- CITY GUIDE
- PODCAST
-
17°
Η Ryanair χρέωσε ηλικιωμένο ζευγάρι 128 ευρώ για να τους εκτυπώσει τα εισιτήρια στο αεροδρόμιο!
Κατακραυγή στα social media - Τι απαντά η εταιρεία


Την «πάτησε» ένα ηλικιωμένο ζευγάρι, το οποίο πήγε στο αεροδρόμιο έχοντας εκτυπώσει τα «λάθος» εισιτήρια
Προ εκπλήξεως βρέθηκε ένα ηλικιωμένο ζευγάρι, το οποίο χρεώθηκε 110 λίρες (περίπου 128 ευρώ) από τη Ryanair για να εκτυπώσει τα εισιτήριά του στο αεροδρόμιο.
Η Ruth, 79 ετών, και ο Peter Jaffe, 80 ετών, δήλωσαν στο Radio 4 Today Programme του BBC ότι αναγκάστηκαν να πληρώσουν την έξτρα χρέωση, αφού εκτύπωσαν κατά λάθος τα εισιτήρια επιστροφής τους, αντί για τα εισιτήρια αναχώρησης.
Το ζεύγος Jaffe πετούσε από το αεροδρόμιο Stansted προς το Bergerac της Γαλλίας την Παρασκευή.
Ωστόσο, όταν το ηλικιωμένο ζεύγος έφτασε στο αεροδρόμιο, συνειδητοποίησε ότι είχε εκτυπώσει τα «λάθος» εισιτήρια.
«Στη συνέχεια μου είπαν ότι έπρεπε να πάω στο desk της Ryanair για να πάρω κάρτα επιβίβασης και εκεί μας χρέωσαν 55 λίρες ανά άτομο», δήλωσε η 79χρονη γυναίκα.
Πρόσθεσε ότι δεν ήταν εύκολο για τον σύζυγό της να περπατήσει από το ένα κομμάτι του αεροδρομίου στο άλλο. «Ήμουν αρκετά ταραγμένη και αναστατωμένη», είπε χαρακτηριστικά.
Ο κ. Jaffe δήλωσε ότι δεν είχαν άλλη επιλογή από το να πληρώσουν, καθώς τους περίμεναν άνθρωποι στη Γαλλία.
Η viral ανάρτηση
Την Κυριακή, η κόρη τους έκανε ανάρτηση στο X (πρώην Twitter), λέγοντας ότι η μητέρα της είχε κάνει «ένα απλό λάθος». «110 λίρες για 2 χαρτιά που χρειάστηκαν 1 λεπτό. Ντροπή σας», ανέφερε η κόρη του ζευγαριού.
Hey @Ryanair, my parents who are in their 70s and 80s, had accidentally downloaded the return flight boarding card instead of the outgoing ones and you charged them £110 to print them at the airport. £110 for 2 pieces of paper which took 1 minute. Shame on you
— Old School House Venosc 💙 (@old_school_alps) August 13, 2023
Η ίδια σημείωσε ότι οι γονείς της έπρεπε επίσης να πληρώσουν επιπλέον χρέωση για να καθίσουν ο ένας δίπλα στον άλλο, καθώς ο πατέρας της έχει αναπηρία.
Η ανάρτησή της έχει γίνει viral, με πάνω από 13 εκατομμύρια views, ενώ φυσικά πολυάριθμα ήταν τα σχόλια οργής κατά της lowcost εταιρείας.
Ερωτηθείσα για την κατακραυγή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η κ. Jaffe δήλωσε: «Ο κόσμος μισεί τη Ryanair, νομίζω. Αν είστε ηλικιωμένοι και δεν έχετε μεγαλώσει με τη χρήση υπολογιστών από την πρώτη μέρα, μπορεί να είναι πολύ δύσκολο»
Ο κ. Jaffe πρόσθεσε: «Είναι επίσης η πτυχή του χρήματος, όπως το γεγονός ότι έπρεπε να πληρώσουμε επιπλέον για να καθίσουμε μαζί».
Το ζευγάρι διαμαρτυρήθηκε στη Ryanair, αλλά δήλωσε ότι δεν περιμένει να πάρει τα χρήματά του πίσω
«Νομίζω ότι θα πουν ότι είναι στα ψιλά γράμματα και ότι ήταν δικό μας λάθος. Πράγμα που έγινε, αλλά ήταν ένα πραγματικό λάθος», δήλωσε η κ. Jaffe.
Τι απαντά η Ryanair
Από τη μεριά της, η Ryanair υποστήριξε ότι οι χρεώσεις ήταν σύμφωνα με την πολιτική της.
