Διαφήμιση της Dunkin’ με τον Γκάβιν Κασαλένιο προκαλεί αντιδράσεις – Κατηγορίες για προώθηση «γενετικής ανωτερότητας»
Θύελλα αντιδράσεων μετά και την διαφήμιση της Σίντνεϊ Σουίνι
Διαφήμιση της Dunkin’ με τον Γκάβιν Κασαλένιο προκαλεί αντιδράσεις – Κατηγορίες για προώθηση «γενετικής ανωτερότητας» - Θύελλα αντιδράσεων μετά και την διαφήμιση της Σίντνεϊ Σουίνι
Η νέα διαφήμιση της Dunkin’ με πρωταγωνιστή τον ηθοποιό Γκάβιν Κασαλένιο από τη σειρά The Summer I Turned Pretty έχει προκαλέσει έντονες αντιδράσεις, καθώς κατηγορείται ότι προωθεί την ιδέα της «ανωτερότητας λευκών χαρακτηριστικών».
Στο διαφημιστικό, ο Γκάβιν Κασαλένιο εμφανίζεται με ξεκούμπωτο λευκό πουκάμισο και μαυρισμένο δέρμα, λέγοντας στην κάμερα: «Δεν το επέλεξα να είμαι ο βασιλιάς του καλοκαιριού, απλά συνέβη. Αυτό το μαύρισμα; Γενετικό». Καθώς απολαμβάνει το ρόφημα Golden Hour Refresher της Dunkin’, ισχυρίζεται ότι ο ήλιος «τον βρίσκει μόνο του».
Το σποτ πυροδότησε σχόλια στα κοινωνικά δίκτυα, με πολλούς να θεωρούν ότι προβάλλει συγκεκριμένα λευκά χαρακτηριστικά ως ιδανικά. «Γιατί ξαφνικά οι διαφημίσεις έχουν τέτοια εμμονή με τα γονίδια;», αναρωτήθηκε ένας χρήστης. Άλλος επισήμανε: «Το 90% των καταστημάτων σας ανήκει και λειτουργεί από Ινδούς και άλλους μελαψούς ανθρώπους. Πού κολλάει η "λευκή γενετική";». Κάποιοι είδαν στη διαφήμιση ένα πιο συγκαλυμμένο μήνυμα του τύπου «λευκό είναι σωστό», κάτι που προκάλεσε έντονο προβληματισμό.
Η διαφήμιση συγκρίθηκε με την καμπάνια της Σίντνεϊ Σουίνι για την American Eagle, όπου η ηθοποιός κάνει λογοπαίγνιο με τις λέξεις genes και jeans, μιλώντας για «κληρονομικά χαρακτηριστικά» όπως ξανθά μαλλιά και γαλανά μάτια. Η καμπάνια είχε κατηγορηθεί για «ρατσιστική ρητορική» και υπονοούμενα φυλετικής ανωτερότητας. Ένας χρήστης του TikTok σχολίασε: «Όταν τέτοια χαρακτηριστικά παρουσιάζονται διαρκώς ως πρότυπα γενετικής τελειότητας, μιλάμε για την ίδια γλώσσα που χρησιμοποιήθηκε ιστορικά για να χτιστεί φυλετική ιεραρχία».
Ακόμη και η Ντότζα Κατ δεν παρέλειψε να σατιρίσει την καμπάνια της Σουίνι με βίντεο στο TikTok, στο οποίο μιμείται ειρωνικά το ύφος της. Το κοινό θεώρησε την παρέμβασή της ενδεικτική του πόσο άστοχες θεωρήθηκαν αυτές οι διαφημίσεις. «Καταλαβαίνεις ότι κάτι πάει λάθος όταν μέχρι και η Ντότζα το κοροϊδεύει», έγραψε χαρακτηριστικά ένας χρήστης.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Η Κομισιόν επέβαλε το πρώτο πρόστιμο βάσει του Νόμου για τις Ψηφιακές Υπηρεσίες
Δεν είναι η πρώτη φορά που επιλέγουν τη δικαστική οδό
Οι οικογενειακές διακοπές που κατέληξαν σε τραγωδία
To ρεκόρ του νεότερου γκραν μετρ στην ιστορία εξακολουθεί να ανήκει στον Αμπιμάνιου Μίσρα, ο οποίος κατέκτησε τον τίτλο σε ηλικία 12 ετών
Εξειδικευμένος ιστότοπος για θέματα τέχνης απέδωσε το περιστατικό στην κακή κατάσταση των σωληνώσεων
Σε εκτενή του συνέντευξη στην εφημερίδα Sunday Times
Το απαξιωτικό σχόλιο που έκανε προ δεκαπέντε ετών ο τότε διευθύνων σύμβουλος της Warner
Δεν ήταν η πρώτη φορά που το ζευγάρι απασχολεί τα social media
Τραυματίες μεταφέρθηκαν σε νοσοκομεία - Δεν συνδέεται με τρομοκρατία το περιστατικό
Αναστάτωση στο βρετανικό αεροδρόμιο - Τι δηλώνει η Μητροπολιτική Αστυνομία
Ο επικίνδυνος ρωσικός γεωπολιτικός επεκτατισμός δεν περιορίζεται στην Ανατολική Ουκρανία
Δημοφιλές νυχτερινό κέντρο τυλίχθηκε στις φλόγες - Οι περισσότεροι εγκλωβίστηκαν στο υπόγειο
Το να αποδίδουμε τη ρωσική επεκτατικότητα στη συμπεριφορά του ΝΑΤΟ, της ΕΕ και της Ουκρανίας δεν στοιχειοθετεί ισορροπημένο επιχείρημα.
Η συζήτηση άνοιξε επί Φραγκίσκου, έπειτα από σχετικό αίτημα μοναχικών κοινοτήτων το 2016
Η μητέρα της κατέθεσε στο δικαστήριο ότι η κόρη της δεν αντιμετώπιζε σοβαρά προβλήματα ψυχικής υγείας
Πέρασε ξυστά από λεωφορείο και «πέταξε» πάνω από δύο άλλα αυτοκίνητα
Το ενδιαφέρον δεν περιορίζεται στις χώρες με ανεξάντλητα κεφάλαια
Σε ευρωπαϊκές πρωτεύουσες, το έγγραφο ήρθε σαν παγωμένο ντους
Την άφησε στο βουνό στους –20°C: ο σύντροφος της ορειβάτισσας οδηγείται σε δίκη
Την ευθύνη για την πράξη ανέλαβε μέσω κοινωνικών δικτύων η οργάνωση Take Back Power
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.