Smart Life

500 τυχεροί θα δουν σε κρουαζιερόπλοιο τον τελικό του Champions League

Ο τελικός του UEFA Champions League σαλπάρει για… Μύκονο με τη Heineken και την Αθηναϊκή Ζυθοποιία

A.V. Team
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Φαντάσου την εικόνα: 500 άνθρωποι απ’ όλο τον κόσμο επάνω σε ένα κρουαζιερόπλοιο που θα πλέει στις ελληνικές θάλασσες με τελικό προορισμό τη Μύκονο, για να δουν τον τελικό του UEFA ChampionLeague! Κι όλα αυτά στο πλαίσιο μιας καμπάνιας που θα «τρέξει» σε 50 χώρες. Σα να λέμε ότι σχεδόν όλος ο κόσμος θα μιλάει για τη Μύκονο και την Ελλάδα συνολικά.

Πρόκειται για μια σπουδαία πρωτοβουλία της Heineken και της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, οι οποίες αποδεικνύουν για άλλη μια φορά την ψήφο εμπιστοσύνης προς τη χώρα μας. Αλλά πάμε αναλυτικά: Πρόκειται για την πρωτοβουλία του HeinekenChampionsVoyage, όπου από φέτος και για τα τρία επόμενα χρόνια η Heineken, στο πλαίσιο της χορηγίας της στο UEFA, θα προσκαλεί εκλεκτούς καλεσμένους από όλο τον κόσμο να απολαύσουν τον μεγάλο τελικό εν πλω, στις ελληνικές θάλασσες, και να γνωρίσουν από κοντά τις μοναδικές ομορφιές της Μυκόνου.

Το HeinekenChampionsVoyage θα φιλοξενήσει 500 τυχερούς από όλο τον κόσμο, καλώντας τους να ζήσουν μια μοναδική εμπειρία. Σε ένα κρουαζιερόπλοιο, που θα σαλπάρει για τη Μύκονο, καταναλωτές, δημοσιογράφοι, αλλά και διεθνείς προσωπικότητες από το χώρο του ποδοσφαίρου θα δουν εν πλω τον τελικό του UEFA ChampionsLeague και θα περάσουν μαγευτικές στιγμές στο Νησί των Ανέμων, τη Μύκονο.

Οι προσκεκλημένοι, δημοσιογράφοι και καταναλωτές, θα δημιουργήσουν φωτογραφικό περιεχόμενο στα κοινωνικά δίκτυα που εκτιμάται ότι θα ξεπεράσει τις 100 εκατομμύρια αναφορές (impressions), τόσο για την ενέργεια όσο και για τη χώρα μας.

Η πρωτοβουλία αυτή θα δημιουργήσει ακόμα μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τη χώρα μας ως τουριστικό προορισμό, ενισχύοντας την προβολή της στο εξωτερικό και δημιουργώντας οφέλη για την ελληνική οικονομία, σε τοπικό αλλά και εθνικό επίπεδο.

Hashtags: #HeinekenGr, #ChampionsVoyage& #ChampionTheMatch