Περηφάνια στη διαφήμιση: 10 χρωματιστές καμπάνιες από όλο τον κόσμο
Τα σπουδαιότερα brands φόρεσαν τον πιο χρωματιστό τους εαυτό και «παίξανε» συνδυάζοντας το ουράνιο τόξο με το λογότυπο τους
10 διαφημίσεις από κορυφαία brands για την παγκόσμια γιορτή του Pride
Περηφάνια και πάταξη προκαταλήψεων προσπαθούν να επιφέρουν οι μεγάλες εταιρείες σε όλον τον κόσμο σε θέματα LGBTQ. Τα σπουδαιότερα brands φόρεσαν τον πιο χρωματιστό τους εαυτό και «παίξανε» συνδυάζοντας το ουράνιο τόξο με το λογότυπο τους. Ο μήνας Ιούνιος αποτελεί εξάλλου μήνα υπερηφάνειας (pride month).
Κάθε μορφή ρατσισμού διαθέτει όλα τα στοιχεία τα οποία χρειάζεται μια δημιουργική ομάδα για να συγκινήσει, προκαλέσει και κυρίως προβληματίσει. Τα brands και οι επιχειρήσεις ξέρουν πως με το συναίσθημα και την πολιτική inclusion θα καταφέρουν να χτίσουν δυνατότερες σχέσεις με τους πελάτες τους και να προσελκύσουν ή/και διατηρήσουν περισσότερα ταλέντα στο ανθρώπινο δυναμικό τους.
Μεγάλα και μικρά γραφεία ξετυλίγουν τα τελευταία χρόνια το ταλέντο τους με αφορμή τη γιορτή αυτή και μας αφηγούνται ενδιαφέρουσες ιστορίες, μερικές από αυτές ξεχώρισα για σας.
Πελάτης: Amnesty International
Καμπάνια: Illegal Celebration, Ισπανία & Γερμανία
Γραφείο: Havas
Φλερτάροντας με το στερεοτυπικό «αρσενικό» άθλημα, η καμπάνια βάζει στην πρώτη γραμμή iconic ποδοσφαιρικές στιγμές για να υπογραμμίσει το πόσο απαγορευμένες είναι κάποιες χειρονομίες σε κάποιες χώρες του κόσμου.
Πελάτης: SodaStream
Καμπάνια: Home Is Where Your Love Is, Ισραήλ
Το καλοφτιαγμένο animation σπάει με εύσχημο τρόπο τα οικογενειακά στερεότυπα και υπενθυμίζει πως σπίτι είναι το μέρος που υπάρχει αγάπη. Και αυτό αρκεί.
Πελάτης: Mercedes
Καμπάνια: Chosen Family, ΗΠΑ
Γραφείο: The Mixx
Όχι τόσο για τη δημιουργικότητα, αλλά το statement που κάνει ένα τόσο βαρυσήμαντο brand ως προς τη διαφορετικότητα.
Πελάτης: Swedish Armed Forces
Καμπάνια: We Go All the Way, Σουηδία
Γραφείο: Volt
Με μια υποψία χιούμορ, ο Σουηδικός Στρατός καλεί τον κόσμο να υπερασπιστεί τον εαυτό του και το δικαίωμα στη διαφορετικότητα.
Πελάτης: HSBC
Καμπάνια: Rainbow Lions, Χονγκ Κόνγκ
Γραφείο: Grey
Τολμηρό activation της μεγάλης αυτής παγκόσμιας τράπεζας η οποία «έσπασε τα αυγά» της ασιατικής κοινωνίας και ανέδειξε ένα ταμπού με τον πιο δημιουργικό τρόπο.
Πελάτης: Apple
Καμπάνια: Pride, ΗΠΑ
Όταν μια εταιρεία δηλώνει «Because we believe that inclusion inspires innovation» μπορούν να συμβούν θαύματα!
Πελάτης: Mastercard
Καμπάνια: BeingAccepted, Καναδάς
Γραφείο: McCann
Ένα ασύλληπτα τεράστιο μήνυμα σε μια τόσο «μικρή» διαφήμιση!
Πελάτης: Magnum
Καμπάνια: The ceremony, ΗΠΑ
Γραφείο: LOLA MullenLowe
Η αγάπη είναι ζάλη, να μου το πεις και πάλι.
[[{"fid":"675809","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":""},"type":"media","field_deltas":{"9":{"format":"default","alignment":""}},"link_text":null,"attributes":{"class":"media-element file-default","data-delta":"9"}}]]
Πελάτης: Colgate
Καμπάνια: Smile with Pride, Μεξικό
Το brand που μας έμαθε να χαμογελάμε ξέρει καλά να μας δείχνει τρόπους να το κάνουμε καλύτερα.
Πελάτης: Kodak
Καμπάνια: Understanding
Η πιο βαθιά, ουσιαστική και συγκινητική ταινία για την αποδοχή και τη σχέση του παιδιού με την οικογένεια. Ένα τέτοιο σπουδαίο υλικό σίγουρα ψάχνουν τα Βραβεία Ερμής για το Branded Content!
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Η έγκαιρη προσέλευση δεν αποδείχθηκε αρετή αλλά παράπτωμα
Αυτός ο σεισμός συμβαίνει μία φορά κάθε εκατό χρόνια
Ο πράκτορας διέπραξε «τα πιο σοβαρά εγκλήματα που μπορεί να φανταστεί κανείς»
Σκληρές επικρίσεις του Αμερικανού προέδρου - Καλεί τον Ζελένσκι να παραχωρήσει εδάφη στη Ρωσία
Πώς θα επαληθεύουν την ηλικία των χρηστών και τα «παραθυράκια»
Από που διέρρευσε η φωτογραφία
Οι πραγματικές απειλές βρίσκονται εκτός ευρωπαϊκού χώρου
Η Unicef προειδοποιεί ότι ο αριθμός των νοσηλειών παραμένει σοκαριστικά υψηλός μετά τη συμφωνία κατάπαυσης του πυρός
Μια παράδοση όπου κανείς δεν εξηγεί τι έγινε, γιατί έγινε, και ποια ήταν η ευθύνη του
Δεν είναι η πρώτη φορά που ο πρόεδρος των ΗΠΑ προσβάλει μέλη του Τύπου
Στην εξοχική κατοικία του ποντίφικα, ο Ουκρανός πρόεδρος
Η Unesco αναγνωρίζει την ιταλική κουζίνα ως «άυλη πολιτιστική κληρονομιά της ανθρωπότητας»
Χρηματοδότηση της Ουκρανίας και Πολυετές Δημοσιονομικό Πλαίσιο στην ατζέντα
«Το νιώθω σαν φίλο» υποστηρίζουν
Απόφαση σταθμός Ομοσπονδιακού Δικαστηρίου
Για «υβριδική επίθεση» κάνει λόγο η φον ντερ Λάιεν
«Οι γιατροί δεν μας λένε αν θα τα καταφέρει» λέει ο αδελφός της
Αναμένονται ισχυροί μετασεισμοί τις επόμενες μέρες
Τι απαντά η πλευρά Μπλερ στο δημοσίευμα
«Δεν θέλουμε η Ευρώπη να αλλάξει», τόνισε ο πρόεδρος των ΗΠΑ
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.