Η METRO AEBE ενσωμάτωσε in-house καινοτομία που δημιουργεί προστιθέμενη αξία για τους πελάτες και τους εργαζόμενους
Smart Life

Γιατί το supermarket έγινε η αγαπημένη μου δραστηριότητα

H METRO έκανε τις αγορές στο supermarket cool
Λήδα Πυλαρινού
Λήδα Πυλαρινού
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

METRO AEBE: In-house καινοτομία που δημιουργεί προστιθέμενη αξία για τους πελάτες και τους εργαζόμενους

Από την ίδρυσή της το 1976, έως και σήμερα, η METRO AEBE διατηρεί στον πυρήνα των δραστηριοτήτων της, την καινοτομία. Μία πτυχή πολύ σημαντική για την εταιρεία, η οποία είναι απαραίτητη για την οργάνωση της εφοδιαστικής αλυσίδας και τη λειτουργία των καταστημάτων λιανικής My market και χονδρικής METRO Cash & Carry. Με εξειδικευμένες εσωτερικές ομάδες ανάπτυξης λογισμικού, υλοποιεί συνεχώς πρωτοποριακές εφαρμογές, που εξασφαλίζουν ότι οι 11.500 εργαζόμενοι της εταιρείας έχουν στη διάθεσή τους τα απαραίτητα και πλέον σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία για να προσφέρουν την καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών στα 280 καταστήματα της αλυσίδας.

Ήδη η εταιρεία στην προ-Covid εποχή ανέπτυξε το eshop των My market (eshop.mymarket.gr) το οποίο παρουσίασε αρκετές καινοτομίες, όπως η φωνητική παραγγελία και η δυνατότητα επιλογής προϊόντων κοπής, όπως στο φυσικό κατάστημα. Κατά τη διάρκεια της πανδημίας  το eshop εξυπηρέτησε πανελλαδικά την πολύ αυξημένη ανάγκη παράδοσης προϊόντων στο σπίτι, σε προκαθορισμένα ραντεβού.

Έχοντας στο επίκεντρο όλων των πρωτοβουλιών τον πελάτη, τα METRO Cash & Carry δημιούργησαν αντίστοιχα το δικό τους ηλεκτρονικό κατάστημα eshop.metrocashandcarry.gr, προσφέροντας την πιο προσωποποιημένη εξυπηρέτηση που διατίθεται στην αγορά Χονδρικού Εμπορίου. Η επαναστατική αυτή πλατφόρμα, συγκεντρώνει όλη την πολυκαναλική καρτέλα-προφίλ του πελάτη σε εμπορικό, λειτουργικό και τεχνικό επίπεδο. Διαθέτοντας ένα ενιαίο περιβάλλον ο πελάτης βρίσκει τις οικονομικές συμφωνίες με την αλυσίδα, τον ετήσιο τζίρο και τα τιμολόγιά του, τη δυνατότητα να ορίσει πολλαπλούς ρόλους για πολυδιάστατα υπαλληλικά σχήματα, όπως υπευθύνου παραγγελιών και λογιστή, αλλά και τον προσωπικό του σύμβουλο πωλήσεων, για όποια επιπλέον πληροφορία χρειαστεί.

 

Η METRO AEBE ενσωμάτωσε in-house καινοτομία που δημιουργεί προστιθέμενη αξία για τους πελάτες και τους εργαζόμενους

Ακολουθώντας τις τάσεις τις εποχής τα My market παρέχουν δυνατότητες όπως ανάληψη μετρητών από κάρτα και πληρωμή λογαριασμών, τόσο στο δίκτυο καταστημάτων, όσο και στους οδηγούς διανομής ηλεκτρονικών παραγγελιών. Με αυτόν τον τρόπο, προσφέρει μια μοναδική εξυπηρέτηση του πελάτη για καθημερινές του ανάγκες, περιορίζοντας την ανάγκη για μετακινήσεις σε πολλαπλά σημεία και αποφεύγοντας την αναμονή σε ουρές.

Με την εφαρμογή My Posto, η METRO υλοποίησε έναν ψηφιακό βοηθό για τους εργαζόμενους και βραβεύτηκε με το μοναδικό Platinum Award των Super Market Awards 2022 . να γίνουν μέσα στην ημέρα. Η ίδια εφαρμογή λειτουργεί και ως μικρό κοινωνικό δίκτυο, επιτρέποντας σε εργαζόμενους να έρθουν σε επαφή με συναδέλφους τους από το ίδιο τμήμα για οδηγίες, ερωτήσεις που έχουν ή ιδιαίτερες παραγγελίες που πρέπει να ικανοποιήσουν.

