Υπ. Μεταφορών κατά εκπαιδευτών οδήγησης για τις εξετάσεις
«Οι εκπαιδευτές οδήγησης φέρουν την ευθύνη της μη διεξαγωγής των εξετάσεων»
Για «πρωτοφανή, κακόγουστη και υποκριτική θεατρική παράσταση» κατηγορεί το υπουργείο Μεταφορών τους εκπαιδευτές οδήγησης
Για πρωτοφανή, κακόγουστη και υποκριτική θεατρική παράσταση κατηγορεί την Πανελλήνια Ομοσπονδία Εκπαιδευτών Οδήγησης (ΠΟΕΟ), το υπουργείο Μεταφορών, τονίζοντας ότι «φέρει ακέραια την ευθύνη της μη διεξαγωγής των εξετάσεων των υποψήφιων οδηγών».
Αναλυτικότερα, το υπουργείο Μεταφορών -αφού σημειώνει πως με ανακοίνωσή της η Πανελλήνια Ομοσπονδία Εκπαιδευτών Οδήγησης (Π.Ο.Ε.Ο.), "επικαλείται διάφορα προσχήματα, από τη μη ύπαρξη ασφαλιστικού προϊόντος μέχρι το Σύνταγμα και την …ευρωπαϊκή Σύμβαση Δικαιωμάτων του Ανθρώπου και καλεί όλους τους εκπαιδευτές του κλάδου να απέχουν από τη διενέργεια δοκιμασιών προσόντων και συμπεριφοράς των υποψηφίων οδηγών"- τονίζει: «Πρόκειται για μία πρωτοφανή, κακόγουστη και υποκριτική θεατρική παράσταση με πρωταγωνιστή το διοικητικό συμβούλιο της Ομοσπονδίας, το οποίο από τη μία πλευρά διατείνεται ότι "ενδιαφέρεται" για τους υποψήφιους οδηγούς, τη νομιμότητα και τη διαφάνεια και από την άλλη συκοφαντεί την ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών ότι κρατά "ομήρους" 100.000 υποψήφιους οδηγούς, ενώ την ίδια ώρα και στιγμή επιδιώκει να κρατήσει ομήρους τους υποψήφιους οδηγούς τους οποίους έχει εκπαιδεύσει».
Και συνεχίζει η ανακοίνωση του υπ. Μεταφορών: «Στην κατά τους ισχυρισμούς της άκαρπη συνάντηση της 08-04-2019 στην οποία συμμετείχε, μαζί με τους άλλους φορείς του κλάδου (Πανελλήνιος Σύλλογος Εκπαιδευτών Οδήγησης και Κυκλοφοριακής Αγωγής, Ομοσπονδία Εκπαιδευτών Υποψηφίων Οδηγών Ελλάδος) χρησιμοποίησε ως μοναδικό επιχείρημα ότι ο ν. 4599/2019 δε μπορεί να εφαρμοστεί επειδή δε θα ανταποκριθούν οι ασφαλιστικές εταιρείες παρέχοντας το ασφαλιστικό προϊόν της παρ.10 του άρθρου 4.
Προς μεγάλη τους απογοήτευση η συνάντηση αυτή όχι μόνο δεν ήταν άκαρπη, αλλά έφερε άμεσα αποτελέσματα διότι η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος (Ε.Α.Ε.Ε.) η οποία ήταν παρούσα στην ίδια συνάντηση, όχι μόνο δεσμεύτηκε και ενώπιον τους, αλλά μάλιστα παρέδωσε την επόμενη μέρα σαφές χρονοδιάγραμμα για τη διάθεση του ασφαλιστικού προϊόντος από τα μέλη της.
Από την πρώτη παράγραφο της ανακοίνωσης είναι σαφές και ξεκάθαρο ότι ο μόνος στόχος που έχουν είναι να επιστρέψουμε στο παλαιό καθεστώς της "άρρηκτης σχέσης" εκπαιδευτή - υποψήφιου οδηγού.
Η ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών ανταποκρίνεται σε όλα τα αιτήματα που άπτονται της ομαλής και αποτελεσματικής εφαρμογής του ν.4599/2019, αλλά σε καμία περίπτωση δεν συζητά για επαναφορά στο «παλαιό καθεστώς» διενέργειας δοκιμασιών προσόντων και συμπεριφοράς και δεν εκβιάζεται από κανένα.
Τέλος, με την ανακοίνωσή τους αναλαμβάνουν ακέραιη την ευθύνη της μη διεξαγωγής των εξετάσεων των υποψηφίων οδηγών και ελπίζουμε να μη βρουν πολλούς "ακολούθους" στην επιλογή να θυσιαστεί ένας κλάδος στο βωμό πολιτικών και όχι μόνο σκοπιμοτήτων συγκεκριμένων εκπαιδευτών».
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρόκειται για πολύ δύσκολη μεταφορά διότι απαιτείται ειδικός εξοπλισμός
Η αστυνομία προχώρησε σε μία προσαγωγή υπόπτου
Όπως εξηγεί, ένιωσε την ανάγκη να μιλήσει ανοιχτά
Το συγκεκριμένο τμήμα είχε διακοπεί από τις 11 το πρωί
Ξεκίνησε έρευνα για τις συνθήκες του συμβάντος
Νέος νόμος φέρνει ψηφιακό σύστημα καταγραφής παραβάσεων - Στόχος η πρόληψη τροχαίων
Αναλυτικά οι διακοπές κυκλοφορίας σε βασικές οδούς της πρωτεύουσας την Κυριακή το πρωί
Η πρόγνωση για την Κυριακή 7 Δεκεμβρίου από το meteo και την ΕΜΥ
Κατά τη διάρκεια της επιχείρησης διασώθηκαν δύο άνθρωποι
Έχουν γίνει ήδη δεκάδες προσαγωγές
Οι σταθμοί του μετρό «Σύνταγμα» και «Πανεπιστήμιο» έχουν κλείσει από τις 17:00
Αυτό προκύπτει από την ετήσια έρευνα του περιοδικού International Living
Τι ακολουθεί μετά τον Byron
Λόγω των πλημμυρικών φαινομένων
Παράλληλα, στη Βοιωτία, ο κόμβος της Θήβας παραμένει κλειστός από χθες
Οι επιστήμονες προβλέπουν βροχοπτώσεις έως το απόγευμα - Σε επιφυλακή η Πολιτική Προστασία
Δείτε τον χάρτη του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών με τις υψηλότερες καταγραφές στη χώρα
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.