- CITY GUIDE
- PODCAST
-
10°
Η Ένωση Άθεων: Σκανδαλώδης δαπάνη η μεταφορά του Αγίου Φωτός
«Προσβλητική για την νοημοσύνη των σκληρά φορολογούμενων πολιτών»
Επιστολή προς τη Βουλή και τα κόμματα- πλην της Χρυσής Αυγής- έστειλε η Ένωση Άθεων, με την οποία ζητά να ενημερωθεί για το κόστος μεταφοράς του Αγίου Φωτός από την Ιερουσαλήμ στην Αθήνα.
«Δεν πρόκειται για μια σκανδαλώδη δαπάνη, και επιπρόσθετα προσβλητική για την νοημοσύνη των σκληρά φορολογούμενων πολιτών μιας πρακτικά χρεoκοπημένης χώρας;
Δεν είναι οπισθοδρομικό και υποτιμητικό για χώρα-μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης να είναι η μόνη που υποδέχεται επίσημα την τουριστική ατραξιόν κάποιου πατριαρχείου στην Μέση Ανατολή;», αναφέρεται, μεταξύ άλλων, στην επιστολή, η οποία κοινοποιήθηκε επίσης σε μη κοινοβουλευτικά κόμματα, αλλά και σε διεθνή ΜΜΕ.
Αναλυτικά η επιστολή έχει ως εξής:
Από: Ένωση Αθέων
Προς:
Βουλή των Ελλήνων,
Κοινοβουλευτική ομάδα ΣΥ.ΡΙΖ.Α. (κοιν. εκπρόσωποι)
Κοινοβουλευτική ομάδα Ν.Δ. (κοιν. εκπρόσωποι)
Κοινοβουλευτική ομάδα Δημοκρατική Συμπαράταξη (κοιν. εκπρόσωποι)
Κοινοβουλευτική ομάδα Κ.Κ.Ε. (κοιν. εκπρόσωποι)
Κοινοβουλευτική ομάδα Ανεξάρτητοι Έλληνες (κοιν. εκπρόσωποι)
Κοινοβουλευτική ομάδα Ένωση Κεντρώων (κοιν. εκπρόσωποι)
Κοινοβουλευτική ομάδα Το Ποτάμι (κοιν. εκπρόσωποι)
Κοινοποίηση:
Μη κοινοβουλευτικά κόμματα,
Ελληνικά και Διεθνή ΜΜΕ (English text follows),
Θέμα: Υποτίθεται “άγιο” φως: Όνειδος και ασυνέπεια.
Τα τελευταία χρόνια κάθε Σάββατο πριν την Κυριακή του χριστιανικού Πάσχα μεταφέρεται αεροπορικώς στην Ελλάδα το λεγόμενο «άγιο φως» από την Ιερουσαλήμ και γίνεται δεκτό με τιμές αρχηγού κράτους.
Πρόπερσι, όπως και τα προηγούμενα χρόνια, αποστείλαμε ερωτήματα προς τα εμπλεκόμενα υπουργεία σχετικά με το κόστος αυτής της παράλογης πολυτέλειας για τους ήδη σκληρά δοκιμαζόμενους φορολογούμενους Έλληνες πολίτες.
Με ικανοποίηση είδαμε μεγάλο μέρος της κοινής γνώμης να προβληματίζεται και μια ομάδα βουλευτών να ανταποκρίνεται υποβάλλοντας σχετική ερώτηση, δυστυχώς μόνο για το 2015 και χωρίς να συμπεριλαμβάνεται στους αποδέκτες της (όπως στο δικό μας ερώτημα) το υπουργείο που οφείλει να γνωρίζει τις απαντήσεις, το υπουργείο Οικονομικών.
Στην ερώτηση αυτή τέθηκαν προβληματισμοί που έθιγε και η δική μας ερώτηση όπως:
– το γεγονός να αποτελεί “όψιμη και αποκλειστικά Ελληνική και προκλητικά δαπανηρή ιδιοτυπία” μια τέτοια μεταφορά («κανένα από τα κράτη με μεγάλο ποσοστό ορθόδοξων πιστών δεν ναυλώνουν αεροσκάφος για τη μεταφορά του α.φ. ούτε το υποδέχονται ως αρχηγό κράτους.»),
– που δεν “συνιστά ούτε θρησκευτική υποχρέωση, ούτε καν μακραίωνη παράδοση” καθώς και αυτό που επιτάσσει η κοινή λογική:
– η μεταφορά υποτίθεται αγίου φωτός και λειψάνων “με τιμές αρχηγού κράτους αφενός απαντώνται μόνο σε θεοκρατικά κράτη και αφετἐρου μπορούν να λογιστούν ως περιττές δαπάνες που δεν αρμόζουν στις δύσκολες οικονομικές καταστάσεις στις οποίες βρίσκεται η χώρα”.
Οι απαντήσεις (όσες δόθηκαν) από τα υπουργεία, μόνο ικανοποιητικές δεν μπορούν να θεωρηθούν:
– το Υ.ΕΘ.Α. δεν ενδιαφέρθηκε να απαντήσει.
– το ΥΠ.ΕΞ., λακωνικότατο, αξιοποίησε την αδυναμία της ερώτησης να αφορά μόνο την χρονιά του 2015 χωρίς να κάνει καμία αναφορά στα παράπλευρα κόστη.
