ΔΕΗ: Τρεις νέες υπηρεσίες - Σε ποια καταστήματα κλείνεις ραντεβού
Στο πλαίσιο του εκσυγχρονισμού της και με στόχο τη βελτίωση της εμπειρίας εξυπηρέτησης
Η ΔΕΗ προσφέρει καινοτόμα προϊόντα και τρεις νέες υπηρεσίες που μειώνουν τον χρόνο αναμονής και διευκολύνουν την εξυπηρέτηση από απόσταση.
Η ΔΕΗ, με αφορμή τις νέες συνήθειες των καταναλωτών εξαιτίας της πανδημίας του κορωνοϊού, στο πλαίσιο του ευρύτερου εκσυγχρονισμού της, προχώρησε σε μία σειρά αλλαγών με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των καταναλωτών.
Στο πλαίσιο του εκσυγχρονισμού της και με στόχο τη βελτίωση της εμπειρίας εξυπηρέτησης, η ΔΕΗ προσφέρει καινοτόμα προϊόντα, ψηφιακές υπηρεσίες και υποδομές, που μειώνουν τον χρόνο αναμονής και διευκολύνουν την εξυπηρέτηση από απόσταση.
Οι τρεις νέες υπηρεσίες της ΔΕΗ
Εξυπηρετηθείτε από τις 07:30 π.μ. έως τις 20:00 μ.μ. σε 3 καταστήματα της ΔΕΗ.
Τρία καταστήματα ΔΕΗ λειτουργούν ήδη με το νέο διευρυμένο ωράριο. Στην Αθήνα, τα καταστήματα είναι, της Αριστείδου 5-7 και της Ομόνοιας, Αγίου Κωνσταντίνου 11, και στη Θεσσαλονίκη, το κατάστημα είναι αυτό της Τσιμισκή 136. Από τις πρώτες ημέρες λειτουργίας του, το απογευματινό ωράριο εξυπηρέτησε έναν σημαντικά μεγάλο αριθμό πελατών.
Κλείστε το ραντεβού σας
Ο καταναλωτής έχει τη δυνατότητα να κλείσει Ηλεκτρονικό και Τηλεφωνικό Ραντεβού σε ένα από τα τρία παραπάνω καταστήματα ΔΕΗ που υποστηρίζουν την υπηρεσία, και να το επισκεφθεί, χωρίς αναμονή, συγκεκριμένη ημέρα και ώρα από τις 08:00 π.μ. έως τις 19:30 μ.μ.. Ο καταναλωτής μπορεί να προγραμματίσει το ραντεβού του ηλεκτρονικά στο dei.gr ή τηλεφωνικά μέσω του 11770. Επιπλέον, μπορεί να το ακυρώσει με τον ίδιο τρόπο και το ραντεβού θα είναι τότε διαθέσιμο, για τον επόμενο καταναλωτή που θα το χρειαστεί.
Γνωρίστε την «Αυτόματη Ψηφιακή Βοηθό της ΔΕΗ»
Στη συνέχεια των πρωτοβουλιών για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης από απόσταση, έρχεται να προστεθεί και η συγκεκριμένη νέα εφαρμογή, η οποία παρέχεται, μέσω της ιστοσελίδας της ΔΕΗ www.dei.gr, μέσω της σελίδας της ΔΕΗ στο Facebook, @DEHGreece και μέσω της εφαρμογής messenger στο ΔΕΗ Chatbot. Η Αυτόματη Ψηφιακή Βοηθός της ΔΕΗ απαντά άμεσα στις ερωτήσεις των πελατών για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες ΔΕΗ όλο το 24ωρο.
Η ΔΕΗ αλλάζει και καλωσορίζει τους καταναλωτές στη νέα αναβαθμισμένη εμπειρία εξυπηρέτησης και στη νέα της εποχή. Περισσότερες πληροφορίες στον ιστότοπο της ΔΕΗ, dei.gr
ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ: Live updates - Τι πρέπει να ξέρουμε για τον κορωνοϊό- Συνεχής ενημέρωση εδώ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Η εικόνα γίνεται ακόμη πιο προβληματική σε σύγκριση με την υπόλοιπη χώρα
Αναλυτικά ο καιρός της υπόλοιπης εβδομάδας
Το πρόγραμμα των εορταστικών εκδηλώσεων για την Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου
Παρεμβάσεις συντήρησης με ορίζοντα ολοκλήρωσης έξι μηνών
Όσα πρέπει να γνωρίζουν οι υποψήφιοι
Ένα επικίνδυνο διαδικτυακό «challenge» οδήγησε 9χρονο μαθητή στο νοσοκομείο Αγρινίου, με τη μητέρα άλλου παιδιού να συλλαμβάνεται
«Ήταν προσβλητικό για εμάς» είπε σε άλλο σημείο
Στόχος διαρρηκτών κατάστημα κινητής τηλεφωνίας στη Γλυφάδα τα ξημερώματα της Τετάρτης – Άρπαξαν κινητά και smartwatches μεγάλης αξίας
Μεταβατική φάση για τις προγνώσεις των Χριστουγέννων
Ποιες γραμμές κινούνται χωρίς αλλαγές
Άγνωστοι του αφαίρεσαν κοσμήματα και αντικείμενα
Ξεδιπλώνεται ο πολιτικός χάρτης της Λατινικής Αμερικής, που συνεχώς μεταβάλλεται
Τη στάση εργασίας προκήρυξε το Σωματείο Εργαζομένων ΟΑΣΑ
Την Πέμπτη αποφασίζουν αν θα προσέλθουν σε διάλογο με την κυβέρνηση
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.