- CITY GUIDE
- PODCAST
-
17°
Περιπέτεια στον Όλυμπο για ανήλικο ορειβάτη
Στήθηκε επιχείρηση διάσωσης για τον απεγκλωβισμό του
Αίσιο τέλος είχε η περιπέτεια ενός ανήλικου ορειβάτη στον Όλυμπο.
Καλά στην υγεία του είναι ο ανήλικος ορειβάτης που μεταφέρθηκε με ελικόπτερο Super Puma στο νοσοκομείο Παπαγεωργίου, στη Θεσσαλονίκη, έπειτα από επιχείρηση διάσωσης στον Όλυμπο. Ο νεαρός μαθητής, που έπεσε στη θέση «Πέρασμα του Γιώσου», υπεβλήθη σε όλες τις απαραίτητες εξετάσεις χωρίς να διαπιστωθεί κάποιο πρόβλημα.
Στην επιχείρηση διάσωσης συμμετείχαν 17 άτομα από τις Υπηρεσίες Λιτοχώρου και Κατερίνης, την 2η και την 8η ΕΜΑΚ από Θεσσαλονίκη και Λάρισα αντίστοιχα, καθώς και μέλη της Ελληνικής Ομάδας Διάσωσης.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Άμεση κινητοποίηση σε έδαφος και αέρα από την Πυροσβεστική
Δύο τραυματίες, ο ένας νοσηλεύεται σε σοβαρή κατάσταση
Δυσχέρεια στην κυκλοφορία των οχημάτων
Τι αφορούν τα δύο νέα αιτήματα
Οι τρεις φάσεις του εθίμου και ο συμβολισμός
Καίει για περισσότερες από 19 ώρες - Κατέρρευσε τμήμα της οροφής
O αστυνομικός υπέστη κάταγμα και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο
Διήμερο αστάθειας με έντονες βροχές και πτώση της θερμοκρασίας
Τι αναφέρουν οι πρώτες πληροφορίες
Πού εντοπίζονται καθυστερήσεις στους κεντρικούς οδικούς άξονες του λεκανοπεδίου
Αφορά την ίση αμοιβή, τη μισθολογική διαφάνεια και συνταξιοδοτικές ρυθμίσεις
Αύριο η ανακοίνωση των βαθμολογιών
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.