«Ο νεκρός αποτελεί συντριπτική στιγμή ζωής»
Νάντια Αργυροπούλου
Αρχαιολόγος-ιστορικός, απόφοιτος του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου και μεταπτυχιακός της θεωρίας της τέχνης και των μορφών του σύγχρονου
ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
Πολιτικη & Οικονομια
102 θάνατοι: Ένα σύντομο σημείωμα για το Μάτι
Εικαστικα
«Σωπάστε και εγώ θα πιάσω την τέχνη να δουλεύω»
Μικρή αναδρομή με αφορμή τα 80 χρόνια από τον θάνατο του Γιαννούλη Χαλεπά και την επικείμενη έκθεση της Χριστιάνας Σούλου
Εικαστικα
Η στόχευση, η άρνηση και η έκπληξη
Μια συζήτηση με τη Navine G. Khan-Dossos με αφορμή την έκθεσή της στην Αθήνα «Πυροβολήστε Πρώτα τις Γυναίκες»
Εικαστικα
Putiferio στα σφαγεία της Υδρας
Το έργο του Roberto Cuoghi παρουσίαστηκε με την ανάδυση της πανσελήνου
Εικαστικα
Charles & Ray Eames
Η έκθεση «Εames by vitra» είναι το αλφάβητο του ντιζάιν στον 20ό αιώνα
Εικαστικα
Εμφυλιοπολεμικές υστερίες στο ΕΜΣΤ
Συνυπάρξεις με άποψη ή προσωπικές στρατηγικές; Η ιστορικός τέχνης και επιμελήτρια επισκέφθηκε το κτίριο και σχολιάζει.
Design & Αρχιτεκτονικη
Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης - Εικόνες από την παρουσίασή του
Ένας «Διαρκής Ευαγγελισμός»
Αρχειο
Ο πεθαμένος και η ανάσταση
Mια αποκλειστικότητα, ένα ατύχημα και δυο λαχτάρες, με τα μάτια ενός φαντάσματος