«Αυτοκίνητα ραντάρ» στο Στρασβούργο εντοπίζουν όσους σταθμεύουν παράνομα
Βιομηχανία έκδοσης κλήσεων ή περιβαλλοντική στρατηγική;
Στρασβούργο: «Αυτοκίνητα ραντάρ» εντοπίζουν όσους σταθμεύουν παράνομα - Η στρατηγική πίσω από την καινοτομία
O δήμος Στρασβούργου δίσταζε στην αρχή. Τώρα όμως, όπως και σε άλλες γαλλικές πόλεις, ειδικά εξοπλισμένα αυτοκίνητα διασχίζουν γειτονιές του κέντρου σαρώνοντας πινακίδες σταθμευμένων αυτοκινήτων.Στα λεγόμενα «αυτοκίνητα ραντάρ» με τις κάμερες στην οροφή δεν ξεφεύγει τίποτα, όπως προειδοποιούν τους οδηγούς τα τοπικά μέσα ενημέρωσης.
Όπως αναφέρει άρθρο της DW, μιας και οι οδηγοί πληκτρολογούν τον αριθμό της πινακίδας κυκλοφορίας όταν παρκάρουν επί πληρωμή, τα «αυτοκίνητα ραντάρ» είναι σε θέση να ελέγξουν γρήγορα αν το αυτοκίνητο έχει υπερβεί τον προβλεπόμενο χρόνο παραμονής σε μια θέση στάθμευσης. Ορισμένοι κάτοικοι της πόλης με τα παραδοσιακά ξυλόδετα σπίτια μιλούν ήδη για βιομηχανία έκδοσης κλήσεων.
Τα «αυτοκίνητα ραντάρ» αναγνωρίζουν τις πινακίδες παράνομων σταθμευμένων οχημάτων
Θα υιοθετήσει και η Γερμανία τα «αυτοκίνητα ραντάρ» για να εντοπίζει παράνομα σταθμευμένα οχήματα; Στο Αμβούργο η αρμόδια αρχή μεταφορών έχει ξεκινήσει διαδικασία για να επιτραπεί η χρήση των ειδικών οχημάτων σε παγγερμανικό επίπεδο. «Για να γίνει αυτό είναι απαραίτητη μια απόφαση σε ομοσπονδιακό επίπεδο», εξηγεί ο εκπρόσωπος της αρχής Ντένις Κρέμερ.
Το Στρασβούργο έχει συμβολικό χαρακτήρα, μιας και είναι η έδρα του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και βρίσκεται στα σύνορα με τη Γερμανία. Στο κέντρο της γαλλικής πόλης εκτός από γαλλικά ακούγονται αγγλικά, ισπανικά και γερμανικά. Τα οχήματα σάρωσης της ιδιωτικής εταιρείας Streeteo είναι σε θέση να αναγνωρίζουν όχι μόνο γαλλικές, αλλά και ξένες πινακίδες κυκλοφορίας, όπως οι γερμανικές, διαβεβαιώνει ο δήμος Στρασβούργου.
35 ευρώ τουλάχιστον το πρόστιμο
Το κάπως αινιγματικό ακρώνυμο FPS (Forfait post-stationnement) είναι πλέον γνωστό στους περισσότερους ντόπιους. Ίσως και οι υπόλοιποι θα πρέπει να το μάθουν το ταχύτερο. Πρόκειται για το πρόστιμο υπερβολικού χρόνου στάθμευσης και ανέρχεται σε τουλάχιστον 35 ευρώ.
Στην απογευματινή βόλτα στη σκιά του καθεδρικού ναού δεν αποκλείεται «ο κούκος να κοστίσει αηδόνι», αν οι οδηγοί δεν καταβάλλουν το αναγκαίο αντίτιμο στάθμευσης. Ο δήμος Στρασβούργου διαβεβαιώνει πάντως ότι οι έλεγχοι σταθμευμένων οχημάτων δεν θα αφεθούν εξ ολοκλήρου στα αυτοκίνητα σάρωσης. Οι υπάλληλοι της Streeteo θα συνεχίσουν και στο μέλλον τους επιτόπιους ελέγχους για να διαπιστώνουν αν υπάρχει παράβαση.
Τα τέλη στάθμευσης έχουν ήδη αυξηθεί σημαντικά στο Στρασβούργο το τελευταίο διάστημα. Οι τουρίστες εκπλήσσονται όταν διαπιστώνουν ότι θα πρέπει να καταβάλουν στους δρόμους του κέντρου για τρεις ώρες περίπου 35 ευρώ για στάθμευση. Χαμηλότερες είναι οι τιμές μόνο στα πάρκινγκ εκτός κέντρου.
