι αναφέρουν οι πρώτες πληροφορίες
Το μοναδικό ελληνικό πανεπιστήμιο που σπάει το φράγμα των 200 καλύτερων
Τι αναφέρουν οι πρώτες πληροφορίες
Ο χάρτης που δείχνει τους κεντρικούς οδικούς άξονες που αντιμετωπίζουν προβλήματα
Τι είπε σε συνέντευξη που παραχώρησε
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.