Κοσμος

Η Ryanair θα χρεώνει στο εξής 500 δολάρια τους... μπαχαλάκηδες

Βαρύ πρόστιμο σε όσους προκαλούν προβλήματα στις πτήσεις

62224-137655.jpg
Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Αεροσκάφος της Ryanair
Αεροσκάφος της Ryanair © Unsplash

Η Ryanair θα χρεώνει στο εξής 500 δολάρια τους... μπαχαλάκηδες - Βαρύ πρόστιμο σε όσους προκαλούν προβλήματα στις πτήσεις

Η Ryanair ανακοίνωσε ότι οι επιβάτες που προκαλούν αναστάτωση και απομακρύνονται από την πτήση θα καλούνται να πληρώσουν πρόστιμο τουλάχιστον 500 λιρών. Η αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους δήλωσε ότι αυτή θα είναι η ελάχιστη ποινή, ενώ επιφυλάσσεται να διεκδικεί περαιτέρω αστικές αποζημιώσεις από τους υπαίτιους.

Η Ryanair, η οποία μετέφερε περισσότερους από 200 εκατομμύρια επιβάτες το 2024-2025, ελπίζει ότι το νέο μέτρο θα λειτουργήσει αποτρεπτικά για όσους επιδεικνύουν απαράδεκτη συμπεριφορά. Όπως αναφέρει, περιστατικά μεθυσμένων, επιθετικών ή αγενών επιβατών είναι μεν σπάνια, αλλά μπορούν να οδηγήσουν ακόμη και σε εκτροπή πτήσης, με σοβαρές επιπτώσεις για την ασφάλεια και την ταλαιπωρία των υπόλοιπων επιβατών.

Σε τέτοιες περιπτώσεις, οι εμπλεκόμενοι ήδη αντιμετωπίζουν βαριά πρόστιμα, ποινικές διώξεις και ενδεχομένως φυλάκιση. Η Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας του Ηνωμένου Βασιλείου (CAA) επισημαίνει ότι όσοι ευθύνονται για την εκτροπή μιας πτήσης μπορεί να κληθούν να καταβάλουν άνω των 10.000 λιρών, ενώ για μέθη εντός αεροσκάφους προβλέπεται πρόστιμο έως 5.000 λίρες και ποινή φυλάκισης μέχρι δύο έτη. Σε περίπτωση που θεωρηθεί ότι η πράξη έθεσε σε κίνδυνο την ασφάλεια του αεροσκάφους, η ποινή μπορεί να φτάσει και τα πέντε χρόνια κάθειρξης.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Ryanair, Μάικλ Ο’Λίρι, έχει στο παρελθόν ζητήσει τη θέσπιση ορίου δύο ποτών στα αεροδρόμια, θεωρώντας το αναγκαίο μέτρο για την αντιμετώπιση της διαταρακτικής συμπεριφοράς εν πτήσει. Τον Ιανουάριο, η Ryanair κατέθεσε αγωγή στην Ιρλανδία ζητώντας αποζημίωση 15.000 ευρώ από επιβάτη που φέρεται να προκάλεσε επεισόδιο σε πτήση προς τα Κανάρια Νησιά, αναγκάζοντας τον πιλότο να προσγειωθεί εκτάκτως στην Πορτογαλία. Όπως τονίζει η εταιρεία, η συμπεριφορά του ατόμου προκάλεσε ταλαιπωρία σε 160 επιβάτες, οι οποίοι έχασαν μία ημέρα από τις διακοπές τους.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.

// EMPTY