- CITY GUIDE
- PODCAST
-
14°
Το Ελσίνκι δεν είχε ούτε έναν θάνατο από τροχαίο εδώ και έναν χρόνο
Πάνω από τους μισούς δρόμους έχουν πλέον όριο ταχύτητας 30 km/h
Το Ελσίνκι δεν είχε ούτε έναν θάνατο από τροχαίο εδώ και έναν χρόνο
Το Ελσίνκι δεν είχε κανένα θανάσιμο τροχαίο ατύχημα τους τελευταίους δώδεκα μήνες. Τα χαμηλότερα όρια ταχύτητας, ο εξυπνότερος σχεδιασμός των δρόμων και η καλύτερη επιβολή των κανόνων είναι μερικοί από τους λόγους για αυτή την επιτυχία.
Η είδηση, που επιβεβαιώθηκε από αξιωματούχους του Ελσίνκι και της αστυνομίας, ανακοινώθηκε στα τέλη Ιουλίου από την Yleisradio Oy (Yle), την εθνική δημόσια ραδιοτηλεοπτική εταιρεία της Φινλανδίας.
«Πολλοί παράγοντες συνέβαλαν σε αυτό, αλλά τα όρια ταχύτητας είναι ένας από τους πιο σημαντικούς», δήλωσε ο Roni Utriainen, μηχανικός κυκλοφορίας της Διεύθυνσης Αστικού Περιβάλλοντος της πόλης, στον οργανισμό μέσων ενημέρωσης. Πάνω από τους μισούς δρόμους του Ελσίνκι έχουν πλέον όριο ταχύτητας 30 km/h.
Εκτός από τη μείωση του ορίου ταχύτητας, διάφοροι άλλοι παράγοντες συνέβαλαν στην επιτυχία της πόλης να κάνει τους δρόμους της ασφαλέστερους, πρόσθεσε. Αυτοί περιλαμβάνουν: καλύτερο σχεδιασμό των δρόμων και των υποδομών, βελτιωμένη τεχνολογία οχημάτων τόσο για τα αυτοκίνητα όσο και για άλλα μέσα προσωπικής μεταφοράς, αυξημένη συνεργασία με την τροχαία, καλύτερη εκπαίδευση των οδηγών και περισσότερες κάμερες κυκλοφορίας και αυτοματοποιημένα συστήματα ελέγχου.
Για παράδειγμα, η πόλη πραγματοποίησε επενδύσεις στις υποδομές της, αναβαθμίζοντας και βελτιώνοντας το σχεδιασμό των διαβάσεων και των διασταυρώσεων για την καλύτερη προστασία των πεζών και των ποδηλατών.
Η μείωση της ταχύτητας στις ευρωπαϊκές αστικές περιοχές έχει οδηγήσει σε σημαντική μείωση των τροχαίων, ιδίως των σοβαρών συγκρούσεων και εκείνων που αφορούν πεζούς και ποδηλάτες, σύμφωνα με έκθεση που δημοσιεύθηκε πέρυσι.
Η επιτυχία του Ελσίνκι είναι μέρος μιας μακροπρόθεσμης, δέσμευσης, η οποία οδήγησε σε σημαντική μείωση των θανάτων από τροχαία ατυχήματα σε ολόκληρη τη χώρα κατά την τελευταία δεκαετία.
Πέρυσι, η Φινλανδία έλαβε το βραβείο Road Safety Performance Index (PIN) 2024 για την εξαιρετική πρόοδο στην οδική ασφάλεια, το οποίο απονέμεται από το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο για την Ασφάλεια των Μεταφορών, έναν ανεξάρτητο μη κερδοσκοπικό οργανισμό με έδρα τις Βρυξέλλες.
Το Ελσίνκι, καθώς και η τρέχουσα στρατηγική της Φινλανδίας για την οδική ασφάλεια, καθοδηγούνται από την προσέγγιση Vision Zero ή Safe System για την οδική ασφάλεια και το σχεδιασμό, η οποία λαμβάνει υπόψη το ανθρώπινο λάθος και τέθηκε σε εφαρμογή για πρώτη φορά στη Σουηδία τη δεκαετία του 1990.
Ο στόχος της πρωτοβουλίας είναι η εξάλειψη όλων των θανάτων και των σοβαρών τραυματισμών στους δρόμους μέσω της δημιουργίας πολλαπλών επιπέδων προστασίας, έτσι ώστε αν το ένα αποτύχει, τα άλλα να δημιουργούν ένα δίχτυ ασφαλείας για να μειώσουν τον αντίκτυπο ενός ατυχήματος.
Πηγή: Forbes
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Η οικογένεια της ακτιβίστριας καταγγέλλει άγρια χτυπήματα
Απαγόρευσε τη δραστηριότητά του εντός της χώρας
Πώς τα φιλοευρωπαϊκά memes και η νεανική διαδικτυακή προπαγάνδα αναδιαμορφώνουν τη συζήτηση για το μέλλον της Ευρωπαϊκής Ένωσης
Η χρόνια μάχη του με τις εξαρτήσεις
Μικροί και μεγάλοι απόλαυσαν το μαγευτικό θέαμα
Μια «πλούσια» χώρα με φτωχούς κατοίκους
Μεγάλη επιχείρηση της Δίωξης Ναρκωτικών
Μέσα σε λίγα λεπτά, 16 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους
35 χρόνια μετά το τέλος της δικατορίας του Πινοσέτ
Ελεύθερος ο άνδρας που είχε προσαχθεί ως ύποπτος
Ο 50χρονος δράστης της επίθεσης στην παραλία
Τι οφείλουμε στη νέα γενιά
Η πρώτη γυναίκα «C» της MI6 για υβριδικό πόλεμο και παγκόσμια αστάθεια
Θρήνος στην Αυστραλία μετά την τρομοκρατική επίθεση σε εβραϊκή γιορτή
Βρέθηκαν μαχαιρωμένοι στο σπίτι τους
Γνωστός στις αρχές ο 24χρονος, έξι όπλα είχε στο όνομά του ο πατέρας
Οι αρχές χαρακτήρισαν το χτύπημα «τρομοκρατικό» και «αντισημιτικό»
Λεωφορείο που μετέφερε μαθητές έπεσε σε γκρεμό
Δεν αναζητείται τρίτο άτομο, ανακοίνωσε η αστυνομία
«Παρά τη λογοκρισία θα συνεχίσουμε να δημοσιογραφούμε ανεξάρτητα», τόνισε η διευθύντρια Μπάρμπαρα Μάσινγκ
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.