- CITY GUIDE
- PODCAST
-
11°
Διαφήμιση της Dunkin’ με τον Γκάβιν Κασαλένιο προκαλεί αντιδράσεις – Κατηγορίες για προώθηση «γενετικής ανωτερότητας»
Θύελλα αντιδράσεων μετά και την διαφήμιση της Σίντνεϊ Σουίνι
Διαφήμιση της Dunkin’ με τον Γκάβιν Κασαλένιο προκαλεί αντιδράσεις – Κατηγορίες για προώθηση «γενετικής ανωτερότητας» - Θύελλα αντιδράσεων μετά και την διαφήμιση της Σίντνεϊ Σουίνι
Η νέα διαφήμιση της Dunkin’ με πρωταγωνιστή τον ηθοποιό Γκάβιν Κασαλένιο από τη σειρά The Summer I Turned Pretty έχει προκαλέσει έντονες αντιδράσεις, καθώς κατηγορείται ότι προωθεί την ιδέα της «ανωτερότητας λευκών χαρακτηριστικών».
Στο διαφημιστικό, ο Γκάβιν Κασαλένιο εμφανίζεται με ξεκούμπωτο λευκό πουκάμισο και μαυρισμένο δέρμα, λέγοντας στην κάμερα: «Δεν το επέλεξα να είμαι ο βασιλιάς του καλοκαιριού, απλά συνέβη. Αυτό το μαύρισμα; Γενετικό». Καθώς απολαμβάνει το ρόφημα Golden Hour Refresher της Dunkin’, ισχυρίζεται ότι ο ήλιος «τον βρίσκει μόνο του».
Το σποτ πυροδότησε σχόλια στα κοινωνικά δίκτυα, με πολλούς να θεωρούν ότι προβάλλει συγκεκριμένα λευκά χαρακτηριστικά ως ιδανικά. «Γιατί ξαφνικά οι διαφημίσεις έχουν τέτοια εμμονή με τα γονίδια;», αναρωτήθηκε ένας χρήστης. Άλλος επισήμανε: «Το 90% των καταστημάτων σας ανήκει και λειτουργεί από Ινδούς και άλλους μελαψούς ανθρώπους. Πού κολλάει η "λευκή γενετική";». Κάποιοι είδαν στη διαφήμιση ένα πιο συγκαλυμμένο μήνυμα του τύπου «λευκό είναι σωστό», κάτι που προκάλεσε έντονο προβληματισμό.
Η διαφήμιση συγκρίθηκε με την καμπάνια της Σίντνεϊ Σουίνι για την American Eagle, όπου η ηθοποιός κάνει λογοπαίγνιο με τις λέξεις genes και jeans, μιλώντας για «κληρονομικά χαρακτηριστικά» όπως ξανθά μαλλιά και γαλανά μάτια. Η καμπάνια είχε κατηγορηθεί για «ρατσιστική ρητορική» και υπονοούμενα φυλετικής ανωτερότητας. Ένας χρήστης του TikTok σχολίασε: «Όταν τέτοια χαρακτηριστικά παρουσιάζονται διαρκώς ως πρότυπα γενετικής τελειότητας, μιλάμε για την ίδια γλώσσα που χρησιμοποιήθηκε ιστορικά για να χτιστεί φυλετική ιεραρχία».
Ακόμη και η Ντότζα Κατ δεν παρέλειψε να σατιρίσει την καμπάνια της Σουίνι με βίντεο στο TikTok, στο οποίο μιμείται ειρωνικά το ύφος της. Το κοινό θεώρησε την παρέμβασή της ενδεικτική του πόσο άστοχες θεωρήθηκαν αυτές οι διαφημίσεις. «Καταλαβαίνεις ότι κάτι πάει λάθος όταν μέχρι και η Ντότζα το κοροϊδεύει», έγραψε χαρακτηριστικά ένας χρήστης.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Η αστάθεια και οι εξωτερικές παρεμβάσεις παραμένουν σοβαρά - και άλυτα - προβλήματα
Το πλοίο φαίνεται πως ήταν κωπήλατο
Η υπόθεση αφορούσε τη Σάντι Πέγκι, νοσηλεύτρια στη Σκωτία
Η εταιρία του γαμπρού του Ντόναλντ Τραμπ συμμετέχει στην προσφορά 108 δισ. δολαρίων
Θα συναντηθούν με στόχο να συζητήσουν την επόμενη φάση του σχεδίου για τη Γάζα
Για τα κινηματογραφικά και streaming assets του
Η απόφαση ελήφθη έπειτα από παράπονα
Πιέζουν οι ΗΠΑ, κρίσιμη συνάντηση με Ευρωπαίους ηγέτες στο Λονδίνο
Με ύψος 1,73 μέτρα και βάρος 75 κιλά, το T800 προσφέρει έως και πέντε ώρες αυτονομίας
Σχεδόν 2.000 άνθρωποι έχουν πεθάνει λόγω της ασθένειας από τον Ιανουάριο
Τα επόμενα βήματα για κατάπαυση του πυρός εν μέσω πιέσεων από την Ουάσινγκτον
Ο νεαρός έβαλε τέλος στη ζωή του το 2012
Δεν υπάρχουν μέχρι στιγμής αναφορές για ζημιές ή τραυματίες
«Δεν μπορούμε να αποδεχθούμε κάτι τέτοιο», δήλωσε ο πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου
Το βίντεο που κάνει τον γύρο του διαδικτύου
Τι αναφέρουν αξιωματούχοι της τρομοκρατικής οργάνωσης
Η μετάβαση παραμένει εύθραυστη, προειδοποιεί ο ΟΗΕ
Στα social media εμφανίστηκαν ειρωνικές μετονομασίες όπως «Cloud Supremacy» και «Cloud Nationalism»
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.