- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
Η Ryanair χρέωσε ηλικιωμένο ζευγάρι 128 ευρώ για να τους εκτυπώσει τα εισιτήρια στο αεροδρόμιο!
Κατακραυγή στα social media - Τι απαντά η εταιρεία
Την «πάτησε» ένα ηλικιωμένο ζευγάρι, το οποίο πήγε στο αεροδρόμιο έχοντας εκτυπώσει τα «λάθος» εισιτήρια
Προ εκπλήξεως βρέθηκε ένα ηλικιωμένο ζευγάρι, το οποίο χρεώθηκε 110 λίρες (περίπου 128 ευρώ) από τη Ryanair για να εκτυπώσει τα εισιτήριά του στο αεροδρόμιο.
Η Ruth, 79 ετών, και ο Peter Jaffe, 80 ετών, δήλωσαν στο Radio 4 Today Programme του BBC ότι αναγκάστηκαν να πληρώσουν την έξτρα χρέωση, αφού εκτύπωσαν κατά λάθος τα εισιτήρια επιστροφής τους, αντί για τα εισιτήρια αναχώρησης.
Το ζεύγος Jaffe πετούσε από το αεροδρόμιο Stansted προς το Bergerac της Γαλλίας την Παρασκευή.
Ωστόσο, όταν το ηλικιωμένο ζεύγος έφτασε στο αεροδρόμιο, συνειδητοποίησε ότι είχε εκτυπώσει τα «λάθος» εισιτήρια.
«Στη συνέχεια μου είπαν ότι έπρεπε να πάω στο desk της Ryanair για να πάρω κάρτα επιβίβασης και εκεί μας χρέωσαν 55 λίρες ανά άτομο», δήλωσε η 79χρονη γυναίκα.
Πρόσθεσε ότι δεν ήταν εύκολο για τον σύζυγό της να περπατήσει από το ένα κομμάτι του αεροδρομίου στο άλλο. «Ήμουν αρκετά ταραγμένη και αναστατωμένη», είπε χαρακτηριστικά.
Ο κ. Jaffe δήλωσε ότι δεν είχαν άλλη επιλογή από το να πληρώσουν, καθώς τους περίμεναν άνθρωποι στη Γαλλία.
Η viral ανάρτηση
Την Κυριακή, η κόρη τους έκανε ανάρτηση στο X (πρώην Twitter), λέγοντας ότι η μητέρα της είχε κάνει «ένα απλό λάθος». «110 λίρες για 2 χαρτιά που χρειάστηκαν 1 λεπτό. Ντροπή σας», ανέφερε η κόρη του ζευγαριού.
Hey @Ryanair, my parents who are in their 70s and 80s, had accidentally downloaded the return flight boarding card instead of the outgoing ones and you charged them £110 to print them at the airport. £110 for 2 pieces of paper which took 1 minute. Shame on you
— Old School House Venosc 💙 (@old_school_alps) August 13, 2023
Η ίδια σημείωσε ότι οι γονείς της έπρεπε επίσης να πληρώσουν επιπλέον χρέωση για να καθίσουν ο ένας δίπλα στον άλλο, καθώς ο πατέρας της έχει αναπηρία.
Η ανάρτησή της έχει γίνει viral, με πάνω από 13 εκατομμύρια views, ενώ φυσικά πολυάριθμα ήταν τα σχόλια οργής κατά της lowcost εταιρείας.
Ερωτηθείσα για την κατακραυγή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η κ. Jaffe δήλωσε: «Ο κόσμος μισεί τη Ryanair, νομίζω. Αν είστε ηλικιωμένοι και δεν έχετε μεγαλώσει με τη χρήση υπολογιστών από την πρώτη μέρα, μπορεί να είναι πολύ δύσκολο»
Ο κ. Jaffe πρόσθεσε: «Είναι επίσης η πτυχή του χρήματος, όπως το γεγονός ότι έπρεπε να πληρώσουμε επιπλέον για να καθίσουμε μαζί».
Το ζευγάρι διαμαρτυρήθηκε στη Ryanair, αλλά δήλωσε ότι δεν περιμένει να πάρει τα χρήματά του πίσω
«Νομίζω ότι θα πουν ότι είναι στα ψιλά γράμματα και ότι ήταν δικό μας λάθος. Πράγμα που έγινε, αλλά ήταν ένα πραγματικό λάθος», δήλωσε η κ. Jaffe.
Τι απαντά η Ryanair
Από τη μεριά της, η Ryanair υποστήριξε ότι οι χρεώσεις ήταν σύμφωνα με την πολιτική της.
