Ελλαδα

Ελληνικές επιχειρήσεις ποντάρουν στην καινοτομία και την εξωστρέφεια

Ο δρόμος είναι μακρύς για την επιτυχία και ο αγώνας μαραθώνιος

62222-137653.jpg
A.V. Team
ΤΕΥΧΟΣ 437
3’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Ελληνικές επιχειρήσεις ποντάρουν στην καινοτομία και την εξωστρέφεια
Οινοποιία Μπουτάρη

Το νέο οικονομικό μοντέλο που προτείνει ο ΣΕΒΕ «Παράγω και εξάγω».

ΕΛΜΑ

n

Η διάσημη ελληνική τσίκλα που κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 1958 από τον Συνεταιρισμό Μαστιχοπαραγωγών Χίου, έχοντας φανατικούς και πιστούς φίλους. Τώρα η ΕΛΜΑ προσθέτει τρεις νέες γεύσεις στην ήδη πλούσια γκάμα της, τις οποίες πρέπει να δοκιμάσετε οπωσδήποτε: Τριαντάφυλλο, Δυόσμος, Λεμόνι.


ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ

n

Στην κουζίνα της οικογένειας Παπαδοπούλου στην Κωνσταντινούπολη, εκεί όπου με μια απλή ξύλινη σφραγίδα έφτιαξαν το πρώτο μπισκότο Παπαδοπούλου, ξεκίνησε η ιστορία της βιομηχανίας μπισκότων. Αυτό το μπισκότο δεν θα έλλειπε πια από κανένα ελληνικό σπίτι. Στην πορεία του χρόνου οι μάρκες της θα γίνουν ιδιαίτερα αναγνωρίσιμες και καταξιωμένες: PETIT BEURRE, ΜΙΡΑΝΤΑ, CREAM CRACKERS, ΓΕΜΙΣΤΑ, DIGESTIVE & DIGESTIVE BARS, CAPRICE, KRISPIES, ΧΩΡΙΑΤΙΚΕΣ ΦΡΥΓΑΝΙΕΣ. Σήμερα η εταιρεία επιχειρεί ένα ακόμη μεγάλο βήμα, αυτό του συσκευασμένου ψωμιού, με δύο νέες μάρκες: Το «ΧΩΡΙΑΝΟ», που είναι χωριάτικο ψωμί σε φέτες, και το «ΓΕΥΣΗ²» (Γεύση στο τετράγωνο) που είναι αφράτο και νόστιμο ψωμί για τοστ. Η εταιρεία Παπαδοπούλου δεν προσφέρει μόνο τα ποιοτικά της προϊόντα αλλά και χαμόγελα, μέσα από δράσεις στα πλαίσια του προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της εταιρείας.


MAT. FASHION

n

Η αμιγώς ελληνική εταιρεία που ίδρυσαν το 1987 ο Γιώργος και η Μαριάνθη Μονέδα, απενοχοποιώντας τη σύγχρονη γυναίκα από το άγχος των μικρών νούμερων και τα πρότυπα των μοντέλων, δημιουργώντας με το σύνθημα «Real size Real women» μια νέα πραγματικότητα προσιτή σε όλους. Η Mat. Fashion θεωρείται πλέον μία από τις δημιουργικές δυνάμεις στο χώρο της μόδας, καθώς έχει καθιερωθεί στην Ελλάδα με 14 εταιρικά καταστήματα, ενώ άνοιξε ήδη τα φτερά της σε 32 χώρες σε Ευρώπη και Μέση Ανατολή, με τις εξαγωγές να ξεπερνούν πλέον το 50% της παραγωγής της. shop.matfashion.com, facebook.com/matfashion


ΟΧΕΤΤΕ

image

Κοσμήματα, ρολόγια και accessories για τον άνδρα και τη γυναίκα, με ελληνική σφραγίδα και παγκόσμια απήχηση. Δημιουργεί 2 κύριες collections κάθε χρόνο (Άνοιξη-Καλοκαίρι & Φθινόπωρο-Χειμώνας) και επιπλέον 2 συμπληρωματικές για τις 2 κυριότερες εποχές των Χριστουγέννων και του καλοκαιριού, ανανεώνοντας τις βασικές με νέα σχέδια. Όλες οι δημιουργίες χρησιμοποιούν υψηλής ποιότητας  υλικά, όπως το ασήμι, ο χρυσός, πολύτιμες και φυσικές ορυκτές πέτρες, με πρωτοποριακά υλικά, όπως το ανοξείδωτο ατσάλι, το δέρμα, η σιλικόνη και το καουτσούκ. Από το 1998 που δημιουργήθηκε, η OXETTE έχει δυναμική παρουσία στις σπουδαιότερες εκθέσεις κοσμημάτων και ρολογιών παγκοσμίως, και το σημαντικότερο δίνει το «παρών» σε περισσότερες από 28 χώρες, μέσα από τη δημιουργία εταιρικών και franchise καταστημάτων σε καίρια και στρατηγικά σημεία της παγκόσμια αγοράς. Και η επιτυχημένη παρουσία της συνεχίζεται. oxette.gr


