Αρχειο

23.05 Risk everything but your reputation

62222-137653.jpg
A.V. Team
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
14469-40484.jpg

Τα προγνωστικά έδιναν και έπαιρναν καθ’ όλη τη διάρκεια του 64ου Φεστιβάλ Καννών, οι συζητήσεις στα έντυπα και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχριζαν αδιαφιλονίκητα φαβορί και υποψήφια αουτσάιντερ, η επιτροπή αψήφησε τους κριτικούς και τίμησε με τα βραβεία της διοργάνωσης συντελεστές και δημιουργίες που θεώρησε πως υπερέβησαν εαυτούς. Με το Χρυσό Φοίνικα να απονέμεται στο «Δένδρο της Ζωής» του Τέρενς Μάλικ που δίχασε το κοινό, το Μεγάλο Βραβείο της Επιτροπής να μοιράζεται στα δύο για τα φιλμ «Κάποτε στην Ανατολία» του Τούρκου Νουρί Μπιλτζέ Τσεϊλάν και «Το αγόρι με το ποδήλατο» των Βέλγων αδερφών Νταρντέν, οι εκπλήξεις συνεχίστηκαν και στις υπόλοιπες βραβεύσεις. Η Κίρστεν Ντανστ επικράτησε της Τίλντα Σουίντον για την πολυσυζητημένη «Μελαγχολία» του Τρίερ στην κατηγορία καλύτερης γυναικείας ερμηνείας, ο Ζαν Ντυζαρντάν κέρδισε το βραβείο καλύτερης ερμηνείας για το “The Artist”, το Ειδικό Βραβείο της Επιτροπής είχε ως νικήτρια τη Μαϊουέν Λε Μπεσκό για το “Poliss”, ο Γιόζεφ Σένταρ απέσπασε το βραβείο καλύτερο σεναρίου για το “Footnote”, o Νίκολας Βίντινγκ Ρεφν με το φιλμ “Drive” οδήγησε νικηφόρα την κούρσα του βραβείου καλύτερης σκηνοθεσίας. Η φήμη της κριτικής επιτροπής και του Φεστιβάλ Καννών θεωρήθηκε τροχοπέδη για πιο «ριψοκίνδυνες» επιλογές, η αυλαία ωστόσο έπεσε σε εξαιρετικά εορταστικούς τόνους. Μετράμε το χρόνο αντίστροφα για το επόμενο πλέον.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