Η εταιρεία ανέφερε σε δήλωσή της: «Όλοι οι επιβάτες που ταξιδεύουν με τη Ryanair συμφωνούν να κάνουν ηλεκτρονικό check-in πριν φτάσουν στο αεροδρόμιο αναχώρησης και σε όλους τους επιβάτες αποστέλλεται email/SMS, που τους υπενθυμίζει να το κάνουν 24 ώρες πριν την αναχώρηση. Λυπούμαστε που αυτοί οι επιβάτες αγνόησαν την υπενθύμιση του email τους και δεν έκαναν online check-in».
Όλο και πιο συχνές οι έξτρα χρεώσεις
Ο ειδικός σε ζητήματα καταναλωτών, Martin James, σχολίασε ότι η ιστορία του ηλικιωμένου ζευγαρίου είχε τέτοια απήχηση, καθώς πολύς κόσμος έχει υποστεί απρόσμενες χρεώσεις.
«Είναι εξαιρετικά άδικο να τιμωρούνται άνθρωποι που έκαναν ένα αθώο λάθος», είπε, προσθέτοντας ότι οι αεροπορικές εταιρείες θα πρέπει να δεσμευτούν ότι δεν θα χρεώνουν τους ανθρώπους σε τέτοιες περιπτώσεις.
Ο ειδικός συμβουλεύει τους καταναλωτές να διαμαρτυρηθούν στην αεροπορική εταιρεία, να προσφύγουν σε ένα σύστημα εναλλακτικής επίλυσης διαφορών ή ακόμα και να προχωρήσουν δικαστικά το ζήτημα.
«Αλλά τίποτα από αυτά δεν εγγυάται αποζημίωση και πολλοί άνθρωποι δεν έχουν τον χρόνο ή την ενέργεια», είπε. «Αν περισσότεροι άνθρωποι διαμαρτύρονταν για την έλλειψη διαφάνειας, περισσότερες αεροπορικές εταιρείες θα άρχιζαν να επανεξετάζουν αυτές τις χρεώσεις».
«Εδώ και χρόνια, οι αεροπορικές εταιρείες αφαιρούν πράγματα που ήταν δωρεάν και τα χρεώνουν πλέον - είτε πρόκειται για χρεώσεις αποσκευών, είτε για να πληρώνεις για να κάθεσαι δίπλα στην οικογένειά σου, είτε για κάτι άλλο», είπε.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ο εκκεντρικός πολυεκατομμυριούχος αποκάλυψε κατά λάθος τις δολοφονίες του σε τηλεοπτική εκπομπή
Ο διάσημος ράπερ κατηγορείται για σεξουαλική επίθεση σε 13χρονο κορίτσι μαζί με τον Diddy
«Πρέπει να είμαστε έτοιμοι να θάψουμε τους πεσόντες στρατιώτες», δηλώνει η κυβέρνηση
Φιλοζωικές οργανώσεις κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου
«Υποστηρίζετε τη ρωσική προπαγάνδα. Αναμένουμε μια δημόσια συγγνώμη»
«Προσπάθησα να τραβηχτώ, αλλά έβαλε το χέρι του στο στόμα και με βίασε» υποστηρίζει η καταγγέλλουσα
Τι απαντά μετά τις καταγγελίες εργαζομένων για τοξικό περιβάλλον εργασίας
Τι λένε πηγές κοντά στη βασιλική οικογένεια της Βρετανίας
Τα παιδιά βγήκαν από το μάθημά του με κλάματα
«Σκότωσα την κόρη μου... την έδειρα πάρα πολύ»
Διαδηλώσεις στη χώρα - Τι δείχνουν δημοσκοπήσεις
Ο εκλεγμένος πρόεδρος των ΗΠΑ είχε μηνύσει τον δημοσιογράφο Τζορτζ Στεφανόπουλο
«Έρχονται μεταρρυθμίσεις και αλλαγές στη χώρα», δήλωσε ο ηγέτης του HTS
«Η Μόσχα έχει πάει τον πόλεμο σε άλλο στάδιο», τόνισε ο πρόεδρος της Ουκρανίας
Συνελήφθη ο δράστης αφού πρώτα παραδόθηκε
Βρίσκεται σε καλή κατάσταση, ανέφερε σε ανακοίνωση εκπρόσωπός της
Πέθανε μετά από πτώση κατά τη διάρκεια πεζοπορίας
Εισαγγελέας, παρουσιάστρια, μοντέλο και ηθοποιός η νέα πρέσβειρα των ΗΠΑ στη χώρα μας
Τι ζήτησε ο τούρκος υπουργός Εξωτερικών στη Σύνοδο Κορυφής στην Ιορδανία
Μέρος του εξοπλισμού μεταφέρεται πίσω στη Μόσχα
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.