Κοσμος

Ρωτάμε δυο φορές αν είσαι καλά… καλού-κακού!

#AskTwice: Μια καμπάνια του «Time to Change» για όσους δεν λένε την αλήθεια με την πρώτη

Αλκιβιάδης Σιαράβας
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Έρευνες δείχνουν ότι ο μέσος Βρετανός δηλώνει ψευδώς ότι «είμαι καλά» έως και 14 φορές μέσα σε μια εβδομάδα. Με αυτό το πολύτιμο εύρημα, η καμπάνια της ΜΚΟ Time to Change βασίστηκε γύρω από την ανάγκη να «αποκαλύψουμε» το πώς αισθάνεται κάποιος πραγματικά, προσπαθώντας να απαλλάξει το κοινωνικό στίγμα το οποίο σχετίζεται με θέματα ψυχικής υγείας.

Δύο φίλοι συνδυάζονται με το φλεγματικά χιουμοριστικό σενάριο που καταλήγει σε ένα συμπέρασμα που χρειάζεται να μας αφυπνίσει για τους συνανθρώπους μας.

Με τίτλο «Ask Twice», η καμπάνια ζητάει από τους ανθρώπους να ρωτούν δύο φορές αν κάποιος είναι καλά, να αφουγκράζονται την κατάστασή του και να δρουν όταν χρειάζεται κάποιος ψυχολογική βοήθεια.

Πλέον του εξαιρετικά ευρηματικού σεναρίου και της ταινίας που υπογράφει η βρετανική Ogilvy, η καμπάνια ολοκληρώθηκε στα social media και poster ads σε pubs. Η ευαισθητοποίηση όμως των Βρετανών έχει μεγάλο ενδιαφέρον, αφού πολίτες από όλο το Ηνωμένο Βασίλειο έκαναν έκκληση στα κοινωνικά δίκτυα, όσοι υποφέρουν από την ψυχική τους υγεία να σπάσουν τη σιωπή τους και να δηλώσουν πως είναι καλό να μην είναι καλά.