Οι απόψεις για το ζήτημα στάθμευσης διίστανται, όπως δείχνουν τα σχόλια χρηστών στην ιστοσελίδα του δήμου Στρασβούργου. Ορισμένοι κάτοικοι επικρίνουν τους νέους, «σαρωτικούς» ελέγχους ως αντικοινωνικό μέτρο. Άλλοι πάλι τάσσονται ανοιχτά υπέρ.
Πίσω από τα νέα, αυστηρά μέτρα του δήμου Στρασβούργου, στον οποίο τον πρώτο λόγο έχουν οι Πράσινοι, κρύβεται μια περιβαλλοντική στρατηγική με στόχο τη βελτίωση της ποιότητας του αέρα. Για τον λόγο αυτό επεκτείνεται το δίκτυο των τραμ. Οι επισκέπτες παροτρύνονται να παρκάρουν τα αυτοκίνητά τους εκτός πόλης και να χρησιμοποιούν τα μέσα μαζικής μεταφοράς για να μεταβούν στο κέντρο.
Εμπόδιο στη Γερμανία τα προσωπικά δεδομένα
Στη Γερμανία θα πρέπει να ξεπεραστούν συγκεκριμένα εμπόδια μέχρι να αρχίσουν ειδικά οχήματα να σαρώνουν τις πινακίδες σταθμευμένων αυτοκινήτων, δηλώνει ο εκπρόσωπος της αρχής μεταφορών στο Αμβούργο. Κατ΄ αρχήν θα πρέπει να επιτραπεί η φωτογράφηση των πινακίδων κυκλοφορίας στον δρόμο, κάτι που σήμερα απαγορεύεται για λόγους προστασίας δεδομένων. Έπειτα θα πρέπει οι οδηγοί να δηλώνουν τον αριθμό της πινακίδας στα μηχανήματα έκδοσης εισιτηρίων.
Το πρωτοπόρο κρατίδιο του Αμβούργου έχει ήδη συντάξει νομοσχέδιο για τα «αυτοκίνητα σάρωσης», το οποίο να προσαρμόζεται αναλόγως στους νόμους κάθε ομοσπονδιακού κρατιδίου. Το νομοσχέδιο έχει ήδη αξιολογηθεί θετικά σε παγγερμανικές επιτροπές. «Μέχρι να υπάρξει νομική βάση εκ μέρους της ομοσπονδιακής κυβέρνησης δεν θα πραγματοποιηθούν στο Αμβούργο δοκιμαστικές διαδρομές με «αυτοκίνητα σάρωσης», κατέστησε πάντως σαφές ο δήμος Αμβούργου.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Εν μέσω φημών για το τέλος της σχέσης του με την δυνάμει πρέσβειρα των ΗΠΑ στην Ελλάδα
Ο 64χρονος πρίγκιπας είναι όγδοος στη διαδοχή του θρόνου
Πότε θα ανακοινώσει τον νέο επικεφαλής της κυβέρνησης
Ποιο είναι το νέο ηλεκτρονικό σύστημα που βασίζεται στην τεχνητή νοημοσύνη
Aνάλυση της Washington Post
Ποια η πρωτοβουλία της χώρας για την προστασία της ενημέρωσης
Παραμένει φυλακισμένος ο μεγιστάνας της ραπ
Υπήρξε «κομμάτι της προσωπικής του ιστορίας» - Το βίντεο στο Instagram
Με αφορμή την πρόταση για τον Ρόμπερτ Κένεντι Τζούνιορ στο υπουργείο Υγείας
Πώς οι παράγοντες που ελέγχουν τις εξελίξεις είναι μέρος του προβλήματος και όχι αναγκαστικά της λύσης
O Τράβις Τίμερμαν είχε βρεθεί στην περιοχή για προσκύνημα
Μετά από ένα κρίσιμο λάθος του Κινέζου αντιπάλου του
Η φωτογραφία του έκανε τον γύρο του κόσμου - Σήμερα εργάζεται στη Deutsche Welle και δηλώνει Βερολινέζος
Η εθνοθρησκευτική σύνθεση του πληθυσμού, οι μαχητικές ομάδες, ο αλ-Τζουλάνι και το μέλλον της πολύπαθης χώρας
Κάθε πρόεδρος μετά τον Φραγκλίνο Ρούσβελτ - εκτός από τον Τζέραλντ Φορντ - έχει κερδίσει τον τίτλο τουλάχιστον μία φορά
3.500 επιβάτες εγκλωβίστηκαν στο σκοτάδι
Το χρονικό της υπόθεσης
Περιέγραψε την εμπειρία της σε ντοκιμαντέρ - Αποκάλυψε ότι ήταν ένα συναισθηματικό ράκος πίσω από τις σκηνές
Σύγκρουση συμφερόντων πίσω από την αποσιώπησή του από τους μεγαλύτερους ειδησεογραφικούς οργανισμούς;
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.