CITRUS

n

Χιώτικη εταιρεία που στοχεύει να συνδέσει με δυναμικό τρόπο το παρελθόν με το παρόν και το μέλλον του Κάμπου της Χίου, ενός μοναδικού κήπου εσπεριδοειδών στο κέντρο του νησιού, που απλώνεται κατά μήκος της ανατολικής ακτής. Στα καταστήματα Citrus θα βρείτε γλυκά κουταλιού, μαρμελάδες, λουκούμια, αμυγδαλωτά, φρέσκα προϊόντα, αλμυρές γεύσεις και πίτες φούρνου, ενώ αν σας φέρει ο δρόμος στη Χίο, σε ένα μοναδικό αρχοντικό του 1742 στον Κάμπο θα μάθετε για την ιστορία των εσπεριδοειδών σε ένα μοναδικό πολυχώρο, όπου φιλοξενούνται μνήμες, ντοκουμέντα και στοιχεία της κοινωνίας της περιοχής.
Κουμπάρη 5, Κολωνάκι, 2103390790, citrus-chios.gr


ΞΥΔΙ ΤΟΠ

n

Ένα ακόμα 100% ελληνικό προϊόν παρουσιάζει το Βαλσάμικο ΤΟΠ (βραβευμένο με δύο Αστέρια Ανώτατης Γεύσης στο ∆ιεθνή Οργανισμό International Taste & Quality Institute - iTQi), το Βαλσάμικο ΤΟΠ με θυμαρίσιο μέλι. Όπως και όλα τα προϊόντα ΤΟΠ, έτσι και αυτό είναι χωρίς γλουτένη και διατίθεται σε γυάλινη συσκευασία 0,25L.


EVEREST

n

Η ελληνική απάντηση στο «fast food», με φιλοσοφία σταθερή στο χρόνο (φτιάξε το δικό σου γεύμα), αποτελεί πλέον το διαχρονικό meeting point των ανθρώπων της πόλης για όλο το 24ωρο, κάθε μέρα. Με συνέπεια, επίσης, εφαρμόζουν μια πολιτική μείωσης τιμών σε είδη καθημερινής ανάγκης. everest.com.gr


APIVITA

n

Ιδρύθηκε το 1979 και από τότε δημιουργεί φυσικά, αποτελεσματικά και ολιστικά προϊόντα με σκοπό να προάγει την υγεία και την ομορφιά. Σήμερα τα ελληνικά προϊόντα APIVITA πωλούνται σε χιλιάδες φαρμακεία στην Ελλάδα και σε 11 ακόμα χώρες, όπως ΗΠΑ, Αυστραλία, Ολλανδία, Ιαπωνία κ.λπ., ενισχύοντας σημαντικά την εξωστρέφεια της ελληνικής οικονομίας. apivita.com/hellas


ΚΟΡΡΕΣ

n

Ξεκίνησε από το παλαιότερο φαρμακείο ομοιοπαθητικής στην Αθήνα, με μια απλή φιλοσοφία: τη δημιουργία καλλυντικών με τη χρήση βοτάνων και φυσικών/βιολογικών συστατικών υψηλής ποιότητας, φόρμουλες φιλικές προς το περιβάλλον, με κλινικά ελεγμένη αποτελεσματικότητα και προσιτή τιμή. Την ίδια ακριβώς φιλοσοφία ακολουθεί έως και σήμερα.


HEEL

n

Κάτι περισσότερο από μια εταιρεία ενδυμάτων, το ελληνικό εργαστήρι μόδας HEEL (Hellenic Ethical Eco-friendly fashion Lab) προτείνει ένα εναλλακτικό μοντέλο παραγωγής που βασίζεται στην ομαδικότητα, την ισότητα και στην εργασία με δίκαιους όρους, δίνοντας ένα παράδειγμα που ξεπερνά τα ελληνικά σύνορα. Για τα προϊόντα της, μοναδικά και εκκεντρικά σε βαθμό να χαρακτηρίζονται «Στολίδια τέχνης», μπορείτε να ενημερωθείτε και από την ιστοσελίδα heelshop.gr, όπου η εύκολη πλοήγηση και η αγορά σε 3 απλά βήματα συνδυάζονται με την ασφάλεια της 5ετούς λειτουργίας με πωλήσεις στην Ελλάδα και σε όλο τον κόσμο.


ΟΙΝΟΠΟΙΙΑ ΜΠΟΥΤΑΡΗ

n

Ελληνική εταιρεία-πρότυπο, η οποία το 2012 κέρδισε για 16η φορά τη διάκριση Οινοποιία της Χρονιάς και κατατάχθηκε ανάμεσα στις πέντε καλύτερες εταιρείες του είδους παγκοσμίως. Τώρα η Οινοποιία Μπουτάρη, θέλοντας να μυήσει τους λάτρεις του κρασιού στο μαγικό αυτό κόσμο μέσω του internet, του ραδιοφώνου και του free press, εγκαινίασε την πλατφόρμα WINFO Boutari, στην οποία μπορείτε να μαθαίνετε νέα για τα προϊόντα και τις διακρίσεις της, αλλά και να πάρετε μέρος στο διαγωνισμό Winfo και να απολαύσετε ένα Μοσχοφίλερο Μπουτάρη σε επιλεγμένα εστιατόρια και café bar.
Μάθετε περισσότερα στο boutari.gr και στο facebook.com/boutariwines.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