Κοσμος

Aκόμα και το «τελευταίο» μπαρ της Αμερικής επηρεάζεται από το φαινόμενο «Τέιλορ Σουίφτ»

62224-137655.jpg
Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Τέιλορ Σουίφτ: Η οικονομική επίδραση της έχει φτάσει σε κάθε πόλη της Αμερικής
© EPA/NINA PROMMER

Τέιλορ Σουίφτ: Η οικονομική επίδραση της έχει φτάσει σε κάθε πόλη της Αμερικής

Σε μια πόλη του Οχάιο, ουρά από οπαδούς βρισκόταν γύρω από το πάρκινγκ του Skateway την Ημέρα των Προέδρων. Η κυκλοφορία μπλόκαρε στον κεντρικό δρόμο. Ένα φορτηγό μπήκε στο ήδη γεμάτο πάρκινγκ για να παραδώσει μερικές πίτες. Πλήθος, κυρίως, νεαρών κοριτσιών έδειχνε βραχιόλια που έγραφαν «Taylor Swift» και τραγουδούσαν το «Shake It Off».

Η ατμόσφαιρα είχε όλα τα χαρακτηριστικά μιας περιοδείας του Eras Tour της Swift. Μόνο που η τραγουδίστρια δεν ήταν εκεί. Αλλά αυτό δεν είχε σημασία για το πλήθος των ανθρώπων που παρευρέθηκαν. Και δεν είχε σημασία για τους ιδιοκτήτες του παγοδρομίου. Πάνω από 300 πατινέρ και μερικοί γονείς έκαναν το μικρό παγοδρόμιο σχεδόν ασφυκτικά γεμάτο κατά τη διάρκεια του «Swiftie Skate» που διήρκεσε δυόμισι ώρες. Η εκδήλωση είχε τέτοια επιτυχία που οι ιδιοκτήτες του παγοδρομίου σχεδιάζουν να την επαναλάβουν σύντομα.

«H μουσική της είναι η πιο δημοφιλής στο παγοδρόμιο», δήλωσε η Ginny Kidd, εκπρόσωπος του Skateway. 

Ο καθηγητής οικονομικών του Πανεπιστημίου Gonzaga, Ryan Herzog, λέει ότι ενώ τα ποσοτικοποιήσιμα οικονομικά δεδομένα είναι δύσκολα, είναι απόλυτα λογικό για μικρές επιχειρήσεις όπως η Skateway να προσπαθούν να πάρουν μερίδιο από την επιτυχία της Swift.

Ο βραβευμένος με Νόμπελ οικονομολόγος Paul Krugman ανέπτυξε μια κατηγορία οικονομικών αρχών που συνδέονται με την επιτυχία της Taylor Swift. «Είναι από μόνη της ένα οικονομικό γεγονός. Είναι ένα παγκόσμιο οικονομικό φαινόμενο, ακόμη και σε μικροεπίπεδο», δήλωσε ο Herzog για την τραγουδίστρια, η οποία νωρίτερα αυτή την εβδομάδα συμπεριλήφθηκε στην εναρκτήρια λίστα Changemakers του CNBC, η οποία προβάλλει γυναίκες που φέρνουν καινοτομία στον επιχειρηματικό κόσμο και την παγκόσμια οικονομία.

Οι εκδηλώσεις για την Taylor Swift που δεν περιλαμβάνουν παρουσία της κυμαίνονται από εκδηλώσεις βιβλιοθήκης, μπαρ, κρουαζιέρες, πάρτι ζωγραφικής, πάρτι χορού και πολλά άλλα.

Στο Lumi by Akira Back, ένα πολυτελές εστιατόριο ιαπωνικής κουζίνας στο μοντέρνο Gaslamp Quarter του Σαν Ντιέγκο, η διεύθυνση του εστιατορίου αποφάσισε να διοργανώσει ένα «Taylor Swift» Brunch το ίδιο Σαββατοκύριακο του Αυγούστου που η τραγουδίστρια είχε συναυλία στο Λος Άντζελες. Το μενού με το νέο θέμα περιελάμβανε μιμόζες αξίας 13 δολαρίων ως φόρο τιμής στον αγαπημένο αριθμό της σταρ, κοκτέιλ με ονόματα από τις γάτες της Swift και ανταλλαγή βραχιολιών, καθώς έπαιζε η μουσική της. Το εστιατόριο προσέθεσε άλλο ένα brunch της Swift το επόμενο Σαββατοκύριακο και σχεδιάζει ένα πάρτι ακρόασης όταν κυκλοφορήσει το νέο άλμπουμ της τραγουδίστριας τον Απρίλιο.

Πηγή: CNBC

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