- CITY GUIDE
- PODCAST
-
15°
5 καμπάνιες που άλλαξαν τον τρόπο που βλέπουμε την Ευρώπη
Οι εκστρατείες του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου έχουν στόχο να κινητοποιήσουν τους πολίτες και να ενισχύσουν τη συμμετοχή στις ευρωεκλογές, προωθώντας την ευρωπαϊκή ενότητα και τις αξίες της ΕΕ.
Οι καμπάνιες του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου: Από το #ThisTimeImVoting στο #FacesOfEurope βλέπουμε την εξέλιξη των ευρωπαϊκών καμπανιών
Οι εκστρατείες του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου έχουν στόχο να κινητοποιήσουν τους πολίτες και να ενισχύσουν τη συμμετοχή στις ευρωεκλογές, προωθώντας την ευρωπαϊκή ενότητα και τις αξίες της ΕΕ.
Πέντε από τις καλύτερες καμπάνιες του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου
This Time I’m Voting (2019)
Αυτή η καμπάνια είναι ίσως η πιο επιτυχημένη του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου μέχρι σήμερα, με στόχο την αύξηση της συμμετοχής στις ευρωεκλογές του 2019. Είχε διαδραστικό χαρακτήρα, καθώς οι πολίτες καλούνταν να εγγραφούν στην πλατφόρμα και να βοηθήσουν να προωθήσουν τις εκλογές στα δίκτυά τους. Με χρήση social media και εθελοντικών δράσεων, το μήνυμα της καμπάνιας ενθάρρυνε τη συμμετοχή και την ενεργοποίηση των πολιτών, με αποτέλεσμα την υψηλότερη προσέλευση στις ευρωεκλογές από το 1994.
Act. React. Impact. (2014)
Αυτή η καμπάνια είχε ως στόχο να δείξει στους πολίτες πως η ψήφος τους έχει πραγματικό αντίκτυπο στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Μέσα από βίντεο, αφίσες και διαδικτυακές δράσεις, προωθήθηκε το μήνυμα ότι οι ευρωεκλογές δεν είναι απλώς μια τυπική διαδικασία, αλλά μια ευκαιρία να διαμορφωθούν οι αποφάσεις που επηρεάζουν την καθημερινή ζωή των Ευρωπαίων πολιτών. Η καμπάνια είχε μεγάλη απήχηση σε νέους ψηφοφόρους.
DiscoverEU (2021)
Το DiscoverEU δεν αφορά ακριβώς εκλογές, αλλά αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης καμπάνιας του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου για την ενίσχυση της ευρωπαϊκής ταυτότητας και της κινητικότητας των νέων. Μέσω αυτής της πρωτοβουλίας, χιλιάδες νέοι κέρδισαν δωρεάν ταξίδια στην Ευρώπη, μαθαίνοντας από κοντά την πολυπολιτισμικότητα και την κοινή ιστορία της ΕΕ. Η καμπάνια υπογράμμισε την αξία της ευρωπαϊκής ενότητας και των ευκαιριών που παρέχει η ΕΕ.
Choose Your Future (2009)
Η καμπάνια για τις ευρωεκλογές του 2009 με το σλόγκαν "Choose Your Future" έδωσε έμφαση στην ισχύ της ψήφου και το πώς οι πολίτες μπορούν να διαμορφώσουν το μέλλον της Ευρώπης μέσω της συμμετοχής τους. Επικεντρώθηκε στη σημασία της συλλογικής δράσης και των κοινών αποφάσεων για την προώθηση των ευρωπαϊκών αξιών, όπως η ειρήνη, η σταθερότητα και η ανάπτυξη.
