Smart Life

Κερδίζοντας με τους νέους, το στοίχημα στην 4η Βιομηχανική Επανάσταση

Ένα τριήμερο Φόρουμ όπου οι νέοι της χώρας έρχονται σε άμεση επαφή με το πιο δυναμικό κομμάτι της οικονομίας. Εκεί βρέθηκε και η P&G!

114868-649339.jpg
Μαρία Αλεξίου
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
thumbnail_marianna_kordopati_dieythyntria_marketingk_pg_notioanatolikis_eyropis_.jpg
Μαριάννα Κορδοπάτη, Διευθύντρια Μάρκετινγκ P&G Νοτιοανατολικής Ευρώπης

Η P&G μίλησε στο 9ο Πανόραμα Επιχειρηματικότητας και Σταδιοδρομίας για τις προτεραιότητες της και τις προκλήσεις στην 4η Βιομηχανική Επανάσταση

Το Πανόραμα Επιχειρηματικότητας και Σταδιοδρομίας, είναι πια ένας θεσμός, ένα τριήμερο Φόρουμ όπου έρχονται σε άμεση επαφή οι νέοι της χώρας με το πιο δυναμικό κομμάτι της οικονομίας. Διεθνείς πρακτικές, καινοτόμες ιδέες, τάσεις και disruptors, συνθέτουν το σύγχρονο μωσαϊκό της ελληνικής οικονομίας, σε έναν κόσμο που αλλάζει με ασύλληπτες ταχύτητες. Σε αυτό το πλαίσιο, η P&G, μια εταιρία με 180 χρόνια ιστορίας και καθημερινή επαφή με 5 δισεκατομμύρια ανθρώπους μέσω των προϊόντων της, όπως την Always, την Oral B, τη Gillette, βρέθηκε κοντά στους χιλιάδες συμμετέχοντες το τριήμερο 29-31 Μαρτίου.

Η συμμετοχή της P&G στο 9ο Πανόραμα Επιχειρηματικότητας και Σταδιοδρομίας, είναι μέρος των δράσεων της ώστε να παρέχει στη νέα γενιά ταλαντούχων νέων, δεξιότητες και γνώσεις, μέσω της άμεσης επαφής με τα στελέχη της και τις δικές τους διεθνείς εμπειρίες.

Η Μαριάνα Κορδοπάτη, Διευθύντρια Μάρκετινγκ P&G Νοτιοανατολικής Ευρώπης, μίλησε σε ένα δυναμικό ακροατήριο για τις προκλήσεις και τις προτεραιότητες της P&G στη νέα εποχή: «Όταν οι καταναλωτές αλλάζουν συνήθειες εμείς πρέπει να αλλάξουμε ακόμα πιο γρήγορα. Στην P&G βάζουμε την τεχνολογία στην καρδιά όσων κάνουμε ώστε να υπηρετήσουμε τους καταναλωτές ακόμα καλύτερα». Το στέλεχος της P&G παρουσίασε αναλυτικά και με παραδείγματα τους τομείς προτεραιότητας για την P&G στη νέα αυτή εποχή: Εξατομικευμένο marketing χάρη στα δεδομένα και την τεχνολογία, τεχνολογία αιχμής εμποτισμένη στον σχεδιασμό των προϊόντων, ανάπτυξη που συνοδεύεται από θετικό αποτύπωμα στην κοινωνία και το περιβάλλον. Η P&G, επιχειρεί σε περίπου 70 χώρες παγκοσμίως και η ικανότητά της να επηρεάσει τα πράγματα είναι σημαντική. Σημαντική είναι όμως και η ανοιχτή επικοινωνία με τους νέους, που θα κληθούν να διαχειριστούν τα μεγάλα ζητήματα του μέλλοντος. Και εδώ είναι που οι εταιρίες έχουν ευθύνη να ανακαλύπτουν, να εμπνέουν και να εκπαιδεύουν σωστά τους επιστήμονες και τους ηγέτες του αύριο.

«Ο συνεχώς εξελισσόμενος κόσμος μας απαιτεί ένα νέο σύνολο δεξιοτήτων. Η ανάγκη των ατόμων για ευκαιρίες διαρκούς μάθησης, εξέλιξης και ανάπτυξης των δεξιοτήτων είναι υψηλή. Εμείς στην P&G εκπαιδεύουμε διαρκώς τους ανθρώπους μας ώστε να είναι ένα βήμα μπροστά, και ταυτόχρονα βρισκόμαστε δίπλα στο πιο δυναμικό κομμάτι της νέας γενιάς, με δράσεις όλον τον χρόνο» μας λέει η Μαριάνα Κορδοπάτη.

Αυτό είναι που προσφέρει η P&G, όχι μόνο στα στελέχη της αλλά και στους νέους ανθρώπους. Την ευκαιρία να λάβουν από κοντά την εκπαίδευση των ανθρώπων της P&G. Μέσα από παρόμοιες δράσεις, εξειδικευμένα σεμινάρια, εκδηλώσεις με τα ελληνικά Πανεπιστήμια, παρέχει πρόσβαση σε έναν από τους καλύτερους οργανισμούς ανάπτυξης ταλέντων. Μπορείτε να ενημερώνεστε για όλες τις δράσεις της P&G αλλά και για ευκαιρίες καριέρας εδώ.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