Το GenZ, αποτελεί ένα σύστημα πληροφόρησης και ηλεκτρονικής παραγγελίας προϊόντων κοπής, και προς το παρόν πιλοτικά στα My market Νέας Σμύρνης και Βριλησσίων. Μέσω του συγκεκριμένου συστήματος, ο πελάτης μπορεί να κλείσει την παραγγελία του ανέπαφα και να συνεχίσει τις αγορές του στο υπόλοιπο κατάστημα, χωρίς να περιμένει στην ουρά καθώς θα ειδοποιηθεί στο κινητό του όταν η παραγγελία του είναι έτοιμη για παραλαβή. Το σύστημα απευθύνεται με επιτυχία κυρίως στη νέα γενιά που προτιμά την αλληλεπίδραση με συσκευές.Ωστόσο, το έχουν αγκαλιάσει και άλλες γενιές, κυρίως για την αναλυτική ενημέρωση που προσφέρει για όλα τα προϊόντα, επιτρέποντας στους πελάτες να ενημερωθούν με την ησυχία τους για λεπτομέρειες και να κάνουν στοχευμένες επιλογές.

Η METRO AEBE ενσωμάτωσε in-house καινοτομία που δημιουργεί προστιθέμενη αξία για τους πελάτες και τους εργαζόμενους

Με την υπηρεσία PaperlessDelivery, η METRO εκδίδει έντυπο δρομολογίου με QR Code, το οποίο οδηγεί σε ηλεκτρονική έκδοση παραστατικών και δελτίων για τα είδη που διακινούνται, τα οποία αποθηκεύονται στο Cloud . Παράλληλα, δημιουργείται ένα έντυπο δρομολογίου το οποίο αποτελεί το μόνο έγγραφο συνοδευτικής μεταφοράς που υπάρχει στο φορτηγό. Το έντυπο αυτό φέρει Q R code με τη σάρωση του οποίου, από την κινητή συσκευή, προβάλλεται ηλεκτρονικά για τη διακίνηση και γίνεται η διαπίστωση των ποσοτήτων και των ειδών που διακινούνται, σύμφωνα πάντα με τις προβλέψεις της νομοθεσίας. Κατά την παραλαβή, σαρώνοντας το ίδιο Q Rκωδικός από το λογισμικό του καταστήματος, γίνεται αυτόματη ενημέρωση της αποθήκης των καταστημάτων με τις παραληφθείσες ποσότητες, μειώνοντας δραστικά τους χρόνους παραμονής των φορτηγών, αλλά και εξοικονομώντας τόνους χαρτιού!

Με μια νέα ενιαία πλατφόρμα διαχείρισης συνεργασιών πελατών, τα METRO Cash & Carry προσφέρουν στους πελάτες όλων των επαγγελματικών κατηγοριών προσωποποιημένες συνεργασίες, ανάλογα με τις ανάγκες και τη δυναμική τους. Τα στελέχη της εταιρείας σε συνεργασία με τους πελάτες επιλέγουν την καλύτερη δυνατή συμφωνία, η οποία συνεχώς αξιολογείται με βάση τα αποτελέσματα της. Με αυτόν τον τρόπο, υπάρχει η δυνατότητα να προσαρμόζεται και να βελτιώνεται, ώστε να καλύπτει τις αυξανόμενες οδηγίες του πελατολογίου. Έτσι, προσφέρεται στους πελάτες η καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση, τόσο στα καταστήματα του δικτύου, όσο και στο ηλεκτρονικό κατάστημα.

Το METRO Connect είναι ένα portal για τους περισσότερους από 1.500 ξεχωριστούς προμηθευτές της METRO και αυτοματοποιεί σε μεγάλο βαθμό τη συνεργασία τους με τις Αγορές, τις Οικονομικές Υπηρεσίες και την Εφοδιαστική Αλυσίδα, ενώ δίνει ανοιχτή και άμεση πρόσβαση στα δεδομένα που χρειάζονται. Με το σύστημα αυτό που διαρκώς επεκτείνεται και αναβαθμίζεται, η σχέση της METRO με τους προμηθευτές περνά σε υψηλότερο επίπεδο συνεργασίας με τη διαρκή ενημέρωση τους σε πραγματικό χρόνο, την ανάλυση των στοιχείων ανά κατάστημα, την παροχή οικονομικών στοιχείων με απόλυτη διαφάνεια και τις δυνατότητες άμεσης ένταξης προϊόντων χωρίς γραφειοκρατικές νέες διαδικασίες.

Η METRO AEBE ενσωμάτωσε in-house καινοτομία που δημιουργεί προστιθέμενη αξία για τους πελάτες και τους εργαζόμενους

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός, είναι μία διαρκής διαδικασία, η οποία συνεχώς αναβαθμίζεται! Η METRO, επενδύει διαρκώς στην ομάδα και σε νέα συστήματα, υιοθετεί τις πιο σύγχρονες πρακτικές και εξετάζει πρωτοβουλίες που αναβαθμίζουν σημαντικά την αγοραστική εμπειρία του πελάτη.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

Δειτε περισσοτερα