Η καμπάνια "Faces of Europe" αναδεικνύει την ποικιλία και την πολιτισμική κληρονομιά της Ευρώπης μέσω προσωπικών ιστοριών ανθρώπων από διαφορετικές χώρες και πολιτισμούς. Μέσα από μια σειρά βίντεο, οι συμμετέχοντες μοιράζονται τις εμπειρίες και τις προκλήσεις τους, προβάλλοντας την ομορφιά της διαφορετικότητας και την ενότητα στην ευρωπαϊκή κοινωνία. Στόχος της καμπάνιας είναι να ενθαρρύνει τον διάλογο και την κατανόηση, προάγοντας την αλληλεγγύη και την αποδοχή, και καλώντας τους θεατές να αναγνωρίσουν την αξία της διαφορετικότητας στην προσπάθεια για μια πιο ενωμένη Ευρώπη.
Στον σύγχρονο κόσμο, όπου οι προκλήσεις και οι ευκαιρίες που αντιμετωπίζουν οι Ευρωπαίοι πολίτες είναι πιο σημαντικές από ποτέ, οι εκστρατείες του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο στην προώθηση της συμμετοχής και της ευρωπαϊκής ενότητας. Μέσα από καινοτόμες και εμπνευσμένες καμπάνιες, όπως το "This Time I’m Voting" και το "Faces of Europe," οι πολίτες ενθαρρύνονται να αναγνωρίσουν τη δύναμη της ψήφου τους και να εμπλακούν ενεργά στις διαδικασίες λήψης αποφάσεων. Αυτές οι πρωτοβουλίες όχι μόνο ενισχύουν τη συμμετοχή στις ευρωεκλογές, αλλά και προάγουν τις αξίες της αλληλεγγύης, της κατανόησης και της πολιτισμικής ποικιλότητας. Εν τέλει, η ενεργός συμμετοχή μας στη διαδικασία της δημοκρατίας είναι το κλειδί για να διαμορφώσουμε ένα μέλλον που ανταγωνίζεται τις προσδοκίες και τις ελπίδες όλων μας στην Ευρώπη.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
«Δεν μπορούμε να αποδεχθούμε κάτι τέτοιο», δήλωσε ο πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου
Το βίντεο που κάνει τον γύρο του διαδικτύου
Τι αναφέρουν αξιωματούχοι της τρομοκρατικής οργάνωσης
Η μετάβαση παραμένει εύθραυστη, προειδοποιεί ο ΟΗΕ
Στα social media εμφανίστηκαν ειρωνικές μετονομασίες όπως «Cloud Supremacy» και «Cloud Nationalism»
Το νεογέννητο είναι υγιέστατο, ενώ παρακολουθείται αδιάλειπτα
«Το Netflix έχει ήδη αποκτήσει πολύ μεγάλο μερίδιο αγοράς», τόνισε ο πρόεδρος των ΗΠΑ
H πρόσφατη ειρηνευτική συμφωνία του Τραμπ κρέμεται από μια κλωστή
«Είναι μια εποχή βιαιότητας, ατιμωρησίας και αδιαφορίας», δήλωσε εκπρόσωπος του Οργανισμού
Ο πρόεδρος των ΗΠΑ εμφανίστηκε στη σκηνή τρεις φορές
Παραμένουν όμηροι άλλοι 165
Στα 3 δισ. δολάρια το κόστος ανοικοδόμησης
Τι αναφέρουν οι πρώτες πληροφορίες
Το βίντεο που κάνει τον γύρο του διαδικτύου
Το χρονικό της άγριας δολοφονίας
Όσα είπε σε δημοσιογράφους ο πρόεδρος των ΗΠΑ
Η Κομισιόν επέβαλε το πρώτο πρόστιμο βάσει του Νόμου για τις Ψηφιακές Υπηρεσίες
Δεν είναι η πρώτη φορά που επιλέγουν τη δικαστική οδό
Οι οικογενειακές διακοπές που κατέληξαν σε τραγωδία
To ρεκόρ του νεότερου γκραν μετρ στην ιστορία εξακολουθεί να ανήκει στον Αμπιμάνιου Μίσρα, ο οποίος κατέκτησε τον τίτλο σε ηλικία 12 ετών
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.