Η εταιρεία ανέφερε σε δήλωσή της: «Όλοι οι επιβάτες που ταξιδεύουν με τη Ryanair συμφωνούν να κάνουν ηλεκτρονικό check-in πριν φτάσουν στο αεροδρόμιο αναχώρησης και σε όλους τους επιβάτες αποστέλλεται email/SMS, που τους υπενθυμίζει να το κάνουν 24 ώρες πριν την αναχώρηση. Λυπούμαστε που αυτοί οι επιβάτες αγνόησαν την υπενθύμιση του email τους και δεν έκαναν online check-in».
Όλο και πιο συχνές οι έξτρα χρεώσεις
Ο ειδικός σε ζητήματα καταναλωτών, Martin James, σχολίασε ότι η ιστορία του ηλικιωμένου ζευγαρίου είχε τέτοια απήχηση, καθώς πολύς κόσμος έχει υποστεί απρόσμενες χρεώσεις.
«Είναι εξαιρετικά άδικο να τιμωρούνται άνθρωποι που έκαναν ένα αθώο λάθος», είπε, προσθέτοντας ότι οι αεροπορικές εταιρείες θα πρέπει να δεσμευτούν ότι δεν θα χρεώνουν τους ανθρώπους σε τέτοιες περιπτώσεις.
Ο ειδικός συμβουλεύει τους καταναλωτές να διαμαρτυρηθούν στην αεροπορική εταιρεία, να προσφύγουν σε ένα σύστημα εναλλακτικής επίλυσης διαφορών ή ακόμα και να προχωρήσουν δικαστικά το ζήτημα.
«Αλλά τίποτα από αυτά δεν εγγυάται αποζημίωση και πολλοί άνθρωποι δεν έχουν τον χρόνο ή την ενέργεια», είπε. «Αν περισσότεροι άνθρωποι διαμαρτύρονταν για την έλλειψη διαφάνειας, περισσότερες αεροπορικές εταιρείες θα άρχιζαν να επανεξετάζουν αυτές τις χρεώσεις».
«Εδώ και χρόνια, οι αεροπορικές εταιρείες αφαιρούν πράγματα που ήταν δωρεάν και τα χρεώνουν πλέον - είτε πρόκειται για χρεώσεις αποσκευών, είτε για να πληρώνεις για να κάθεσαι δίπλα στην οικογένειά σου, είτε για κάτι άλλο», είπε.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Αυξάνεται η κριτική για τη Χαμάς
Τι δήλωσε ο Αμερικανός πρόεδρος
Τι ανέφερε το Στέιτ Ντιπάρτμεντ για τα όσα συμβαίνουν στη γείτονα
«Την έπιασα από τους γοφούς για να μην γλιστρήσω», υποστηρίζει ο Γάλλος ηθοποιός
Αγνοούνταν μετά την επίθεση που δέχτηκε στη Δυτική Όχθη
Η πιο κρίσιμη στιγμή για τον ποντίφικα ήταν στις 28 Φεβρουαρίου
Μια γυναίκα τραυματίας της οποίας το φορτηγάκι περνούσε πάνω από το σημείο
«Η κατάπαυση του πυρός στη Μαύρη Θάλασσα τέθηκε αμέσως σε ισχύ», δηλώνει ο Ζελένσκι
«Με ακολούθησε και με βιντεοσκοπούσε», δήλωσε η Κάτλιν Κούπερ
Η αιματοχυσία και από τις δύο πλευρές πρέπει να σταματήσει, τονίζουν οι ΗΠΑ
Ο δήμαρχος της Κωνσταντινούπολης κρατείται στις διαβόητες φυλακές της Σηλυβρίας
«Κανένα σχέδιο πολέμου δεν διέρρευσε» έγραψε στο Χ η εκπρόσωπος τύπου του Λευκού Οίκου
Δικαστής διέταξε την προφυλάκιση φωτορεπόρτερ του AFP
Η Ρωσία θα ζητήσει να ενταθεί περαιτέρω η αμερικανική πίεση στον Ζελένσκι
Μαζί τους συνελήφθησαν και δύο ακόμη μέλη της οικογένειας - Όσα ήρθαν τώρα στο φως
Το μοντέλο αγνοούνταν για οκτώ ημέρες αφού είπε στους φίλους της ότι ήταν καλεσμένη σε ένα πάρτι σε ξενοδοχείο του Ντουμπάι
«Καλώ τον εισαγγελέα να δράσει για τις προσβολές κατά της μητέρας μου, της συζύγου μου, της οικογένειάς μου»
Συνεχίζονται οι μαζικές διαδηλώσεις μετά την προφυλάκισή του
Ο υπουργός Εξωτερικών των ΗΠΑ αναφέρθηκε στους πολιτιστικούς δεσμούς που ενώνουν τις δύο χώρες
Όσα έγιναν χθες στον Λευκό Οίκο
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.