Δήλωσε δε αναρμόδιο για κατάργηση ή μη “εθίμων” (μέσα σε εισαγωγικά) του κράτους.
– το τότε Υ.ΠΟ.ΠΑΙ. δήλωσε πως δεν έχει εμπλοκή με το ζήτημα και πως: “Ο διαχωρισμός Εκκλησίας-Κράτους αποτελεί στρατηγικό στόχο της κυβέρνησης αλλά είναι διαδικασία μακρόχρονη και σύνθετη και απαιτεί συνετούς χειρισμούς” χωρίς περαιτέρω διευκρινίσεις.
– (Σημειώνεται πάλι και με έμφαση πως θα έπρεπε να ερωτηθεί και το Υπουργείο Οικονομικών και για όλη την περίοδο για την οποία το Ελληνικό Δημόσιο σπαταλά πόρους χωρίς μάλιστα ουσιαστικό αποτέλεσμα για τους πολίτες).
Πέρυσι, αποστείλαμε και πάλι ερωτήματα, πληρέστερα όπως πάντα, σε σχέση με τα οποία τοποθετήθηκαν μόνο δύο εξωκοινοβουλευτικά κόμματα.
Επιπλέον, πέρυσι, χωρίς καν να τηρηθεί οιοδήποτε πρόσχημα και ξεπερνώντας κάθε όριο πρόκλησης, το καντήλι-αρχηγός κράτους ταξίδεψε με το πρωθυπουργικό αεροσκάφος συνοδευόμενο από δύο υπουργούς της κυβέρνησης και άλλους αξιωματούχους.
Κι όμως, δεν υπήρξε πραγματική αντίδραση από τον πολιτικό κόσμο, γιατί αλήθεια;
Δεν πρόκειται για μια σκανδαλώδη δαπάνη, και επιπρόσθετα προσβλητική για την νοημοσύνη των σκληρά φορολογούμενων πολιτών μιας πρακτικά χρεωκοπημένης χώρας;
Δεν είναι οπισθοδρομικό και υποτιμητικό για χώρα-μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης να είναι η μόνη που υποδέχεται επίσημα την τουριστική ατραξιόν κάποιου πατριαρχείου στην Μέση Ανατολή;
Δεν θεωρούνται τα παραπάνω, εξαιρετική ευκαιρία για κριτική και αντιπαράθεση σε όρους οικονομίας και γοήτρου της χώρας στο εξωτερικό και αν όχι ποιός ο λόγος;
Σήμερα, δύο εβδομάδες πριν επαναληφθεί αυτός ο εξευτελισμός της Ελληνικής Πολιτείας, απευθύνουμε ερωτήματα και έκκληση στις κοινοβουλευτικές ομάδες, δηλαδή την νομοθετική εξουσία:
– Υπάρχουν περιθώρια ενεργειών που θα μπορούσαν να αναληφθούν άμεσα και σε διακοινοβουλευτικό επίπεδο και τα οποία θα αναδείξουν το πνεύμα συνεργασίας μεταξύ των κομμάτων και το πόσο πραγματικά αυτά ενδιαφέρονται για τον εκσυγχρονισμό της Ελληνικής Πολιτείας και την ευημερία των πολιτών;
– Θα αναλάβετε κάποια σχετική πρωτοβουλία για τερματισμό αυτής της καταισχύνης;
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Δύο σεισμοί μέσα σε δύο ώρες σημειώθηκαν στην Αγία Παρασκευή
Το εστιακό του βάθος ήταν 5χλμ
Το κάλεσμα σε οικογένειες και η εκστρατεία αναζωογόνησης
Τα οποία κατά πάσα πιθανότητα σχετίζονται με το άγαλμα του Ερμή
Ο γιος του πρώην πρωθυπουργού της Βρετανίας υπέστη κάταγμα στο στήθος
Ο επίσημος λογαριασμός είχε προχωρήσει την Κυριακή στη δημοσίευση πως η ηθοποιός έφυγε από τη ζωή
Βρισκόταν ανάμεσα σε 18 πόλεις που είχαν υποβάλλει υποψηφιότητα
Ο κριτικός θεάτρου, μεταφραστής και συγγραφέας πέθανε σε ηλικία 87 ετών
Χορηγείται σε ασθενείς με σχιζοφρένεια έπειτα από ιατρική συνταγή
Πρέπει να βρεθεί ένας τρόπος να προστατευτούν τα παιδιά από τις ορέξεις κάθε εκπαιδευτικού
Ποιες Κυριακές είναι ανοιχτά τα καταστήματα
Ένας άνδρας τρέχει με το «βρέφος» και οι νοσηλεύτριες ενεργοποιούν τον ροζ κωδικό
«Η Ελληνικό Μετρό Α.Ε. έχει την εντολή να "τρέξει" τον σχεδιασμό του έργου», είπε ο κ. Ταχιάος
Ο τρόπος δράσης και εκπλήρωσης των αιτημάτων
Πού εντοπίζονται τα σημαντικότερα προβλήματα στο οδικό δίκτυο του λεκανοπεδίου
Κατηγορούνται ότι ενέκριναν, με το αζημίωτο, παράνομες ενέργειες και κατασκευές
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.