Oργή για το αφεντικό του Χίθροου ο oποίος κοιμόταν και είχε κλειστό το κινητό την ώρα της φωτιάς
Oι προσπάθειες επικοινωνίας ήταν άκαρπες για ώρες
Xίθροου: Ο διευθύνων σύμβουλος του αεροδρομίου κοιμόταν την ώρα της πυρκαγιάς
Οι προσπάθειες να ενημερωθεί ο διευθύνων σύμβουλος του αεροδρομίου Χίθρρου, ο οποίος κοιμόταν, ότι το αεροδρόμιο είχε κλείσει λόγω διακοπής ρεύματος απέτυχαν, επειδή το τηλέφωνο στο κομοδίνο του ήταν σε σίγαση, σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας.
Ο Τόμας Γολντμπάι κοιμόταν όταν ανώτερα στελέχη του Χίθροου αποφάσισαν να αναστείλουν τις πτήσεις λόγω πυρκαγιάς σε κοντινό υποσταθμό ηλεκτρικού ρεύματος.
Καμία πτήση δεν πραγματοποιήθηκε στο αεροδρόμιο του δυτικού Λονδίνου μέχρι τις 18:00 GMT της 21ης Μαρτίου λόγω της πυρκαγιάς που ξέσπασε αργά το προηγούμενο βράδυ. Το κλείσιμο, που επηρέασε 270.000 ταξίδια, προκλήθηκε από «μια σειρά άνευ προηγουμένου περιστάσεων», δήλωσε ο πρόεδρος του Χίθροου, Λόρδος Ντέιτον, προσθέτοντας ότι η υποδομή του αεροδρομίου θα καταστεί «πιο κατάλληλη για το μέλλον».
Το αεροοδρόμιο ανέθεσε τη διερεύνηση του συμβάντος στην πρώην υπουργό μεταφορών Ρουθ Κέλι η οποία είναι ανεξάρτητο μέλος του διοικητικού συμβουλίου του.
Η έκθεση διαπίστωσε ότι ο CEO «δεν συμμετείχε» στην απόφαση που έλαβε ο επιχειρησιακός επικεφαλής του αεροδρομίου (COO) στις 01:15 της 21ης Μαρτίου να αναστείλει τις πτήσεις μέχρι τις 23:59.
Συναγερμοί γνωστοί ως F24 εστάλησαν στο κινητό του στις 00:21 και 01:52 για να ενεργοποιηθούν οι διαδικασίες έκτακτης ανάγκης, και ο COO προσπάθησε να τον καλέσει αρκετές φορές.
Η έκθεση ανέφερε: «Ο CEO έμαθε για το περιστατικό για πρώτη φορά περίπου στις 06:45 στις 21 Μαρτίου και έλαβε ενημέρωση από τον COO».
Ο Γολντμπάι εξέφρασε «βαθιά λύπη του για το γεγονός ότι δεν ήταν διαθέσιμος κατά τη διάρκεια της νύχτας του συμβάντος», σύμφωνα με την ανασκόπηση.
Η έκθεση εξέτασε επίσης εάν το αεροδρόμιο θα έπρεπε να είχε προβλέψει τις επιπτώσεις που θα είχε η διακοπή της παροχής ρεύματος από τον υποσταθμό.
Διαπίστωσε ότι το αεροδρόμιο είχε «αξιολογήσει την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος υψηλής τάσης ως ανθεκτική, λόγω του ότι διαθέτει τρεις ξεχωριστές εισόδους από το Εθνικό Δίκτυο, όλες με πολλαπλές συνδέσεις με το αεροδρόμιο και πολλαπλούς μετασχηματιστές στους υποσταθμούς του Εθνικού Δικτύου/SSEN, που παρέχουν εφεδρεία σε περίπτωση βλάβης».
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Η Κομισιόν επέβαλε το πρώτο πρόστιμο βάσει του Νόμου για τις Ψηφιακές Υπηρεσίες
Δεν είναι η πρώτη φορά που επιλέγουν τη δικαστική οδό
Οι οικογενειακές διακοπές που κατέληξαν σε τραγωδία
To ρεκόρ του νεότερου γκραν μετρ στην ιστορία εξακολουθεί να ανήκει στον Αμπιμάνιου Μίσρα, ο οποίος κατέκτησε τον τίτλο σε ηλικία 12 ετών
Εξειδικευμένος ιστότοπος για θέματα τέχνης απέδωσε το περιστατικό στην κακή κατάσταση των σωληνώσεων
Σε εκτενή του συνέντευξη στην εφημερίδα Sunday Times
Το απαξιωτικό σχόλιο που έκανε προ δεκαπέντε ετών ο τότε διευθύνων σύμβουλος της Warner
Δεν ήταν η πρώτη φορά που το ζευγάρι απασχολεί τα social media
Τραυματίες μεταφέρθηκαν σε νοσοκομεία - Δεν συνδέεται με τρομοκρατία το περιστατικό
Αναστάτωση στο βρετανικό αεροδρόμιο - Τι δηλώνει η Μητροπολιτική Αστυνομία
Ο επικίνδυνος ρωσικός γεωπολιτικός επεκτατισμός δεν περιορίζεται στην Ανατολική Ουκρανία
Δημοφιλές νυχτερινό κέντρο τυλίχθηκε στις φλόγες - Οι περισσότεροι εγκλωβίστηκαν στο υπόγειο
Το να αποδίδουμε τη ρωσική επεκτατικότητα στη συμπεριφορά του ΝΑΤΟ, της ΕΕ και της Ουκρανίας δεν στοιχειοθετεί ισορροπημένο επιχείρημα.
Η συζήτηση άνοιξε επί Φραγκίσκου, έπειτα από σχετικό αίτημα μοναχικών κοινοτήτων το 2016
Η μητέρα της κατέθεσε στο δικαστήριο ότι η κόρη της δεν αντιμετώπιζε σοβαρά προβλήματα ψυχικής υγείας
Πέρασε ξυστά από λεωφορείο και «πέταξε» πάνω από δύο άλλα αυτοκίνητα
Το ενδιαφέρον δεν περιορίζεται στις χώρες με ανεξάντλητα κεφάλαια
Σε ευρωπαϊκές πρωτεύουσες, το έγγραφο ήρθε σαν παγωμένο ντους
Την άφησε στο βουνό στους –20°C: ο σύντροφος της ορειβάτισσας οδηγείται σε δίκη
Την ευθύνη για την πράξη ανέλαβε μέσω κοινωνικών δικτύων η οργάνωση Take Back Power
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.