Αρχειο

Κουίζ: Απάντα στις ερωτήσεις της καμπάνιας #yourEUright και κέρδισε

Τεστάρετε τις γνώσεις σας και κερδίστε ένα πορτοφόλι με προστασία υποκλοπής.

youreuright_1200x630.jpg

Σε όλους μας αρέσει να έχουμε δίκιο. Αλλά όσον αφορά στις διαφορές σου ως καταναλωτής, μπορείς να είσαι σίγουρος ότι έχεις δίκιο, μόνο εάν γνωρίζεις τα δικαιώματά σου ως καταναλωτής στην ΕΕ. Μέσω της καμπάνιας #yourEUright μπορείς να μάθεις περισσότερα για το ποια είναι αυτά, πώς μπορείς να τα ασκήσεις και ποια βήματα πρέπει να κάνεις για την επίλυση μίας διαφοράς.

Το #yourEUright, που υλοποιείται υπό την αιγίδα της Γενικής Διεύθυνσης Δικαιοσύνης και Καταναλωτών, αρμόδια για την πολιτική της ΕΕ στους τομείς της δικαιοσύνης, των δικαιωμάτων των καταναλωτών και της ισότητας των φύλων, με στόχο την ενίσχυση των καταναλωτών ώστε να παίρνουν τις σωστές αποφάσεις για τις αγορές τους.

Η καμπάνια #yourEUright στην Ελλάδα πραγματοποιείται με την υποστήριξη των εθνικών οργανώσεων καταναλωτών ΕΚΠΟΙΖΩ και ΚΕΠΚΑ και εστιάζει σε τρία δικαιώματα των καταναλωτών: Συμβόλαια με Δίκαιους Όρους, Αλλαγή Τράπεζας και Διαφάνεια & 14ήμερη Προθεσμία επιστροφής σε online αγορές. Περισσότερα μπορείς να διαβάσεις και εδώ.

Τα κατοχυρωμένα στην ΕΕ δικαιώματά σου σε τομείς όπως οι τραπεζικές συναλλαγές, η παραπλανητική διαφήμιση και τα ελαττωματικά ή μη ασφαλή προϊόντα, υπάρχουν για να διασφαλίζουν ότι θα είσαι ευτυχισμένος, ασφαλής και ικανοποιημένος ως καταναλωτής.

Η καμπάνια #yourEUright βοηθά τους καταναλωτές να μάθουν τα δικαιώματά τους και να ξέρουν πώς να αντιδράσουν κάθε φορά που νιώθουν εξαπατημένοι. Είτε λοιπόν πρόκειται για online αγορές, είτε για εγγυήσεις προϊόντων, είτε ακόμα για παραπλανητικές διαφημίσεις, μπορείς να διαμαρτυρηθείς επίσημα αφού καθημερινά ενώσεις καταναλωτών υποστηρίζουν ενεργά την ενημέρωση των καταναλωτών της ΕΕ, καταναλωτών όπως εσύ!

Ποια είναι τα δικαιώματα οποιουδήποτε καταναλωτή μέσα στην Ε.Ε. όμως; Γνωρίζουμε τι πραγματικά μπορούμε να κάνουμε εάν αισθανθούμε αδικημένοι ή πιο συγκεκριμένα τι ισχύει στα οικονομικά δεδομένα που ταλαιπωρούν τους περισσότερους μας; Τι συμβαίνει όταν αλλάζουμε Τράπεζα; Πώς θα αποφύγουμε τις περιττές χρεώσεις; Ενημερωθείτε στη σελίδα της καμπάνιας και στη συνέχεια απαντήστε στις ερωτήσεις παρακάτω.

Αν θέλετε να διεκδικήσετε ένα πορτοφόλι με προστασία υποκλοπής, στείλτε σε ένα απλό e-mail στο contest@athensvoice.gr, με θέμα #yourEUright, το ονοματεπώνυμό σας και δηλώστε συμμετοχή. Οι νικητές θα ειδοποιηθούν με e-mail.

 

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

  • 01
  • 02
  • 03
  • 04
  • 05
print-and-web-euc-img_5079.jpg
Πρόσφατα άλλαξα τράπεζα και πριν από ένα μήνα έλαβα έναν λογαριασμό από την προηγούμενη τράπεζά μου ότι πρέπει να πληρώσω κάποια χρήματα, σαν έξοδα μεταφοράς του λογαριασμού αυτού στη νέα μου τράπεζα. Αρνήθηκα να τον πληρώσω. Έπραξα σωστά;
print-and-web-euc-img_3682.jpg
Έχασα την κάρτα μου και απευθύνθηκα σε κατάστημα της τράπεζάς μου για επανέκδοση. Παρόλο που μου έβγαλαν τη νέα κάρτα μου ζήτησαν να πληρώσω 6 ευρώ. Είναι σωστό αυτό;
print-and-web-euc-img_4919.jpg
Διαπίστωσα πως η τράπεζα μου με έχει χρεώσει με διάφορες προμήθειες που δεν γνώριζα. Μπορώ να κάνω κάτι;
money-1548322_640.jpg
Ζήτησα από την τράπεζά μου να εξοφλήσω το δάνειό μου πρόωρα. Η τράπεζα μου ανακοίνωσε ότι πρέπει να πληρώσω πρόστιμο για αυτό. Υποχρεούμαι να το πληρώσω;
money-case-163495_640.jpg
Άκουσα πρόσφατα ότι οι τράπεζες θέλουν να αυξήσουν τις χρεώσεις τους για υπηρεσίες όπως η επανέκδοση χρεωστικής και πιστωτικής κάρτας, νέο PIN, έκδοση κίνηση λογαριασμού κ.α. Είναι σωστό οι τράπεζες να χρεώνουν τέτοιες προμήθειες;
youreuright_1200x630.jpg
Συγχαρητήρια, στείλε ένα απλό e-mail και επιβεβαίωσε τη συμμετοχή σου.
{{score}}